بازدید 6806

یک تیم دیگر هم پیگیر پرونده مس رفسنجان شد!

تیم دریای بابل هم با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان تعیین تکلیف مس رفسنجان شده است.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ 15 June 2024

به گزارش تابناک به نقل از "ورزش سه"، دریای بابل که در روز پایانی لیگ دسته اول با شکست مقابل چادرملو اردکان به لیگ دسته دوم فوتبال ایران سقوط کرد، حالا پیگیر است تا شاید بتواند بر اساس اتفاقات در لیگ یک باقی بماند!

در روزهای اخیر بحث‌های زیادی درباره سقوط مس رفسنجان به خاطر پرونده فساد پیش آمده به دسته اول مطرح شده است؛ بعد از آنکه باشگاه پیکان تهران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان تعیین تکلیف در این خصوص شد و اعلام کرد اگر قرار به سقوط مس است، آنها باید در لیگ برتر باقی بمانند، حالا باشگاه دریای بابل هم در این خصوص با سازمان لیگ نامه‌نگاری کرده است.

بابلی‌ها معتقد هستند که مس رفسنجان به واسطه پرونده تخلفات پیش آمده باید به لیگ دسته دوم سقوط کنند و آنها که از لیگ یک سقوط کرده‌اند، می‌توانند در این دسته بر گردند و کارشان را دنبال کنند.

باشگاه دریای بابل با پیگیری حسن نتاج نماینده مردم بابل در مجلس در این خصوص با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردند و منتظر هستند وضعیت مس رفسنجان روشن شود.

این در حالی است که باشگاه مس رفسنجان در روزهای گذشته موضع‌گیری‌های تندی در قبال شایعات مربوط به سقوط این تیم انجام داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری