محمّد صادق میرزایی، کارشناس بازار سرمایه تأکید کرد؛

اِعمال محدودیت دامنه نوسان؛ آتش در خرمنِ بورس

تالار شیشه‌ای در سومین روز اعمال محدودیت دامنه نوسان شاهد کاهش شاخص کل و هم‌وزن بود؛ به طوری‌که بیشتر نماد‌های بازار منفی بودند. محدودیت دامنه نوسان در معاملات روز یکشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ بازار سهام نتوانست جلوی ریزش شاخص‌های کل و هم‌وزن را بگیرد چراکه ۹۶ درصد از نماد‌های بازار کاهش قیمت داشتند و نماگر اصلی با افت منفی ۹۷ صدم درصد در سطح ۲ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۳ واحد قرار گرفت و نماگر هم‌وزن نیز، با بازدهی منفی ۶۱صدم درصدی در سطح ۶۸۵ هزار و ۵۳۶ واحد قرار گرفت تا قیمت معاملات سهام‌های کوچک و متوسط بازار نیز، کاهشی باشد. محمّد صادق میرزایی، کارشناس بازار سرمایه و استراتژیست مالی در گفت‌وگو با نبض بورس، در این خصوص توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ 27 May 2024
به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، محمّد صادق میرزایی، کارشناس بازار سرمایه و استراتژیست مالی درمورد اِعمال محدودیت دامنه نوسان بیان کرد: درمورد بازار سرمایه چند نکته وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنیم. اول، اتفاقاتی که ممکن است به وجود بیایند و ریسک‌های سیستماتیکی که به بازار تحمیل شوند که هیچ‌یک از آن‌ها دست هیچ سرمایه‌گذاری نیست؛ به طوری‌که وقتی به طرز ناگهانی و به شکل غیر قابل پیش‌بینی، در جریان اخبار متوجه می‌شویم رئیس جمهور کشور و همراهان ایشان در اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند، همین موضوع، باعث تغییراتی در روند امور کشور و همین طور، بازار سرمایه می‌شود؛ بنابراین مسئولان مربوطه در نخستین مرحله درصدد محدود کردن دامنه نوسان بر می‌آیند که بنده با این موضوع مخالف هستم و اگرچه با توجه به تعطیلی روز اول بورس، این تصمیم می‌توانست اتخاذ شود یا خیر؟
ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید :
https://nabzebourse.com/000JPt
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری