بازدید 217364

قالیباف: مردم بابت قصورها ما را حلال کنند

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم در حدود شرح وظایف و اختیارات، کارنامه روشنی به یادگار گذاشت از مردم خواست بابت قصورها آنها را حلال کرده و جهت عاقبت به خیری دعا کنند.
کد خبر: ۱۲۳۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹ 21 May 2024


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف امروز شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در آخرین نطق خود در پایان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تشریح دستاوردهای مجلس یازدهم پرداخت و در سخنانی کوتاه به دستاوردهای مجلس یازدهم اشاره و از تمامی نمایندگان و همکاران در مجلس و سایر دستگاه‌ها قدردانی کرد.

متن سخنرانی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدّلوا تبدیلًا

در ابتدا، دلتنگی خود را از جای خالی دوست و برادر پرتلاشم، خادم‌الرضا (علیه‌السلام)، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی ابراز می‌کنم. شهادت می‌دهم در این چند سال، او متواضعانه برای هماهنگی و همدلی بین دولت و مجلس بیشترین همت را داشت تا فقط و فقط حل مشکلات مردم را پیگیری کنیم و ما در مجلس نیز تلاش کردیم در همین مسیر بیشترین کمک و همراهی را با دولت پرتلاش و خدمتگزار ایشان انجام دهیم. درجات او به‌دلیل خدمت بی‌منت به مردم در پیشگاه الهی، متعالی است و با دعای رهبر انقلاب و مردم نجیب ایران، میهمان سفرۀ پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) خواهد بود و این افتخار برای این شهید بزرگوار بس، که آغاز دولت سیزدهم در دهه کرامت و ولادت حضرت علی ابن موسی رضا (ع) آغاز شد و شهادت خود را نیز در شب ولادت آن حضرت دریافت کرد.

امروز پس از ۴ سال، آخرین جلسه علنی مجلس یازدهم را برگزار می‌کنیم. ما نمایندگان مجلس یازدهم خوشحالیم که در تلاش برای پیگیری مسائل مردم و پیش‌برد اهداف انقلاب، همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفتیم و توانستیم، در حدود شرح وظایف و اختیارات مجلس در حوزه تقنین و نظارت، کارنامه روشنی را به یادگار بگذاریم. گزارش اجمالی بخشی از مهم‌ترین عناوین این عملکرد در حوزه‌های مختلف در بیانیه نمایندگان محترم قرائت شد و اینجانب در این مجال اندک، صرفاً به همین نکته بسنده می‌کنم که با تصویب قوانین راهبردی و برنامه هفتم پیشرفت کل کشور، زیرساخت قانونی برای تحول در اقتصاد کشور و رسیدن به ثبات ایجاد شده است و برای ما همین مدال افتخار بس که، با وجود برخی نقاط ضعف، برآیند کلی عملکرد مجلس یازدهم، مرضی و مقبول رهبر حکیم انقلاب گشته است.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم ابتدا از همه شما همکاران عزیز خودم تشکری ویژه کنم که در این ۴ سال به این حقیر اعتماد کردید و مرا به‌عنوان خادم خود انتخاب کردید و مطابق قانون آیین‌نامه داخلی مجلس برخی اختیارات را به بنده تفویض نمودید. کارنامه مجلس یازدهم نتیجه عملکرد و تصمیمات ۲۹۰ نماینده پرتلاش است که رهبر انقلاب آن‌ها را انقلابی، ساده‌زیست، باسواد، پرتحرک و پرکار خواندند و اینجانب نقشی کوچک در این دستاوردها داشتم. تلاش من این بود که در انجام وظایفی که قانون اساسی، قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و دیگر قوانین کشور برعهده رئیس مجلس و رئیس قوه مقننه گذاشته است، مسئولانه، بابرنامه و مبتنی‌ بر مشورت و خرد جمعی عمل کنم و جایگاه مجلس را در ساختار حکمرانی کشور ارتقا دهم. حتماً در انجام این وظیفه نقاط ضعفی داشته‌ام که از همه مردم عزیز و شما نمایندگان محترم طلب حلالیت می‌کنم، مخصوصاً از افرادی که براساس ضرورت‌های اداره مجلس ناخواسته حقی از آنان ضایع شده است.

همچنین لازم است از کلیه کارکنان مجلس در بخش‌های مختلف اداری، پشتیبانی، حراست و حفاظت، که فرصت ذکر نام همه بخش‌ها نیست، قدردانی کنم. به‌خاطر زحمات مخلصانه ایشان بود که نمایندگان محترم توانستند به وظایف خود به‌درستی عمل کنند.

بی‌تردید نهادهای وابسته به مجلس مانند مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات، مرکز تحقیقات اسلامی قم، کتابخانه و موزه و مرکز اسناد مجلس، نقشی مؤثر در رسیدن به دستاوردهای مجلس دارند که از تک‌تک این همکاران عزیز تشکر می‌کنم.

باید شکرگزار خانواده‌های نمایندگان محترم و دیگر همکارانم در مجلس باشم که بی‌آنکه نامی از آن‌ها برده شود، تأثیری اساسی در عملکرد مجلس داشتند.

نقش معاونان پارلمانی و همکارانشان، مسئولین و کارشناسان سازمان برنامه‌وبودجه و کارشناسان بیرونی فعال در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری درست مجلس بر کسی پوشیده نیست. وظیفه خود می‌دانم سپاسگزار تلاش‌های ۴ساله همه آن‌ها باشم.

همچنین از کارشناسان و اعضای شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نیز به‌عنوان بخشی از فرآیند قانون‌گذاری تشکر می‌کنم که درمجموع در برطرف‌شدن نقاط ضعف قوانین به نمایندگان کمک کردند.

همچنین باید از زحماتی که اهالی رسانه، اعم از خانه ملت، اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، صداوسیما، خبرنگاران پارلمانی و دیگر مؤثرین عرصه رسانه برای آگاهی مردم از اقدامات مجلس کشیدند و البته با نقد دلسوزانه عملکرد مجلس را بهبود بخشیدند، قدردانی کنم.

مجلس یازدهم، از سال آغازین تا سال پایانی فعالیت خود، وام‌دار عنایت‌های ویژه و متفاوت رهبر انقلاب بود و بی‌تردید بدون این حمایت‌ها نمی‌توانست به چنین دستاوردهایی دست پیدا کند. تلاش ما این بود که شکر این نعمت را با احساس مسئولیت بیشتر در اجرای رهنمودهای ایشان به جا آوریم و امروز فقط می‌توانیم با زبانی الکن، بابت حضور چنین رهبر حکیمی شکرگزار پروردگار متعال باشیم.

در پایان از طرف خود و همه همکاران گران‌قدرم از شما مردم نجیب ایران که به ما وکالت داده بودید، خاضعانه سر سپاس فرود می‌آورم و خداوند متعال را گواه می‌گیرم که هرآنچه در توان داشتیم را برای خدمت به شما به میدان آوردیم، کمتر شبی را بی دغدغه انجام وظیفه برای شما سحر کردیم و کمتر روزی را بی تلاش برای حل مسائل و مطالبات شما به شب رساندیم و تا آخرین لحظات رسمیت‌داشتن مجلس یازدهم در ششم خردادماه به وظایف خود با جدیت ادامه خواهیم داد. بابت قصورها ما را حلال کنید و جهت عاقبت به خیری ما دعا بفرمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۱۴
پدر مردم متوسط به پایین را در این چهار سال با برنامه های تورم زا در اوردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
حتما به پاس زحمات و الطاف بیکران جنابعالی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
میخوای حلال کینم؟ باشه ولی شرطش اینه که بکشی کنار. نمی‌خواهیم به ما خدمت کنی، حلال میکنیم ولی فقط برو دیدی؟ دلت نمیاد از این منبع بی انتها دل بکنی. فقط برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
سلام من یه کشاورزم توروخدا خون کشاورزوتوشیشه نکنیدوام 24دادید حداقل بهش وقت بدید ازین وام 24درصدی سود کم کنید به خدا بانک داری اسلامی اینجوری نیست دولت قبل چندین بار سود وامو بخشید
من حلال نخواهم کرد. شما زندگی یک ملت را به باد دادید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
منم حلال نمیکنم...دیدی با بورس چه کردن توی این چند سال؟ حلال کنم.... مسخرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
اونها براشون مهم نیست ما حلال کنیم یا نه فقط در حد حرفه اگه براش مهمه یا قصورش تکرار نشه یا بکشه کنار
بابت قصور اشکال نداره ... فساد چی
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
انشاا...منظور از موفقیت.افزایش قیمت دلار ومسکن وتورم بالاکه نیست.چقدر شما عزیزان دغدغه ملت رو دارین
انشالله اگر اعتقاد به پل صراط داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
نگران نباش اونها اعتقاد ندارن
این اعتقادها فقط برای مردم عادیه
بابت تقصیرها چطور؟!
عمرا
قصور های شما سر به فلک میزند با حلال کردن درست نمیشود
جناب قالیباف
اگر مجلس تحت ریاست شما با تصویب قانون مسخره، جلوی تصویب برجام را نمی گرفت و دولت گذشته یا کنونی می توانستند تحریم ها را رفع کرده و منابع ارزی را آزاد کرده و صنعت هوایی را نوسازی کنند، آیا باز هم حادثه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور و بقیه پیش می امد؟
آیا اندکی از رنج های بی شمار مردم ایران کم نمی شد؟
فردای قیامت شما نمایندگان مجلس و مقامات مسئول ، چه پاسخی در محضر خدای متعال خواهید داشت؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
بله دیدیم در تصویب برنامه بیست دقیقه ای مجلس لاریجانی و بتن ریختن در قلب راکتور ها چه قدر تحریم ها برداشته شد .مگر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شهادت نداد ایران تمام کمال طبق برجام به تعهداتش پایبند بوده آیا آمریکا تحریم ها و برداشت ؟ نه ترامپ در کاخ سفید نشیت و اونو پاره کرد آدم عاقل از یک سوراخ چند بار گزیده میشه
فقط همه شما ها به خدا وگذار می کنیم خدا جای حق است، مجازات و عفو فقط در درگاه خداوند است بدانید خدا از حق شخصی می گذرد اما از حق الناس نمی گذرد، مجازات در درگاه خداوند دیرو زود دارد اما سوخت وسوز ندارد،،
مردم ایران از شماها یک چیز میخواهن تعامل با دنیا x عمر آدمی کوتاه تر از این هست نام نیک به یادگار بگذارید
فقط قصور؟؟؟؟
من پیرمرد 66 ساله مستاجر ، هیچکدام از نمایندگان را بابت تصویب قانون (طرفدار سرمایه داری) مالک و مستاجر حلالتان نمیکنم که مصوب کردید فلان درصد به اجاره ها افزوده شود مگر آنکه موجر بخواهد خانه را بفروشد یا خودش بنشیند و یا قصد تخریب داشته باشد !! موجرین دست به کار شدند و یکی از این اهرمهای قانون شما را علم نموده و به دروغ مستاجر بیچاره را در به در کردند !! اجاره خانه ی بنده از یک میلیون به هشت میلیون پر کشید !!!!
قابل گذشت نیستن کم مردم رو اذیت نکردین
اگر قصوری بوده مردم حتما میبخشن ولی مطمئن باشید بابت تقصیرات احتمالی هر یک از مسئولین باید به درگاه خداوند متعال پاسخگو باشند...
من بازنشسته هستم به هیچکدام از وعدههایتان عمل نکردید حلال نمیکنم
فکر رئیس جمهور شدن از سرت بیرون کن.
خوب آقای قالیباف حتما میخواهند رییس جمهور شوند که از مردم حلالیت میطلبند
اهسنت مرحبا سالم باشید انشاالله هنسان سازی را فراموش نکنید بازتشستگان فرهنگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
احسنت نه اهسنت
خودت به عملکردت نمره دادی از ما میخوای حلالت کنیم عجبا
چهار سال عمر من چی
حق الناس با این حرفها برطرف نمیشود
با سلام جناب قالیباف خودتون چه فکری میکنید آیا به نظرتون مردم حلال میکنند
این که نشد حرف حساب شما به مردم خیلی ظلم کردید با یک معذرت خواهی درست نمیشه
جناب قالی باف کدام قصور را حلال کنیم یکی یا دوتا نیست که عدالت ارزانی بیماری نبود دارو وووووو
هیچ کار مفیدی نکرده همش به ضرر مردم من که حلالت نمیکنم
سلام اگر راست میگی مقصر هستی، تنها راه حلالیت استعفا و دادن مدیریت به اهل فن و متخصصان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
من نمیدونم چرا هیچ کدوم حاضر نیستن خدافظی کنن تا اینکه عذرشون رو بخوان بابا مگه ما عمر نوح داریم
جناب آقای قالیباف با اذعان به اینکه شما و دیگر مسولین می توانستید و می تواند بهتر از این باشید . شکی ندارم . متاسفانه خیلی از مسولیت ها احتیاج به تخصص دارد ولی عده ای پست ها را غصب کرده اند و به ناحق مزایای پست ها را می گیرند در صورتیکه شایسته نیستند . مسلم بدانید من به عنوان یک ایرانی کسانی که قصور کرده اند را نمی بخشم. و منتظر روز جزا خواهم ماند تا بی حساب شوم .
آقای قالیباف خواهشا برو کنار مردم شما رو نمی‌خوان کار بلد نیستی خودت رو خراب نکن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
سیاست علم و هنر و فن است تا در صحنه بین المللی بتوان قدرت کسب کرد.
من شما رو حلال نمیکنم
خدازسرتقصیراتت درگذره چطور فردای قیامت جواب میدهی واقعا نمیدانم
شما باسرنوشت ۶۰ملیون کارگروکارمند بازی کردین و۵سال سنوات اضافه کردین
چرابایدتاوان سال ها بیمدیریتی روحقوق بگیر بدهد
قصورها حلال با ظلم ها که کردید ومیکنید چه کنیم
حلال نمیکنیم

چون جوانی مان را شما تباه کردید

سعید از طرقبه
پاسخ ها
راستگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
آیا با این همه پیشرفت در ایران اسلامی رئیس جمهور را با بالگرد کهنه باید جابجا کرد. که این فاجعه پیش بیاد حداقل بالگرد مخصوصی برای این شخصیت های برجسته خریداری می کردید
قصوری ها و کوتاهی‌ های شما که در مجلس همه قوانین دست شما هست اگر ظلم کردید کوتاهی کردی حقی پایمال شده میتونستی کاری بکتی برای بازنشستگان و نکردی او دنیا سر پل صراط آنجایی که خدا مو را از ماست جدا میکنه حق ما بازنشسته‌ها را آنجا جدا کنه چون ما کشور فقیر و بدبختی نیستیم که اینقدر داریم سختی مبکشیم خدا حق ما را جدا کند چناب رئیس مجلس
هیچ کاری مثبت که به نفع مردم باشد بگو ببینم چه کارکردی که حلالیت هم میخوای
بجای استمداد حلالیت. خودتون رو اصلاح کنید.
هیچوقت با این حرفها سمت انتخابات ریاست جمهوری نیا آقای قالیباف دستت روشده
شما هم بابت حرف و‌توقعات بیجا منو حلال کنید. خداوند رحم بفرمایند
جناب قالیباف کارنامه بدترین مجلس در چندین سال‌های اخیر دارید
وی در ادامه افزود:من که گفتم این حرفارو، حالااون وسط یه رای هم برا ریاست جمهوریم بندازند
ما حلالت نمی گنیم .ولی مگر فرقی برای شکا دارد تمام نمایندگان .درذحق بازنشست ها وکل مردم کوتاهی کردن .وما راصی نبستیم از عملکردمجلس .....
آقای قالیباف چطور میشود بخشید که با شعار و دروغ بازنشستگان کشوری را پیش فرزندان و نوه ها وفامیل شرمنده کردید بازنشستگانی که جوانی را فدای نظام مقدس و فرمایشات حضرت امام رحمت ا... و حضرت آقا کردند ولی شما چه کردی چطور حلالت کنیم
توکه از سفره انقلاب بهرمندشدی توکه نمیتونی پسرانت یا فرزندانت رامدیرایت کنی چراصندلی قدرت راول نمی کنی حالت نمی کنیم
حتما......................
چشم فقط شما هم با ملت روراست باشید هرکسی سوال پرسید خواهشاً جوابشونو بدید و شفاف باشین
حالا که میخواهد رای بیاورد حلالیت میخواهد
چطور باید حلال کنیم که کرانی واجاره خانه سر به فلک کشیده اگر ماهم ببخشیم خدا نمی بخشه
جناب قالی بافی نمی خواد مظلوم نمایی کنید علت این است که افراد با سواد و شایسته جای خودشان نیستند
شما در مجلس هر کاری میکنید غیر از منافع و معیشت مردم
زندگی کردن مردم اصلا براتون مهم نیست
حلالتون نمیکنیم
دیگه انقلابی تر از این مجلس نداشتیم.ولی در جزییات گیر کردند یکی شفافیت آرا بود و یکی از شعارهای بود که نشد.بهبود وضعیت معیشت بود که نشد .در ابتدا شعارها خوب ولی در عمل تحقق نیافت.حلال کردن لقلقه زبانی شده بر ناکارامدیمان.خواهشا اگر نمیتوانید نیایید.
من ناراحتیم از شما قیمت مرغه !؟ چطور در مدیریت حضرتعالی مرغ از ۹۰۰۰ تومان به ۱۰۹۰۰۰ هزارتومان پرید؟
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
آقا تقصیر ایشون نیست...تقصیر دلار...افزایش قیمت دلار هم تقصیر آمریکاست....چون دستگاه چاپ پول دلار خراب شده...تا انتخابات درست میشه.....قدرت از فرزند شیرین تره...
حسرت یک زندگی آروم روی دلمان گذاشتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
باید
خاطر جمع باشید کسی شما را حلال نمیکندوبخاطر کم کارهایتان و خیلی کارهای دیگه آن دنیا البته اگه اعتقادی به آن دنیا داشته باشید باید جوابگو باشید
هرکس کم کاری کرده نباید حلال کرد کم کاری شما ملت را نابود کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
.کمی فکرکن
انشالله خداشما رو حفظ ‌کنه ماهم از شما بابت زحماتتون تشکر میکنیم اانشالله عاقبت به خیر شید.
خدا شما را نیامرزد اگر میدانی قصور کردی صبر خدا بسیار است ولی باز تمام می شود
نه می بخشیم نه فراموش میکنیم
کار نامه مجلس یازدهم فشار بیشتر بر مردم و مالیات بیشتر گرفتن بود
سلام خوبه حالا هم از خواب بیدار شدید چقدر وقته برای همسانسازی بازنشستگان کشوری اونارو در انتظار گذاشتید چقدر با تورم وگرانی سفره های انها رو کوچک گردید بالا خره آه از دلشون بلند میشه ودامنگیرتون میکنه
سلام اگه این قصورها غیر عمدی باشد نیازی به حلالیت نیست واگر عمدی باشد آشت پخته شده
هرگز مردم قصور افرادی مثل شما را حلال نخواهند کرد چون بعد از ۴۵سال دیگر جایی برای حلالیت طلبیدن باقی نخواهد ماند
قالی جان،،یه وقت یخچال خالی نباش
پسرت بفرس کانادا
روحانی رو حلال میکنم اما تو رو نه.
ب همین سادگی
چندسال دویدیم دنبال ماده ۴۸ایثارگران دها بار اومدتو دستور هرچه تلاش کردیم قرایت نشد واقعن ناامیدشدیم این بودجواب اعتمادما به دولت و مجلس انقلابی؟
هرگز
قالیباف همیشه وعده دادی هیچ کاری هم برا اقتصاد وارزونی نکردی بایک حلال کنید درست شد شاید رییس بعدی ازتوبهترشد انشالله هم بهتره
چقدر خوب بود بازنشسته میشدید
مجلس ستون دولت هست و توان دولت با مدریت مجلس ریلگذاری می‌شود کارهای مجلس هیچ شباهتی به متخصص بودن نیست جز در توان دفاعی واقآ چرا انتور هست انسان می‌سوزد وقتی می‌بیند نتوانسته‌اید وسیله مورد اطمینانی تهيه بشه تا از جان عزیزان حفاظت کنه نمونه آن بالگردی که کشور را در اندوه برد
شما خریدهای سیسمونیتو ایران انجام بدی ، احتیاج به بخشیدن قصور شما نیست ، قلب را با مردم یکی کن
قصور هارا حلال میکنیم ولی تقییرها را هرگز و هرگز.
درود بر همه مردم ایران
آقای قالیباف اگه تو این مدت ریاست هدفت راحت تر کردن زندگی مردم بوده که بدون حلال شدی
آدم یک بار اشتباه میکنه ، وقتی تکراری میشه دیگه قصور نیست ، زندگی ۸۵ میلیون را تحت تاثیر قرار میده ، بلد نیستید کنار برید
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
عزیزان...جمعیت عربستان تقریبا باما یکی هست عربستان نفت وگاز داره ویه کشور کویر کویر....ما نفت و گازو آهن وفولادو زعالسنگ ومعادن انواع سنگ..معادن طلا وجنگل ودریا و مس وبرنج وهزاران سرماه دیگه داریم...ولی بدبختیم.....کارگرای عربستان همه هندی ها وچینی ها وغیره هستن...ملت در ناز ونعمت...ماشین های ۵ سال کارکرد رو میارن به ما صفر میفروشن.وهزاران کوفت دیگه
من که نمیتونم ببخشمت
من بعنوان یک جزء از ملت شما را حلال نمی کنم نه این دنیا نه در اآخرت
تو که میدانی برای ملت کاری نکردی باز هم برای ماندن روی کرسی ریاست اصرار داری تازه حلالیت هم میطلبی به حا میسپاریمت
خدا از سر تقصیرات بگذره
باکمال احترام ،هرگزززززززززززز
داداش من یکی حلالت نمیکنم
از عرایض پیداست خودتو برا پست ریاست جمهوری اماده کردی ،عاقبت بخیر میشی
حتماً ،عمرو جوونی مارو از بین بردید ،حتما همتون رو حلال میکنیم.
آقای قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشوید ما به شما رای نمیدهیم
من هرگز انتظار ندارم از خون شهدا خجالت می کشیم واقعا شرمنده شهدا هستیم پس هیچ توقعی نداریم به احترام خون شهدا والا ظلم که بر من شده است بسیار است دوست ودارم در شبکه اجتماعی بنویسم تا دشمن سو ،استفاده نکند به دشمن نباید فرصت سو استفاده داد به احترام خون شهدا
یکی از خدمات شایان مجلس پایمال کردن حقوق بازنشستگان بود.حتما حلالتان میکنیم
اگر حقی داشته باشم به هیچ وجه حلال نمی کنم.
نمیکنیم هیچ وقت
حلال نمیکنیم
همه ما قبل از آنکه دیر شود باید حلالیت بطلبیم و بالاتر اینکه قصورهایمان را جبران کنیم.
جوانی ما را که تباه کردید . ما شما را به خدا سپردیم
درود. سایت محترم تابناک لطفا معذرت خواهی ایشون را منتشر نکنید هرموقع معذرت خواهی میکنه وپخش میشه یک جایی با بدترین شکل ممکن بهم میریزه. و بحث دیگه کسیکه زیاد معذرت خواهی میکنه نشان دهنده از بین رفتن قبح آن عمل هست . من اظهار ندامت میکنم ولی در زمان کوتاه دوباره مرتکب اشتباهی فاحش تر میشوم.پایدار باشید
شما حداقل حقوق ها رو درست کنید بعد از این حرفهای مظلوم نمایی بزن
اگه میدونی قصوره چرا ادامه میدی؟؟
چرا جناب آقای حاجی بابایی فرمودن که ما هیچ مصوبه ای به نفع مردم ننوشتیم شما می‌گویید من تلاش شبانه روزی و دغدغه مردم داشتم اگر دغ دغه کار مردم بودید یه لایحه یا مصوبه به نفع مردم مینوشتید اب برق گوشت همه و همه گرون کردید که تبهکاران سود ببرن نه مردم عادی پس شما چه میگوی همکار شما چه می‌گوید کدوم درست میگویید
حتما حلال می کنیم !!!!!!!!
باش تا صبح دولتت بدمد.
مردم شما را نخواهند بخشید مطمئن باشید
چرا حلال کنیم اصلا حلال نمی کنیم و خیلی هم دلگیر هستیم شما اگر بلد نیستید کنار بروید و ما قرار نیست تاوان شماها را بدهیم
کدام قصور را حلال کنند مگه یکی یا دوتاست ؟!؟!؟!
آقای قالیباف
بیشتر تصمیمات شما به ضرر مردم بود در خصوص افزایش سن باز نشستگی
شما ظلم کردید من به نوبه خودم هرگز شما را نخواهم بخشید
امیدوارم روز قیامت بتوانید جوابگو باشید
حلالیت وجود ندارد
نمیکنیم

نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم
اگه حلال نکنیم نمیگی به جهنم که نکردی؟
جناب قالی باف چگونه مردم شماها را ببخشند که رفاه و آسایش خودتان و وبستگانتان خواستید و فقر و فلاکت را برای ملت
دمت گرم برادر...
برای چی باید برای شماها به قول خودتون دعا کنیم
چیه حایگاه ریاست جمهوری خالی شده یاد مردم افتادی؟
ما کارگرها حلالتان نمی‌کنیم و سر پل صراط جلوی شما را خواهیم گرفت
نظر شخصی خودم من حلال نمیکنم ،به علتهای متفاوت .
دره صورت شما درراس مجلس باشید خیلی بهتره .....چون اگه بخوای درمجلس نمونی وریاست مجلس نباشی .....فردا کسی میاد که اولین نفر خود شماازپشییمونی....
حلالتون نمیکنیم هرچند برایتون هم مهم نیست
من یکی که از حقم نمیگذرم.
خخخ اقای قالیباف از کدامین قصور که سرتا پا قصورین خدا همین جاس
چرا باید حلال کنیم نه میبخشیم نه فراموش میکنیم
خسته نباشید خیلی زحمت کشیدید زحمات شما کاملا در دل جامعه نمایان است هرچند خودتون بی خبرید
به خداوندی خدا حلالیت نمی کنیم مگر موضوع املاک نجومی را پیگیری کنی واز آنها پس بگیری چون هنوز ازآنها پس نگرفته ای
خیر.باید جواب ۴۱ سال عمر من و خیلی ها را که با بیکاری و نا امیدی گذشت بدهید. اونم در کشوری که نفت و گاز و معادن بسیار دارد که ذره ایی به ما تعلق نگرفت. تازه رفتیم سپاه ،خدمت مقدس سربازی ، یک چشمم کور شد،دیه اش ندادند و به جاش کارت معافیت پزشکی دادند که دیگه هیچ وقت شغل گیر من نیامد.من مجرد ، در پل صراط منتظر همه شما هستم. مرگم آرزوست
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
واویلا...واویلا به حالتون
جونونای مملکت برا رهایی آرزوی مرگ دارن
آقای قالیباف چطور حالتان کنیم . زندگی ما داره نابود میشه . معیشت نداریم . به خاک سیاه نشاندید . درآمد و هزینه به هم نمی خوره . مثل شما هم نیستیم که اموالمان برایمان کار کنند . زندگی مان را نابود کردید
آقای قالیباف چه حلالی یه مدتی قانون برنامه هفتم توسعه را نگه داشتید به دولت ابلاغ نمی کنید تا همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود.لطفا دست ✋ از سیاست بازی برادرید کارکردن را از شهید ریسی یاد بگیرید....
شما را بخدا این افاغنه را از مملکت بریزید بیرون اینها اصلا در حد واندازه مردم ایران نیستند در ضمن مردم واقعا از وجود افاغنه ناراضی هستند،،
از نیت و عملکرد خود اگاهی هستید ، جوابتان با خدا
بابت مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس خدا از تو بگذرد ، پسرانت که تو را شرمنده کردند این همه پول از کجا آوردند
آقای قالیباف که خوشون رو بی‌نظیر توصیف کردند، دولت هم که همش از پیش رفت و موفقیت دم میزنه پس این اوضاع نابسامان کشور و مملکت حتما از ملته دیگه، خسته نباشید
جناب شما قصور خالی هستی شما به عنوان ریس مجلس ایامیدانی که بیگانگان. با استفاد از قانون تجارت ایران. تا الان نزدیک به پنجا درصد از خاک استان سیستان بلوچستان خریداند وایامیدانی با استفاد از همین قانون تجارت. چقدر ملک واملک کشور در سراسر کشور فروش به بیگانگان رفت. اینها هم قصور است وزمینه ساز جنگهای داخلی کشور میباشد
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
احسنت
جناب قالیباف مجلس جای قصور و کم کاری نیست که مردم حلال کنند سرنوشت یک ملت در دست مجلس رقم میخورد و هرکس از اعتماد مردم سو استفاده میکند حتما گرفتار عذاب الهی خواهد شد
دکتر شما با طرح و برنامه ریزی که برا مالیات انجام دادی مردم بیچاره کردی فکر نکنم کسی تو رو ببخشه بیشتر از اونی که به فکر مردم بوده باشی به فکر جیب دولتمردان بودی خدا بهت رحم کنه
قصور رو میشه گذشت وبخشید ولی دل سوخته ودل شکسته رو هرگز نمیشه بخشید نه در این دنیا توسط انسان ونه اون دنیا توسط خدای بلند مرتبه پس باید به حال خودمان گریه کنیم چون نمی‌دانیم جای را که فکر میکردیم حق با ما بوده بر عکس ناحق کردیم
اگه احساس میکنی قصور کردی من حلالت نمی کنم
حتما با این همه ذلت که به ما دادید حتما دعای خیر ما بدرقه تان هست همیشه بهتره برای مردم کار های ماثر انجام دهید
مردم هم حتما این کار رو خواهند کرد
همین؟
عجب عین فیلم های ایرانی که بی نتیجه تمام میشن
توروخدا مشکل تحریم ها رو درست کنید نگید نمیشه کار نشد نداره هر مشکلی راه حلی داره چرا تمام کشورهای دنیا تحریم نیستند فقط ماتحریمیم
امان از روز حساب
وای بر حق الناس
باشه حتما
درتنهاپستی ک هیچ دردی ازمردم دوا نکردی همین ریاست مجلس بود.حیف اون دوران فرماندهی نیروی انتظامی با ان کارنامه درخشان و شهرداری تهران ک تواین چهار سال کمرنگ کردی.توقع ازشمازیاد بود جناب قالیباف.
مسلما بازنشستگان کشوری و لشگری بابت قصوری که ور حق آنها روا داشتید نخواهند بخشید . انشالله بعد از پایان کار مجلس و در اوقات فراغت کمی با خود فکر کنید چه مقدار تصویب قوانین برای مردم خرج برمی‌دارد تز سال ۸۶ قوانین برای اصلاح حقوق بازنشستگان تصویب شده ولی اجرا نشده
مردم به چه امیدی به نمایندگان خود دلخوش کنند . فقط به فکر خودتون هستید و لاغیر ما که از قصورتون نمیگذرم.
شما از خواص هستید مگه قصور هم می کنید ؟
آقای قالیباف مردانه خودت اقرار کن در پستی که قرار گرفته بودی چقدر تخصص داشتی ؟؟؟؟ آیا بدون تخصص هر چقدر هم خوب باشی میتوانی وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهی یا نه؟؟؟؟
فقط میتوانم بگویم اگر تسلط کافی در پستی که بودی نداشتی هرگز طلب آمرزش از کسی نکن
خدایی اگه به اون دنیا و پل صراط،اعتقاد داری دیگه ریس مجلس نشو چون مملک نابود کردی
٪۹۶مردم دنبال در۶و۸خودشون درگیرن،باتعریف۴نفرکسی بهشت نمیره وبابدگویی۴نفربه جهنم نمیره،۳دقیقه بعدازمرگ هرانسان اگردرزندگی فراموشکارم بوده،به چندثانیه عملکردش میادجلونظرش وخودش میشه قاضی خودش ودرجهانهای موازی که همون برزخ باشه تاقیامت درمنزل به منزل یاجهان به جهان بدوخوب زندگانی این دنیاشوبایدبگذرونه،خداوندعادل برنامه داره براش،ایمان به لق لق زبان نمیشه
هرگز هرگز هرگززززرررززز
مردم شمارو حلال نمیکنن
به خصوص شخص اقای قالیباف
بابت شرمندگی پدرا چی؟؟
من یکی حلال نمیکنم
هرگز حلالت نمیکنم
شرمندگی پدران را پیش بچه ها با این فقری که در کشور ایجاد کردید چیکار کنیم
آقای قالیباف آخه یکی دوتا نیست من به سم خودم هزارتا از کم کاری شمارو می بخشم آن چند ملیون دست من نیست
وادی حق الناس منتظر جوابگویی تان هستیم خیالت راحت
ایا یک مصوبه از مصوبات مجلس یازدهم به نفع مردم بوده؟ بدترین مجلس همین مجلس بود
جناب قالباف میگن سیر از گشنه خبر نداره سواره از پیاده با حلا لیت کار درست نمیشه
اقای قالی باف دارن زبون میریزن برای رییس جمهوری ولی اصلا خبری نیست رییس جمهوری از سرت . بیرون کن بعد هم هیچکس. از عمل کردتون راضی. نیستن شما. مردم بیچاره کردین ب روز. سیاه. نشاندین هیچکدامتون. رییسی. نمیشین. اون. برای. رضای مردم. و خدا کار میکرد
حلال نمی کنیم به هزار و یک دلیل
از نظر بازنشستگان شما براشون تلاش کردید ،همسان سازی اما خدا از سر تقصیرات روحانی احمدی نژاد علی لاریجانی حداد عادل نگذره طی چندین سال همسان سازی و اجرایی نکردند
ما کسی نیستیم ببخشیم به خدا واگذار میکنیم
چی بگم ...؟..
شما را به خدا واگذار میکنیم
خوب اگر واقعا راست میگین خداوند متعال بسیار آمرزنده و مهربان هستند الان شروع کنید به جبران کردن توبه کنید و برگردید به آغوش باز ملت گرانی های بی اساس وغیر قابل توجیح رو هر چه زودتر اصلاح همه چیز گرانی دلار بازار سرمایه طلا بازار مسکن بازار خودرو اجاره بها مواد غذایی حقوق وحق کارگران بسم الله شروع کن اگه واقعا راست میگین
به سلامت که رفتی ، راستی تا وقتی کار جدید پیدا کنی و یخچالتون خالی بود یه وقت شرمنده نوه هات نشی رو من حساب کن
فک کنم میخوا کاندید ریاست جمهوری بشه
با این حقوق کم بازنشستگی که تصویب کردید و زیر فشار گرانی کمرشکن هرروز استرس می کشم ایا لایق عفو کردنی ؟من هیچ مسولی را هیچ وقت عفو حلال نمی کنم
قصور های که تکرار خواهند شد ??
انتخابات نزدیک است قالیباف یادش امده مردمی هم هستن اخی
آقای قالیباف خواهشا شرررراصلاح طلبارو از سرمون بردارین
من به نوبه خودم شماهارومیبخشم انشاالله خداهم شماروببخشه من میمونم مشکلاتم یعنی همینکه من شماروببخشم کافیه ودیگه راحت میشید؟ تکلیف من چی میشه ؟ بامشکلاتی که دارم چکارکنم ؟ من مستاجرم نه پول پیش انچنانی دارم نه میتونم خونه بااجاره بالاکرایه کنم خونه 60 متری زدن 200 ماهی 5 میلیون ؟ الان مسئولین عزیزودلسوزوزحمتکش !!!؟؟؟ ماخودشون خونواده هاشون دارن میزنن توسرکه یه خونه بارهن واجاره ای که ازعهده اش بربیان پیداکنن؟ ازصب تاشب دنبال یه لقمه نونن؟
حق ناس توبه ندارد
ای کلک میخواهی ریس جمهور بشی
من تورو حلال میکنم چون وقتی درب یخچال وباکردی دیدی یخچالت خونت خالی است
حلال نمیکنم ۱۱ساله معلم نهضتم نه حقوقی نه بیمه ای دردورترین روستاها تدریس کردیم استخدامی حق ماست با ۱۱سال سابقه کاری ومدرک عالی لیسانس علوم تربیتی
خواهشن خجالت بکش بعد از چهار سال ایران ۴۰ سال انداختی عقب
من بازنشسته ام به خاطر قصورات جنابعالی وعدم اجرای همسان‌سازی و ۹۰ در صد شاغلین شرمنده اهل وعیال هستم چطور شما رو حلال کنم جایی که چندین سال هس دروغ دروع مگه نگفتی يخچال های خالی آقا سه ماه از سال جدید گذشت شما مجلسیان مگه کارتون چی هس
جناب اقای قالیباف عزیز قریب به بیست سال است که جریان اصلاح طلبان شما را تخریب می کنند.....و شما آماج حملات و تهمت های نابخردانه و ناصحیح دوستان نادان و دشمنان دانا اید...به شخصه میدانم شما مدیری کارامد و جهادی هستید ...اجرتان با سید و سالار شهدا......
خداوند شمارا یاری کند.....
چی شده حلالیت می‌طلبید؟ در کارهاتون دقت بیشتری نسبت به مردم داشته باشین این ماجرا که پیش آمده الان حلا لیت میخواهین مردم همشون آروز به دل ماندند .
نمی دونم بابت چی باید حلال کنم وقتی کالای داخلی میگین بخرین و یقه پاره می کنید ولی بعد میرین ترکیه خرید
من که خیلی وقته رای نمیدم ولی حق اقای رائیسی این نبود خیلی گریه کردم نه بخاطر راییس جمهور بخاطر اینکه یک انسان بود و حرف هاش صادقانه روحت شاد برادر.
در خصوص افزایش سن بازنشستگی خیلی ظلم به دهه پنجاهی ها شد چرا که تا آخر عمر باید کار کنند وحاصل کم کاری و جایگزینی مدیران سهمیه ای بر متخصصصان بود
امکان ندارد که ملت ایران شما را حلال کنند
پادشاهی از حکیمی پرسید از عبادتها کدام بهتر است گفت تو را خواب نیمروز، که در آن یک دم خلق را نیازاری.جناب.اون صندلی لامسب رو چند روز ول کن برای تو از هرچیز بهتر است .مردم رو زیر فشار له کردید حالا حلالیت میخوای.شد عذر بدتر از گناه
مشکل اصلی اینه که همه فکر. میکنند عمر نوح خواهند داشت
لطفا دو تا قانون موفق اجرای میفرمودید که برای سفره مردم و جیب خالی مردم تصویب و اجرای شد کو ..........
داره ملت رو آماده میکنه برای ریاست جمهوری خودش
خداوکیلی خودتون قضاوت کنید از وقتی ک وارد مجلس شدید چکاری مثبتی برای مردم قانون تصویب کردید ... نخیر آقای قالیباف مردم تمام حرکات شمارو زیر نظر دارن خواهشار وارد رقابت ریاست جمهوری نشود لطفاً رای بی رای تمام..
حلالیتی در کار نیست.به عنوان بازنشسته اعلام می دارم.هرچند بعدش حتما پستهای بالاتر وامتیازات بیشتری نصیبت خواهدشد ولی خیر وبرکتی درآن نیست وهمه را باید گذاشت رفت در یک متر جا خوابید.خدا خدا خدا فقط.
فکر نکنم کسی حلال کنه چون اگر واقعا خطایی دارید و داشتید باید استعفا می دادید وهمان لحضه از ملت عذر خواهی میکردید ومیدان را به نخبگان می دادید واینکه بین خودتان تقسیم نمیکردید از این پست به آن پست قابل بخشش نیست
به جای مقصر کردن این بندگان خدا که شب و روز خواب و خوراک ندارن برای مردم یک کم بنشینیم فکر کنیم چی کار باید بکنیم تا مملکت درست بشه اول از عمه آموزش و پرورش باید تغییرات ایجاد بشه درش معلمها را کم کنیم یک تلویزیون هفتاد اینچ داخل هر کلاسی بگذاریم با چند تا رباط که نظم مدرسه را برقرار کنند سرساعت مشخصی تلویزیون را روشن شود ودانش آموزان سرکلاس بشینند ودرس بخوانند هم روحیه شون خوب میشه هم انگیزه ایجاد میشه تا روز بعد به معلم داخل تلویزیون جواب بدهند دقیقا مثل کشور ژاپن
چهار سال فقط خوابیدی
من مطمئن هستم که برای ریاست جمهوری نقشه کشیدی من یکی که بهت رای نمیدم واما بابت حلالیت خواستنت هم یقین بدان که حلالت نمیکنم یعنی هیچکس حلالت نمکنه پدر مردم رو در اوردین ۶۰ ساله شدم هنوز مستاجرم ماهی ۱۵ تومن اجاره بها میدم پسرم ۳۵ سالشه هنوز ازدواج نکرده
سلام
شمایا هر مسول یه نفر هستید وقتی از پس کار برنمیایید کناری کنید. مدیریت وبرنامه ریزی یه کشور هشتاد ملیونی نمیشه با اما و اگر آزمون خطا کار کرد.
جناب قالی باف مردم می شه شرمنده شون کرد حلالیت طلبید آخه با خدا چکار می کنی باید راه راست بروید که حالا محتاج حلالی مردم نباشی
منم حلالت نمیکنم بخاطرهزاربدبختی وگرونی شمابروبستنی باپودرطلابخور
مگه شما قصور کردید ؟ شما عمل کردید
از مکافات عمل غافل مشو
گندم از گندم بروید جو ز جو
وقت هست جبران کنید حق ملت رو بهشون برگردونید
فکر کنم بوی پست و مقام جدید به مشامش خورده
البته حلال تعطیل جواب شکم خالی مردم باید داد خداکنه دنبال رئیس جمهور شدن نباشی چون تومجلس کاری برای این ملت نکردی سن بازنشستگی ارزش پول ملی تورم هیچ کاری نکردی اون دنیا جواب باید داد
چه رویی دارید کارشماازقصورگذشته پدرملت رادرآوردیدضعیف ترین مجلس دردوره ریاست شمابود ومصوباتش به ضررملتی که به شما اعتماد کردکه حتی حاضرنبودیدسیسمونی نوه ات رادرماه مبارک رمضان ازایران تهیه کنیدوبجای عذرخواهی آقای اشتری محکوم کردیداگر انصاف داشته باشید نمره این مجلس از۲۰نمره زیر۵ است
سلام
قول بده کاندیدای ریاست جمهوری نشوی بس است
به کدوم کار خیر ی که کردی حلال کن...
بوی ریس جمهوری به مشامش رسیده
سلام مردم شماراانتخاب کردند که بعداز عملکردتان خوشحال شوند ددعایشان وانتخابَشان نژدخدا خوب بوده
حالا با چه رویی برایتان دعا کنیم
واقعا خیلی بی دردین.
اصلا قابل بخشش نیست چه آضطراب های که در دل ما جوانان به وجود اوردید اصلا تا روز قیامت که با رسیدگی شود
برو ببین خدا می بخشد حق الناس را تا ما ببخشیم
میخوای نکنه ریس جمهور بشویی به گمونم ۰۰۰۰۰۰۰۰
مردم که نمی بخشند هیچ خداهم نمی بخشه
خدا از مدیری که در حق مردم کوتاهی و خیانت کرده و به ضرر مردم کار کرده هیچ وقت نگذره و
و اون مدیری که حق مردم خدمت کرده رو رستگار کنه
بگذارید فقط یک نمونه از کارهاتونا بگم در سال 1401 حق بیمه کارگران ساختمانی را 75 برابر گران کردید و تفاوت بالا شهر و پایین شهر را حذف کردید بدون اینکه در زندگی کارگران تغییر محسوسی ایجاد شود شما مجلس تورم بودید پنیر30 تومانی را از روحانی تحویل گرفتید وو200تومان تحویل ملت دادید
آقای قالیباف دوباره چه نقشه ای برا ملت داری
وای اگر از پس امروز بود فردایی!
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است حال و روزگار مردم ( شغل مسکن تورم دلار و... ) نشانگر عملکرد شماست شما و نمایندگان وضعیت مردم رو درک نکردید اگر توانستید با یک ماه حقوق کارگر مستاجر امورات زندگی رو بگذرونید عمرا اگر بتونید خدا بهتر میداند شما و نمایندگان چه در حق مردم کردید پس من هم به خدا وا میگذارم
در این سالها هر کاری برای نابودی زندگی مردم انجام دادید. نابودی سرمایه سهامداران و وصعیت معیشتی و اقتصادی مردم. آقای قالیباف نمی توانید درد سنگین پدران این سرزمین و شرمندگی آنها در مقابل همسر و فرزندان خود و اشک پنهان مادران و زنان را درک کنید. آقای قالیباف به جای حلالیت یکبار ازناتولتی خود و مجلس انقلابی تان می گفتید و استعفا می دادید بهتر بود.
حساب ما و امثال شما بماند به پیشگاه خدا.
مشکل اینه که همه مادر زاد متخصص هستند و در هر کاری که رانت ونفع باشد . واصول اخلاقی را جدای از دین و مذهب رعایت نمی کنیم. فقط شعار و برون دهی ضعیف .
من حلالت نمی کنم
هرگز تو وامثال تو را که با بلند پروازی تحریم ک بدبختی و گرانی و تورم رابه ملت ایران تحمیل کردید حلال نمی‌کنیم باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشید
حلالیت فقط در پل صراط کارگری بعد 20سال پیمانکاری ناقلا چی تو فکرته
شمارو بابت بی کفایتیتان. وتصویب طرح‌های احساسی وهزینه زا برای مردم وپیگیری نکردن مشکلات مردم وعدم شایسته سالاریتان و فراری دادن مغزها علمی کشور وبوجودآوردن شرایط بداقتصادی شما وهمکارانتان روواگذارمی کنیم به خداوند قهار امیدواریم که باعدالت خودش با شماها رفتارکند شماها درکاخ ومادرخرابه زندگی کنیم
شماسراپا تقصیرید رها کنید مردم ایران را ؟!
همه تون وقتی روصندلی قدرت میشینید از مستضعف یادتون میره
در مورد همه چیز پیام گذاشتند . جای دیگری برای پیام جدید نیست . فقط بدانید که خداوند متعال حق و حقیقت را در این دنیا مشخص می کند . عف و بخشش فقط یک انتظار است برای آرامش روح . چند سال است حتی حق بازنشستگان تامین اجتماعی را نمی دهید ولی برای گرفتن و فشار به مردم یک شبه تصویب و اجرایی می کنید . جواب با خداوند است
هیچ وقت با دروغ شما همراه نشدیم . لقمه حلال خورده ایم و به خاطر چنین حقارتی که در حقِ ایران روا داشتید حلال نمی کنیم . اصلا حلال نکنیم چه میکنید ؟؟
به حال خود می گریید ؟ یا میروید توبه نصوح ؟
حالا هم دستور می دهید (مردم شما را حلال کنند) وقتی به حق وحقوق مان نمی رسیم. لذا واگذار می کنیم به خدا و روز جزا.
در زمان روی کار آمدن شما دلار تا ۶۰ رسید گرانی ده برابر شد سفره مردم بسیار کوچک شد ولی امثال شما ککشان نگوید کی مقصر است!!!!!!
این حلالیتت هم به خاطر انتخابات ریاست جمهوری . فقط برو
جناب آقای قالیباف اگر ازمن به عنوان یک شهروند ایرانی سر سوزنی حقی ضایع کرده باشی به هیچ وجه حلال نمیکنم.وعده ما سر پل صراط..وای اگر از پس امروز بود فردایی
نه مردم می بخشند نه خدا می بخشد فقط به فکر خودتان بودید در این چهل سال فقر گرانی تورم اختلاس را برای مردم بدبخت گذاشتید
چی شده که تواین موقعیت حلالیت میطلبن بوی رییس جمهوری خورده به مشامشون حلالت نمیکنیم تا قیامت
من حلالت نمیکنم
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه
واسه یه لحظه جاتو با مردم عوض کن،خودت بودی چیکار میکردی با خصوصیاتی داری وجدانن چیکار میکردی؟کاش مثل بقیه ایرانی ها می‌گفتی حلال نمیکنم.
آقاشمافقط درکارپلیس و شهرداری موفق بودید وخیلی هم موفقیت داشتید
آقای قالیباف گیرم ما بخشیدیم پس جواب بچه هامون رو کی میده بهشون سرمایه می‌دین بخدا دیگه نه من قشر ضعیف وفقیر کشور دارن خون گریه میکنن اونوقت شما از حلالیت حرف میزنید ما از شما هیچی نمی‌خوایم لااعقل بزارید مردم نون شب خودشونو دربیارن
حتی اگه مردم هم شمارو ببخشه خدا از شما نخواهد گذشت
به نام خدا حلالتون نمیکنم دیدار به قیامت اگر قبول داشته باشید یه حساب کتابی هم است
این نیز بگذرد ،فقط خدا داند، دنیا دار مکافات است،
امام سجاد علیه السلام:هرگزکاری نکنیدکه بابت ان مجبوربه عذرخواهی شوید.
هروزمون استرس ,زندگی که شماها برامون ساختید, حلالی درکار نیست.
با بخشیدن دردی از مردم بیچاره و جوان های معتاد و بیکار حل نمیشود .
قرار بود مرغ رو کیلویی ۱۰ هزار تومان تحویل مردم بدهید چی شد ؟
فقط اموالی که بعد انقلاب بدست آورده اید به بیت المال برگردانید و اموال بنیاد مستضعفان رو بصورت سهام به مردم بدهید شاید دردی دوا شود.
مظلوم نمایی دیگه فایده نداره خدا خودش جوابتو میده
چرا حلال کنیم چون سن بازنشستگی کردین ۳۵سال؟؟؟؟؟
من شش سال است که بازنشسته شدم و حقوق امروز من نسبت به شش سال قبل ۱۰برابر کمتر شده!! شما قشر متوسط جامعه را هم نابود کردید! تازه طلبکار هم هستید! مردم بابت کدام عملکرد مثبت تان باید شما را حلال کنند؟!
شما خودتون ضعیف هستین کشور رو هم درگیر تحریم کرذین قصور تون زندگی مردم رو فلج کرده
ملت عمرا حلال کند خیلی زخم دارد
واگدارتون می کنیم به خدا متعال خودش در جریان همچی هست
کاری که در حق مردم وبقیه کردن حق الناسه وخدا از حق الناس نمیگذره وما ملت هیچوقت از شماها که جوونی ما رو گرفتیم نمیگذریم
باحقوقی که برای کارگر تصویب کردید هرگز این شدت قصور راحلال نخواهم کرد
شماها خیلی به مردم ظلم کردین
به خدا میسپاریمتان که خدا از ذره ای حق الناس دریغ نخواهد کرد
مگه میشه مگه داریم یکی موقع آمدن اون همه وعده و وعید بده و بعد از 4 سال بگه ببخشید که نشد و بدتر شد پس حلالم کنید کسانیکه نمیتوانند کاری انجام دهند باید ارز مسیولیت کنار بکشند
کسی حلالیت میطلبه که حداقل یه کار مثبت انجام داده باشه شما که کل سال و همه وقت قصور کردین دیگه براتون عادی شده
به نوبه خودم حلال نمیکنم
????
ممنون از زحماتی کشیدید خواهش میکنم برو یکم استراحت با نوه هایت بازی کن تفریح کن خدمت بس است لطفا وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری نشو ، بگذار همینقدر که جایگاه داری بماند خرابترش نکن مانند صدها شخصیت دیگر مانند لاریجانی و روحانی بس است
از سیسمونی ترک چه خبر؟
آقا زاده به سلامت کانادا رسیدن؟
پلان بعد ریاست جمهوری
مثل اینکه دارید به به یقین می رسید که وزیر باید جوابگوباشید
خواهشمندیم برو یه کار شخصی برا خودت بگیر دست از کله کل ما بردار
تو که میدونی کسی حالت نمیکنه پس چرا میگی به هرحال ریاست جمهوریت مبارک
حلالیت میخوای چی کار ریاست جمهوری رو عشق است
از ترس مرگ؟

ما که حلال نمیکنیم
سلام بنده یک به یک پیامها رو خوندیم
جناب قالیباف امیدوارم که به درگاه خدا رو سفید باشید و در زمان ریاست شما حقی از مردم و ملت شریف ایران ضایع نشده باشد که اگر خدای ناخواسته ذره ای حق مردم ضایع شده باشد دیگر نمیتوانید از یک به یک ۸۰ ملیون جمعیت ایران حلالیت طلبید
من هرگز و هرگز شما رو حلال نمیکنم، مگه کشور ما سرمایه ش از خیلی از کشورهای همسایه کمتره که ما مردم باید در فقر و ذلت زندگی کنیم ؟؟
باسلام خدایش عجب بانکداری اسلامی داریم
والا با اینهمه لطف و مرحمت مردم اگه من بودم میذاشتم میرفتم
حلال الله بزرگوار...شما ما را حلال بفرمایید اگر از روی عصبانیت یا طنز مطلبی به شما عزیزان نسیت دادیم یا غیبتی کردیم و تهمت زدیم.. گور جای تنگی است.
عمر و جوونی ما پس چی بخدا از یه ذره ش هم نه میگذریم نه حلال میکنیم
ماشاالله اینقدر مردم روشن فکری داریم که جا برا ما نداشتین خداوند خودش ناظر و شاهد اعمال ماست
اقای قالیباف من یکی ازهزاران پرسنل ناجاکه درزمان شمابااجرای طرحهای شتابزده وبی پاره شماازکاربیمارشدم حالادرست هم سن شماهستم نه بیمه ایی نه حقوقی نه امیدی درجریان باش هرلحظه توسط خودم وخانواده جزرگشیده ام موردناله ... هستی
آقای قالیباف کسی بگوید حلال کنید که اشتباهی صورت بگیرد و خبر نداشته باشد ولی شما از مشکلات مردم خبر داشتید صحبتهای شما در مورد داخل یخچال مردم و خرید موتور یادتان میاد؟
درد دل زیاد است
آقای قالیباف اولا این نظرات رو بخون ببین به تعداد انگشتان دست ازت راضی هستن؟
دوماً اگر واقعا به حلال و حروم اعتقاد داری کلا باید بری کلا خونه نشین بشی و قید هر گونه مسئولیت رو بزنی بزرگوار
چون بر ریاست مجلسی تکیه داده بودی که خیلی خیلی ضعیف بود
خودت و خدای خودت .حق الناس خدا ازش نمیگذره اما از حق خودش میگذره
فردی بدون گواهینامه نشسته پشت اتوبوس وپس ازصانحه وبه فنادادن همه مردم حالامیگه ببخشید خیلی جالبه !مشکل اینه که کس وکارخودتون مسافرای این اتوبوس نیستند تاریخ امثال شمابه خودندیده
لطف کن دست از سر ملت ایران بردار برو همون ترکیه لباس بخر وبرو کانادا خوش باش فقط دیگه نبینیمت ها
حلال برای چی
ماشین گرون
حقوق کم
تورم بالا
کمر خم کارگر جلوی زن بچه
شما که ادعا می کردید ما یک خیزش هستیم برای حل مشکلات و دغدغه های مردم!! ما وعده های الکی نمی دهیم و ......حالا بعد از ۴ سال چه اتفاقی افتاده که از آن همه ادعاها به قصور سقوط کردید؟!!
ای کاش قدری با درایت و منصفانه نظر می دادیم. پیشرفت های کشور و تهران در دوران مدیریت شما را در نیروی انتظامی و شهرداری هیچ وقت فراموش نمی کنیم. در این دو دهه فقط و فقط رکود در نظام اجرایی کشور بوده و نگذاشتند ادم های با فهم و شعور اجرایی مثل تو در صدر مدیریت اجرایی کشور باشند چون تفاوت ها مشخص میشد.
حلال ،، محمد باقر ، ،،حرفهای خنده دار نزن
ای ملت ساده رییس جمهور بعدیتون ایشون هست مطمئن باشید حالا بهتر حلالش کنید
سلام خدمت همه پیام گذارن عزیز
هر فردی که مسؤولیتی می گیرد در پایان مسوولیت بدلیل اینکه معصوم نیستیم بابت قصورات از همه تقاضای حلالیت می کند اگر هم عمدی یا از روی نفسش کاری کرده باشد با این حلالیت شما رفع نمی‌شود هم در این دنیا وهم در اون دنیا پس می دهد.
به نظرم آقا بویی چیزی به مشامش رسیده
چه ادبیاتی زیبایی ،اصلا فکر نکنید به خاطر پست ریاست جمهوریه ها
از قانون راهبردی لغو تحریمها چه خبر؟؟؟
دولتی که با صداقت بود و واقعا داشت کار انجام میداد و بدون ادعاخدا از ما گرفت توی سی و هشت سال زندگی ندیده بودم خدا رحمتش کنه ما ایرانی ها خوبی به ما نمیاد دولت آقای رئیسی من خودم نظاره‌گر بودم که تمام آزمون های استخدامی بودن اینکه از قبل کسی سرکار باشه داشت به جدیت نسبت به این مسئله واکنش نشون میداد و من برای اولین بار تو زندگی دو تا دفترچه آزمون گرفتم که شرکت کنم گویا شانس رو نبود و خدا زود از ما گرفتش
باز دم انتخابات شد ، خدا به دادمون برسه ??
من هم نه تو را ونه290نماینده دیگر را حلال نمی کنم می دانید چه سفره ی کوچکی داریم می دانی وقتی حقوق می گیریم بیست دقیقه لبمان خندانه در یک روز از ماه و29روز دیگر ناراحت وعصبی وخسته می دانی قوانین مزخرف شما وندادن پاداش باز نشستگی به موقع ویک جا و تاریخ اجرای بی موقع رتبه بندی که باعث تضیع حق ما معلمان شده وحتی تورم بیش از حدچه ضرری به این مردم ومملکت زدید شخص که ریس یک پارلمان کشور متمدن است دستاوردش چی بوده چه طور روت میشه حلالیت بطلبی
کسانی که مطلبی نوشتند.
شماچی؟؟
قیامت میتونیدثابت کنید.؟
سال های حق التدریسم که حساب نکردید، می گفتید: اگر ابلاغ ۲۴ ساعت بدیم فردا ادعای استخدامی می کنید. ۷ سال رو ۲ سال و ۷ ماه حساب کردید ۸ میلیون حق بیمه خواستید برای سالهایی که به ما چندر غاز می دادید ، نخواستم بدهم چون نداشتم. سابقه مو ندادید، چی رو حلال کنم؟ سر پل صراط منتظرتون هستم.
بوی انتخابات به مشامش خورده حلالیت میخواد
جرم و خلاف آگاهانه و عدم کفایت مشهود حلایت ندارد . خودت توجیه نکن‌.
تورم، طلاق، تبعیض، بی عدالتی، فقر،فساد، جرم و جنایت، بیکاری، اعتیاد جوونا،آرزوی ازدواج ، آرزوی سرپناه و............کدوم رو حلال کنم؟!
من شماراحلال نخواحم کرددرحق بازنشستگان کوتاهی کردید همسان سازی را اجرا نکردید آ
با این حرفت مردم را داغ کردی....؟!
عمرم، حق و حقوق بر باد رفته ما را بده، تا حلالت کنیم...
برای حلالیت خیلی دیر است وقتتان تمام شده
دلیلی برای حلال کردن وجود ندارد.کدام کار و قدم مثبت رو در جهت رفاه حال شهروندان ایرانی و رفع دغدغه های مردم انجام داده آید که درخواست حلالیت می کنید.
حتی یک نفرم راصی نیست چجوری میتونی بازم....
تنها فقط برای یک قانونی که تصویب کردی و دولت رو مجبور به اجرا کردی ، میری جهنم، چون فاتحه بخش دولتی رو خوندی، قانون رسمی قطعی کردن اونهایی که باباشون بالای ۶ماه جبهه‌ داشت، چقدر بی سواد رسمی قطعی دولت شد؟! کار مردم دست کیا افتاد؟!
آقای قالیباف کاری ب شما ندارم که چکار کردین یا نکردین.اما برای این جماعت هرکس هر کاری کند این مردم آخر ناراضی هستند چون نمک نشناس زیاد هست .پس شما احتیاج نیست از این جماعت حلالیت طلب کنی.مردم ما به غر زدن عادت دارند.اینهای که غر میزنند همه شکمشون سیر هست از سیری غر میزنند
صد در صد به فکر ریس جمهور شدن هستی که این حرف را زدی ،اگه یه دست آورد را که حرفش رو میزنی بگی شاید مرهمی بود برای این دل زخم خورده مان ،اگر به فرض محال بخواهم حلال کنم بخاطر افزایش سن بازنشستگی حالت نمی کنم
واسه ریاست جمهوری خیز بر ندار آقا زرنگه فقط برو خونت اسمی ازتو نباشه
حللال نمیکنیم
چهل و پنج سالمه مستجرم خونه ندارم هنوز چه جوری حلال کنیم
حلال نمیکنم
مارو با یه خداحافظی خوشحال کن
از این به بعد هم سیسمونی نوه هارو از محل خودتون بخر دیگه باید فکر جیبت باشی
پسرت کجاست آقای رییس مجلس؟!
هیچوقت و هیچوقت نه می‌بخشیم و نه حلال میکنیم حس رئیس جمهور ی را از سرت بیرون کن حق ناس کردی باید جواب بدی
حلالت نمی‌کنیم.
برو دنبال سیسمونی
حلال نمیکنم.اگه رفتی تو یه خونه پنجاه وتری یه جای معلولی نشستی.اموالت برابر اموال مردم عادی شد حلالت میکنم.من برا سیر کردن شکم بچه هام این ماه حلقه دستمو فروختم.انقد بچه هام میرفتن در یخچال رو با ز میکردن هیچی برا خوردن پیدا نمیکردن حلقه مو فروختم تا براشون خرید کنم?
کارت خیلی درسته درسته خدا نگه دارد باشد مرد موفق و باسواد
جناب قالی باف. فقط دیگه برای همیشه برو کنار تو را به خدا
بهترین بهترین بهترین و با سواد اجرت با خدا باشه
حسابتان با کرام الکاتبین
خیز ریاست جمهوری ور داشته
حلال چیه ماشین صدملیون شده ۶۰۰میلیون
مردم جز بدبختی چی دارن،که مالیاتو بردید بالا،از ماشین مالیات میگیری از حقوقمون مالیات از خانه مالیات از اعتبار موبایل مالیات، چیزی مونده که از مردم نبردید؟؟؟؟؟
بقول خودت قصور و کوتاهی کردید از طرفی کیف دنیارو هم خودت هم بچه هاتون کردن .چرا ما باید حلال کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
بنام خدا
منم حلال نمیکنم دیدی بازنشستگان چیکار کردی نه تنها یخچالها را خاموش کردی سفره ها راهم نابود کردی دیگه بایدبانان خشک قناعت کنیم
دکترجان من افتخار بندگی را خدمتتان داشتم ،به بنده رحم نفرمودید وای بحال کل کشور
عجب! طرح ساماندهی نیروهای شرکتی ۴ سال طول کشید اخرش هم میگی حلال کنید؟؟
دکترجان بنده افتخارهمکاری ومدیریتی درشهرداری تهران باحضور افتتاح مترو داشتم ولی فراموش فرمودید اگر تمایل. داشتید بررسی فرمایید وای بر۱۰۰میلیون جمعیت مردم
خداهمونوبه راه راست هدایت کند.
اداره ثبت اسناد رسمی ملارد عمدا باجانمایی اشتباه سند برای املاکی ها صادر کرده وشهرداری منطقه هم به یک مبایعه نامه جعلی اقدام به صدور جواز ساخت میدهد که این خود مشوق زمین خواری هست و هیچ ارگانی هم جوابگو نیست چون پای اداره جات دولتی در میان هست آیا دادرسی هست ؟ چرا بخاطر رانت و رشوه حق قشر آسیب پذیر جامعه چون من کارگر بازنشسته و ایثار گر پایمال باید بشه
نمایندگان دوره شما از بابت فیدیایتی وام مسکن وحقوقهای دریافتی بدون حضور در مجلس و تصویب قوانین موردنیاز گرانفروشان خودرو وزمین ومسکن وبهره های بانکی واجرا نکدن قوانین ایثارگران و.........تماما حلال میکنند حلال حلال
۸میلیارد پول تو بورس شد ۷۰۰ ملیون آن هم بخاطر رانتی کردن بازار سرمایه


جالب‌تر ر اینکه شنبه قبل اعلام رسمی شهادت ا رییسی یه عده خبر داشتند
حداقل ۵۰
مادونفر حقوق بگیریم بایک بچه
خداشاهده ۱۰برج پول نداریم
بااین گرونی هرروز استرس داریم که توخونه میوه نباشه خودمون هیچی بچمون چی؟؟؟؟؟
دلم به حال اونایی که ۳یا۴تابچه دارن می سوزه
خدایا چرا نمی تونیم با آسایش وآرامش زندگی کنیم مگه چند سال زنده ایم
والا بچه ماهم آرزو داره آینده ی خوب می خواد
حق الناس روخدا نمی بخشه
مرد تلاش و زحمت و باسواد با تدبیر و شجاع در جایگاه خود می‌باشد پیروز باشی
شهرداری را سرو سامان داد کسی کار نمی‌کرد و فقط حقوق
خب نمیشه کار بلد نباشی سماجت کنی بمونز بعد حلالیت بخوای خب برو کنار
داره آماده میکنه خودش رو برای انتخابات
حلال نمی‌کنیم
چی شد همین الان یاد حلایت افتادی ،پست ریاست جمهوری خالی شد گفتی شروع کنم به مظلوم نمایی تو اگر به اندازه سنت دوباره عمر کنی مثل رئیسی نمیشی رای هم نمیاری
توی دورانی که شما رئیس مجلس بودین شنبه شبات رو تعطیل کردین ،مگه یهودی هستین شما که شنبه رو تعطیل کردین ؟؟؟؟؟؟
حتما میخواد کاندید ریاست جمهوری بشه
سلام ساده و مختصر آقای قالیباف من با سند مدرک به شما ثابت میکنم که در حق اینجانب ظلم کرده آید (در زمان ریاست شهرداری تهران) تکرار میکنم حق را ناحق کرده آید
ومن حلال نمیکنم اگر اعتقاد دارید من نیروی شهرداری منطقه ۱۵ در زمان ریاست شما بوده ام ارتباط بگیرید تا ثابت کنم فقط پنج دقیقه
امشب نظرات را بخوان آماده کن خودت را برای پاسخگویی روز حق الناس
دنیا،دار مکافات است،خود دانی و وجدانت،اگر عبرت نگرفتی،خدا بهت خواهد آموخت،بخششی در کار نیست
شما باتصویب قانون های بیجا باعث ضایع شدن حق کارمندان بخصوص معلمان شدید. روسای هرسه قوه باید دارای تحصیلات عالی درریاضیات باشند چیزی که ما دراین کشور به هیچ عنوان ندیدیم وجایی برای شایستگان وجود ندارد.
آقای قالیباف زمانی که خدمت سربازی درناجابودم ۰فرماندهی مهربون باپشت کاربالا ونیروی انتظامی رو ازفقروفلاکت درآورد۰وباپشتیبانی پرسنل تحت امرش مبارزه جانانه ای باسوداگران مرگ خلافکارهاداشت ۰وپلیس ۱۱۰رو راه اندازی کرد۰که اگرکسی مشکلی داشت بایک تلفن به خواستش رسیدگی شود۰کاش رئیس جمهورمیشد۰جانم فدای آقای خامنه ای رهبربزرگ انقلاب اسلامی ایران ۰
مؤفق باشید آقای قالی‌باف
کدام کارتان رو حلال کنیم یکیش رو بگید حلال کنیم
الی ماشالله اونقدر کارهایی دارید که نمیدونم منطورتون کدوم یکی است
هرگز حلال نمیکنم
باید ازمردم از خودتون خجالت بکشید
باز بوی کباب ریاست جمهوری میاد
آه پدران ومادران دلسوخته ای که نزد فرزندانشان شرمنده کرده اید دامن گیراست،ومرررررگ از رگ گردن نزدیکتر،،،،
چقدر راحت میگید ما رو حلال کنید..وقتی خودتون میدونید خط فقر ۳۰ میلیون تومنه و حقوق ۸ تومن رو تصویب میکنید.
سلام آقا من یک کارگرم با این تصمیماتی که برای افزایش بیمه تامین اجتماعی گرفتن برای کسانی که این پیشنهاد و تصمیماتی که تصویب کردند حلالش نمیکنم انشالله خدا جواب خواهد داد.
اره حتما میدونی شما چقدر برا ملت تا الان حرف زدی
بابت کدوم از کارهای مثبتت
نیروهای شرکتی رو سرو سامان دادی مستاجرها را صاحب خونه کردی
جونای مجرد رو سرو سامان دادی خیلی کارها انجم دادی
باتورم هزار درصدری که کمرمارو شکسته و افزایش سن بازنشستگی چه رویی داری .باشه حلات میکنیم
باشه حلال میکنیم بشین و ببین
حلالیت که ابدا،مظلوم نمایی جهت انتخابات رعیس جمهور بعدی
حلال نمیکنم
حلال نمیکنم سن بازنشستگی رو بالا بردید با اینکه شاغلم اما فقیرم به خاطر مسائل مالی نمی تونم ازدواج کنم بعد میگید بچه بیارید !!!!برای نوه هاتون از ترکیه سیسمونی میارید من برای خواهر زاده ام نمی تونم یه اسباب بازی بخرم جلوش شرمنده میشم هیچ وقت یادم نمیره جلو فروشگاه نشست گریه کرد منم پول نداشتم چیزی براش بخرم دلم می خواست منم تو خیابون کنارش بینم گریه کنم
حلال نمی کنیم. تمام
مردم حلال کردن خاطرت جمع باشه انشاالله دیدار قیامت
علنی مردم رو به سخره گرفتن،
ای کاش چشم بینا داشتی اینهمه نارضایتی را میدید.باقی عمرتو می رفتی بین فقرا وجوانان بی کارزندگی میکردی.تا شاید درد ملت را بهتر درک کنی. ولی حیف از سفره انقلاب نمیتونی جدا شی.!؟
به عنوان یک جانباز و خانواده شهید نه در این دنیا نه در آن دنیا حلالت نمیکنم .چون یارانه ام وحقوق جانبازی را ناجوانمردانه به خاطر دهک بندی ها قطع کردی والان در سخت ترین شرایط زندگی میکنم وشرمنده زن و بچه ام شده ام ?
جناب قالیباف و مسئولین واقعا در عجبم چقدر مردم شماها رو دوست دارن،4000 نفر نظر دادن،یه نفر هم از شما ناراضی نیستن،،،خداقوت
چرا شنبه را تعطیل کردید مگه ما یهودی هستیم ،شمارو به خداوند متعال میسپارم
تا الان حدود 700نظر ارسال شده که تقریبا نصف آن غیر قابل انتشار بوده
و اونایی که هم منتشر شده و تعداد لایک های آن محبوبیت آقای قالیباف را در حد اعلا نشون میده?????
ترا قسم به حضرت عباس برو دست از سر ما کارگرا بردار
بخدا حیف که مردم قدر ایشان را نمی‌دانند قوانین خوبی تو این 4سال تصویب کردند ام حیف که مدیران اجرایی این قوانین را با صلاحدید خود اجرا یا ناقص اجرا میکنند یا اصلا اجرا نمی‌کنند بعدا پشیمان میشویم که چه کسی را از دست دادیم عین رییس جمهور شهید آقای رییسی بعدا حسرت میخوریم
سردار بس کن این پوپولیست بازیا رو استاد اینکار احمدی نژاد بود بالشخصه بحق آل الله حلالت نمیکنم و زندگی منو شما مجلسیان به فنا دادید
حنای شما جماعت دیگه رنگی نداره.
تو همون مجلس بمون و برای ریاست جمهوری کاندید نشو
جناب قالیباف تمام نظرات مردم عزیز خواندم دو درصد مردم از شما و کار شما رازی نبوده و نیستند!!!پس اگر حلالیت مردم واقعاً میخواهید دیگه بسه کنار بکشی!!!
حلال نمی‌کنیم حق الناس کردید با ایجاد سقف حقوق
اعتماد و اعتبار مثل یک درخت است سالیان دراز باید هزینه کنی تا بدست بیاید و هر چه هزینه کنی تنومندتر و بزرگ خواهد بود بی اعتمادی مثل اره ای است که آن درخت را قطع می‌کند هر چند تنومند باشد تبدیل به هیزم می‌شود آقای قالیباف یک مسئول وقتی به منافع اطرافیان و نزدیکان می‌اندیشد از چشم مردم می‌افتد
مسئولین شما می دانید در هر خانه ای چه قدر با تحصیلات بالا سواد بالا بیکار و افسرده هستند ما هم شما را ببخشیم خدا شمارا نمی بخشد من مادر فقط به خاطر پارتی بازی شما ها دلم مر گ میخواهد تا راحت شوم
سلام من حلالت نمیکنم چون مدارک منو نابود کردی
فقط استعفا استعفا استعا
تا قیامت از همه دولت مردان
لطفاً لطفاً شفاف سازی کنید نسبت به اقامت دائم فرزندتان
حلال حلال حلال حلال موفق و باشید ممنون
هرگز شما را نخواهیم بخشید.بدلایل مختلف وضعیت اقتصادی مردم روز بروز بدتر شد.
خصوصآ ما بازنشستگان را با خاک یکسان کردید
بفرمایید چکار‌بای مردم کردید که‌شما‌مجلسیها را ببخشیم‌بیت‌المال به‌را‌رعایت‌کردید‌و....فقط امتیاز و‌حقوق و.........
نون خشکی روازسرسفره ماها برداشتید
جناب آقای محمد باقر قالیباف به احتمال زیاد دارند خودشان را برای ریاست‌جمهوری ک طبق قانون اساسی باید ۵۰روز دیگر انجام شود آماده می‌کنند
توفیق ایشان را در سنگر ریاست‌جمهوری که قطعا هیچ توقع مالی ندارند و فقط برای رضای خدا میخواهند رئیس جمهور شوند ازخدا خواستارم
دوستان یاران و همراهان همیشگی
انتخابات ریاست جمهوری از رگ گردن به شما زدیکتر است
این آقا همیشه دم انتخابات مهربون میشه و حلالیت میخواد
عجیب نیست؟؟
کدوم یکی از قصوراتو میگی حلالت کنیم؟ یکی دو تا نیست که هزاران هزار قصور دارید. کدوم یکی رو میگی حلالت کنیم برو رییس جمهور شو
به اون خدای بالاسر،تحریم فقط بهونه هست.وقتی آماده میارن براتون خب هیچوقت یه ملت گرسنه و داغون نمیتونید درک کنید
اره حتمااا، ایران اونی نیست که توکادر تلویزیون نشون میدن تواین مراسم ها مردم عادی ایناهستن که این پیام ها را نوشتن خودجوش ایناهستن نه اونا که برااین مراسم ها میان ونشونشون میدین
این فرهنگ و ر درستی نیست که من اگر از مسولی و نماینده ای و بزرگتری اشکالی و ایرادی دیدم بخاطر اینکه بی احترامی و بی ادبی نشود از نظر و راهنمایی دیگران و افراد دوست و رفیق ، آشنا، همکلاسی جدید قدیم و غیره نشود من سوال و آن اشکال بیان و نپرسم
حلال نمی کنم
سلام آقای قالیباف حلالیت چیه یه سری با خانواده ات برو باز خرید کن بعدش بیا بگو حلال کنید ..پراید وانت در عرض سه ماه 100میلیون اومده. روش ماشین دیگه بماند به خدا این شرم آور بعدش اسم خودتون رو گذاشتین مسؤل یا نماینده ...ما در صورتی می‌بخشیم برو کنار بازنشت بشو برو خانه ات استراحت بکن اگه دنبال خدمتی جای دیگه خدمت بکن
سلام به نظر من آقای قالیباف کارش خوب بوده کاشکی همه مسولین شبیه قالیباف بودن دمت گرم .
اقای قالیباف من باازنشسته جلوی زن وبچه هامون جلو دامادم همبشه شرمنده هستم حق مار اشما مسولین بی کفایت می خورین بعد طلب هلالیت می کنی هیچ وقت هلالت نمی کنم
بخدآ عجب رویی دارید شما !!!
لطفا یک مورد کار مثبتی که باعث شده معیشت مردم طی چهار سال حضور شما و نمایندگان حل شده بفرمایید تا ما هم حلال کنیم
من که هرچه فکر می کنم حتی یک مورد مثبت ندارید فقط ساعتها را عقب جلو کردید همین
مردم ایران را نابود کردین و نمیبینن . مردم پول نان شبتون ندارن
خب
حق ما کارگران رو دادین به مردم غزه .ما هم اینجا گشنگی کشیدیم .اگه یه وامی بخایم بگیریم که میگین باید میلیونها پول سپرده کنید خب اگه پول داشتیم که که وام نمخاستیم.ما کارگران فقط نون و کمی کار میکنیم باید بتونیم شکم سیر کنیم چطور بچه بیاریم ایندشون خراب بشه
حلال حلال حلال تا قیامت زنده باشی عزیز مادر
بوی انتخابات میاد.
دلش ریاست جمهوری میخواد بنده خدا
بله خدمت کردند اما چرا وام هارو بستید پدر ما در آمده بخاطر یه وام باید رو به نزول بیاریم . یه جوون ماشین نمیتونه بخره زندگی به کاممون تلخه . خسته شدیم کارگر بدبخت صبح تا شب کاره چرا باید حقوقش با شما فرق کنه .نمیشه حلال کرد خیلی زندگی سخت کردید
چرا باید حلال کنیم بابت چی بابت چکاری حلال کنیم
شما در زمان دولت رئیسی بسیار کم کاری کردید و مانع کارهای مفید و سازنده کار رئیسی شدید
به خدای امام شهیدم حسین اگر ذره ای از حق من به گردنت باشه نمیبخشم تا قیامت در برابر خدا ملاقاتت کنم
قضاوت کارمختص خداست
تخت وسلطنت نمیمونه...
بهتر نیست بجای درخواست حلالیت، زحمت بکشی و دیگه مسئولیت قبول نکنی؟
از شرایط توبه این هست تکرار نکنی وگرنه حلالیت خواستن بازی سیاسی است.
حالا نزدیک به انتخابات هسته نوکرتم و چاکریم زیاد می‌شنویم چراتا الآن نمیومد درخواست عفو کنه
ماانسانها تاازدست میدیم کاش.اگر.ای وای می‌گوییم...
یعنی حلال کنیم دیگه قصور نمی کنید یا حلال کنیم و شماها با همین فرمون برین جلو؟؟؟؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری