نبض خبر

تصاویر لحظه قفل کردن جنگنده ایرانی روی F18

کد خبر: ۱۲۳۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ 07 May 2024
تعداد بازدید : 4286
بازدید 14531
تصاویری منتشر شده که ظاهراً جنگنده F-4 ایرانی خود را پشت F-18 امریکایی قرار می‌دهد و لحظاتی بر روی آن Lock یا به قولی قفل کرده بود. جنگنده امریکایی برای خروج از این وضعیت، مانوری می‌دهد تا از قفل کردن فانتوم خلاص شود اما فانتوم نیز با مانور متقابل باز هم پشت آن قرار گرفته و بر روی آن دوباره لاک می‌کند و در ساعت 12 فانتوم قرار می‌گیرد. ادعا شده این ویدیو به دلایل امنیتی و اینکه ارتش باید مخفیانه عملیات خود را در سوریه و عراق انجام می‌داده به تازگی منتشر شده است. این لحظات را می‌بینیذد.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱
خيلي عالي بود
دسخوش. استعداد ذاتی ایرانی کنار امکانات محدود قرار بگیره بازهم شگفتی می آفرینه. کاش نیرو هوایی را بازسازی کنن. این هواپیماهای قدیمی در شان خلبانان ما نیست.
الان غربچراها میان گریه میکنن میگن واااای نکنید الان آمریکا ناراحت میشه آمریکا خودش به ما اف 4 داده حالا بیایم نمکدون بشکنیم و با اف 4 آمریکا رو تهدید کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
قبول کن اف 18 اراده کنه اف 4 رو از بین میبره

آها شما متوجه این موضوعات نمی شید
یعنی f4 ایران تو سوریه و عراق ماموریت انجام میده
قفل کردنی معلوم نیست. اما همینکه جرأت کرده و به یه اف 18 نزدیک شده خودش خیلی حرفه و جای تبریک داره. وگرنه همه می‌دونن که اف18 به راحتی فانتوم رو میخوره.
هر دوش ساخت آمریکای جنایتکار است شما چرا ذوق میکنید
عمرا
درود به شرف همه خلبانان شجاع ارتش
این تصویر مربوط سال 93 و شروع تهاجم داعش به عراق است . همان زمانیکه عراقیها و بارزانیها نا امید از کمک غرب وآمریکا دست از پا دراز تر از ایران درخواست کمک کردن و ما تنها کشوری بودیم که بدادشان رسیدیم هم روی زمین و هم پشتیبانی هوائی ! F4 ها باز هم حماسه آفریدن وونشان دادن دود از کنده بلند میشه ! اینجا حرف اول را تجربه خلبان میزند .
اف ۴ که یک بمب افکن قدیمیه روس سوپر هورنت که جنگندست قفل کرده؟ چرا اینقدر دروغ ؟ اف ۴ مگه سیستم هدفگیری هوایی داره؟ هدفهای زمینی و ثابت رو بزور میتونه بزنه