بازدید 6082

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با تاکید بر تردد روان در محورهای مواصلاتی، درباره آخرین آمار تصادفات نوروزی گفت: آمار قطعی متوفیان تصادفات توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود، ولی آمار ثبت شده از سر صحنه و انتقال بخشی از متوفیان در مراکز درمانی، از تعداد ۶۶۷ فقره تصادف فوتی، تعداد ۸۱۳ تن جان باختند و ۲۱۴۴۱ مجروح شدند.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ 04 April 2024

در واپسین ساعات تعطیلات طولانی مدت نوروزی، اگر قصد بازگشت از سفر دارید، بهتر است از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوایی آگاه شوید، تا سفر راحت‌تر و کم‌خطرتری پیش رویتان قرار گیرد.

به گزارش «تابناک»؛ با این مقدمه با شماییم با چکیده اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری، تا اگر خود قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با آگاهی از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته، پرهیز کرده و تعطیلات خوشی را پیش روی داشته باشید.

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز مدیریت ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت محور‌های شمالی کشور گفت: در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است؛ ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

شیرانی گفت: همچنین در کلانشهر‌ها و به ویژه شهر تهران شاهد شروع ترافیک هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور درباره آخرین آمار تصادفات نوروزی گفت: آمار قطعی متوفیان تصادفات توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود، ولی آمار ثبت شده از سر صحنه و انتقال بخشی از متوفیان در مراکز درمانی، از تعداد ۶۶۷ فقره تصادف فوتی تعداد ۸۱۳ تن جان باختند و ۲۱۴۴۱ مجروح شدند.

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب و هوا

سازمان هواشناسی کشور برای نیمه شمالی کرمان و شرق استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی کرده است.

روز پنجشنبه در کرمان بارش‌های سنگینی به شکل نقطه‌ای آغاز می‌شود و در مناطقی از استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، جنوب شرق لرستان، جنوب یزد بارش‌ها از شدت کمتری رخ خواهد داد.

گستره بارش‌ها روز جمعه، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی را در بر می‌گیرد و در استان گلستان وزش باد شدید رخ خواهد داد.

اثر مخاطره این سامانه، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال و محصولات کشاورزی پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی به احتیاط در سفر‌های برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه کرده است.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و روزهای آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم