بازدید 3143
خبرسازی بودار در تعطیلات فوتبالی

علیمنصور را گزینه امید کردند و خودشان انصراف دادند!

چند سایت خبری، خیلی خودجوش از منصوریان به عنوان گزینه هدایت تیم امید یاد کردند، بدون اینکه منبع خبر خود را مشخص کنند اما یکروز بعد از انصراف او خبر دادند!!
کد خبر: ۱۲۲۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵ 02 April 2024

علیمنصور را سرمربی امید کردند و خودشان انصراف دادند!

علیرضا منصوریان از پذیرش نیمکتی که به او رسما پیشنهاد نشده است، در رسانه‌ها کناره‌گیری کرد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ طی ۴۸ساعت گذشته و در روزهای پایانی تعطیلات، چند خبرنگار و رسانه که گویا ارادت خاصی به علیرضا منصوریان داشتند او را گزینه تیم ملی امید کردند و خیلی زود خودشان دلایل انصراف او را از این پیشنهاد خیالی نوشتند!

جالب است که در این مدت نه مصاحبه‌ای از طرف مقامات تصمیم‌گیر فدراسیون مبنی بر طرح علنی نام منصوریان منتشر شده، و نه خود منصوریان مستقیما حرفی زده!! 

سرمربی اسبق استقلال که طی چندسال اخیر هر تیمی گرفته، با کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار برکنار شده است، حالا به نقطه صفر برگشته و عده‌ای نوشته‌اند که گزینه هدایت تیم ملی امید است.

حالا که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران است، فرصت برای بازگشت منصوریان به یکی از اولین صندلی‌های مربیگری‌اش فراهم است، اما بعداز نتایج فاجعه‌بار عنایتی، فدراسیون دیگر قصدی به سپردن حق انتخاب به قلعه‌نویی ندارد. فعلا نام مجید جلالی به عنوان تصمیم‌گیر مطرح می‌شود. 

در پنج ماه اخیر و بعداز افتضاح در هانگژو ، و همچنین حذف در مقدماتی المپیک، تیم امید ایران بدون برنامه و مربی رها شده است و هر چند وقت یکبار صحبت‌های غیررسمی در مورد گزینه‌های سرمربی آن به گوش می‌رسد.

عده‌ای گفتند مجید جلالی مدیر توسعه فوتبال ایران با یحیی گل‌محمدی مذاکره داشته و او شرط‌هایی گذاشته که دنبال تحقق آن هستند. برخی نوشتند فرهاد مجیدی پیشنهاد فدراسیون برای بازگشت به راس تیم امید را رد کرده است، اما علیرضا منصوریان را بین گزینه‌ها کم داشتیم.

روز ۱۲ فروردین چند سایت خبری، خیلی خودجوش از علیرضا منصوریان به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید یاد کردند، بدون اینکه منبع خبر خود را مشخص کنند.

البته روابط خوب منصوریان با مهدی محمدنبی می‌تواند حدس‌هایی را مطرح کند اما هیچ فردی در فدراسیون این شایعه را تایید نکرد، حتی خود نبی هم مصاحبه‌ای نکرده است و بعداز بازگشت از سفر ترکمنستان و دریافت احتمالی دلارهای ماموریت خارجی، مشغول استراحت است.

این سرمربی پیش از این سابقه همکاری با امیدها را داشته اما بعداز گذشت یک‌روز همان رسانه‌ها با طرح دو دلیل، نوشتند که بعید است منصوریان مسئولیتی را قبول کند!!

آنها عدم تخصیص منابع مالی لازم که روی دستمزد سرمربی و کادر فنی هم تاثیرگذار است و دومین دلیل عدم تعامل باشگاه‌ها با تیم امید جهت در اختیار قراردادن بازیکن را ذکر کردند.

آنها نوشتند منصوریان که پیش از این هم روی نیمکت تیم ملی نشسته با توجه به ادامه مشکلات پیشین، انگیزه‌ای برای قبول مسئولیت در این تیم ندارد.

متاسفانه خبرسازی برخی رسانه‌ها در تعطیلات اخیر شدت گرفت و اخباری که فاقد منبع رسمی و اعتبار لازم است، به خورد مردم داده شد. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی