بازدید 1291

پیام تبریک مدیرعامل گروه‌بهمن به‌مناسبت آغاز بهار ۱۴۰۳

کد خبر: ۱۲۲۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ 21 March 2024
پیام تبریک مدیرعامل گروه‌بهمن به‌مناسبت آغاز بهار ۱۴۰۳
 
مدیرعامل گروه بهمن طی پیامی فرارسیدن نوروز 1403 را تبریک گفت. متن پیام تبریک به شرح زیر است:
 
برآمد باد صبح و بوی نوروز /به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال /همایون بادت این روز و همه روز
 
همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا روح و جسم خود را نو کنیم. ایرانیان از دیرباز آغاز بهار را مبدا تقویم خود قرار داده‌ و ما نیز به تقلید از نیاکان خود این روز را جشن می‎گیریم که این ذوق و هنرمندی ایرانیان در برقراری پیوند نمادین میان طبیعت و زندگی اجتماعی ستودنی است. رمضان نیز فرصتی است تا روح خود را از آلودگی‌ها پاک کنیم، همزمانی این سنت‌های اسلامی و ملی بهترین فرصت برای نوسازی پیش روی ما گذاشته است که امیدوارم از آن بی بهره نباشیم.
سالی که گذشت، سخت و پرمشقت بود اما به گواه ارزیابی نهادهای مستقل صنعت خودرو، ما در گروه بهمن جزو بهترین‌ها بودیم و توانستیم رتبه‌های برتر را در موضوعات مختلف تصاحب کنیم؛ هرچند به این توفیقات غره نخواهیم شد و تلاش می‌کنیم خدمات و محصولاتی هرچه بهتر را در اختیار مردم ایران قرار دهیم.
من به شما اطمینان می‌دهم در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، مسیر رشد و تنوع محصولات با قوت در سال 1403 پیگیری خواهد شد و در خانواده گروه بهمن از هیچ تلاشی برای سربلندی و بهبود اقتصاد ایران فروگذار نخواهیم بود.
صمیمانه این روز نیکو را به شما مشتریان، هموطنان و خانواده بزرگ بهمن تبریک می‌گویم و سالی پربار و پربرکت همراه با سلامتی را برای شما و خانواده محترم از خداوند متعال خواستارم.
 
شاد و سربلند باشید
محمد محمدی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی