بازدید 4365
۳

قتل یک روحانی در ماهشهر و ادامه واکنش‌ها

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین جنایت قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر، با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.
کد خبر: ۱۲۲۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ 25 March 2024

به گزارش تابناک، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی قتل مرحوم «حجت الاسلام و المسلمین حمزه اکرمی» استاد حوزه علمیه ماهشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تاسف بار و دلخراش قتل استاد توانمند و متعهد حوزه علمیه ماهشهر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حمزه اکرمی موجب تألم و تاثر گردید.

این ضایعه مولمه را به بازماندگان و وابستگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از رب جل و علا برای آن فقید سعید علو درجات مسئلت دارم.

از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین این جنایت با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.

منبع: مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
چطور وقتی یکی از روحانیون کشته می شه سریع اظهار نظر می کنید اما وقتی یکی از دوستانتان پرونده زمین خواری اش رو یشه سکوت می کنید
من خودم ساکن ماهشهر هستم ، محله ای که این بنده خدا به قتل رسیده محله ای بسیاااااار سطح پایین پر از جرم و جنایت و از نظر فرهنگی بسیار پایینه و اصلا کسی سمت اون محله نمیره و باعث تاسفه که مسئولین هیچ تلاشی برای فرهنگسازی در این مناطق انجام نمیدن.
اتحاد رو باید از آخوندا یاد گرفت...این همه دکتر و مهندس تو این مملکت به قتل میرسن یکی از همصنف ها نمیاد خونخواهی، ولی فقط کافیه یه آخوند کشته بشه چه تریبون ها و رسانه که داد مصیبت سر نمیدن!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی