بازدید 1205

انتشار آخرین شماره نشریه«سفیر» بانک ملی ایران در سال 1402

شماره جدید نشریه سفیر بانک ملی ایران با موضوع بررسی نقش و اهمیت قرض الحسنه و مطالب نوروزی با رنگ و بوی بهاری در 168 صفحه منتشر شد.
کد خبر: ۱۲۲۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 19 March 2024
به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شماره سیصد و چهارم نشریه سفیر به عنوان آخرین شماره سال 1402 با شروع فصل بهار و سال نو، همراه با مطالبی کاربردی و جذاب در اختیار مخاطبان خود قرار گرفت.
 
در این شماره نشریه ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در خصوص توسعه بانکداری نوین، برنامه ها و چشم انداز سال 1403 بانک با خبرنگار این نشریه به گفت و گو نشست.
 
همچنین در این ویژه نامه خوانندگان می توانند نقش تعیین کننده اعتبارسنجی در طرح مهربانی را در گفت و گو با دکتر رضا قاسم پور مدیرعامل شرکت رتبه بندی اعتباری و اهمیت قرض الحسنه را در مصاحبه با دکتر حسین راغفر اقتصاددان مطالعه کنند.
 
در آخرین شماره سال 1402 نشریه سفیر مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران و معاون پیشین بانک مرکزی نظرات ، دیدگاه ها و چشم انداز آتی بانک ملی ایران  و اهمیت موضوع قرض الحسنه را مورد بررسی قرار دادند. 
 
در این شماره برای اولین بار مطالبی با عنوان «آموزه ها» درج شده که مطالب مهمی را در خصوص باورهای غلط و رایج بیماری ها از زبان پزشک متخصص و راهکارهای صحیح مواجهه با این شرایط به شما یادآور می شود. 
 
باید اشاره کرد که امسال بهار طبیعت را با ماه بهار قرآن آغاز کرده ایم و همزمانی این دو را به فال نیک گرفته و در ویژه نامه ضمن بیان آداب و رسوم ماه صیام در اقصی نقاط کشور، ایرانگردی و غذاهای استان های مختلف کشور را نیز معرفی کردیم تا مسافرانی که قصد سفر به استان های مختلف کشور را دارند از غذاهای لذیذ و اصیل این مناطق نیز مطلع باشند.
 
در این شماره همچنین گنجینه های نفیس و فاخر موزه بانک ملی ایران، روسای شعب موفق بانک، پژوهشگران و پیشنهاد دهندگان برتر سال معرفی شده و از نویسندگانی که طی سال ۱۴۰۲ نشریه را همراهی کرده اند تقدیر شد. 
 
نشریه بانک ملی ایران با قدمتی 90 ساله به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و تلاش دارد تا با درج مطالب اقتصادی و پولی و بانکی به آگاهی مخاطبان خود بیافزاید. 
 
گفتنی است نسخه دیجیتال آن  نیز در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران قابل دسترس است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست