بازدید 73933
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

یارانه اسفند کی واریز می‌شود؟ / چرا سود سهام عدالت متوفیان واریز نشد؟ / دوباره هادی چوپان؛ دوباره قهرمانی/ ابراهیم رییسی و عباس قادری در یک قاب؛ عجیب، اما واقعی/ افزایش حواشی سنگین پیرامون آیت الله کاظم صدیقی

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخبار و تیتر‌هایی مانند واریز سود سهام عدالت یارانه اسفند کی واریز می‌شود؟ هادی چوپان ارز مسافرتی کاهش مدت خدمت سربازی، افزایش حواشی پیرامون آیت الله کاظم صدیقی و... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۲۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 19 March 2024

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخبار و تیتر‌هایی مانند واریز سود سهام عدالت یارانه اسفند کی واریز می‌شود؟ هادی چوپان ارز مسافرتی کاهش مدت خدمت سربازی و... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت چشمگیری در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

افزایش حواشی پیرامون آیت الله کاظم صدیقی

کاظم صدیقی متولد ۱ فروردین ۱۳۳۰ هجری شمسی در شهرستان  ابهر استان زنجان است. او مجتهد و روحانی شیعه،  امام جمعه موقت تهران، مؤسس و تولیت حوزه علمیه امام خمینی ره و نائب رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران است. صدیقی همچنین استاد دروس خارج فقه، تفسیر قرآن کریم و اخلاق اسلامی حوزه‌های علمیه، واعظ وخطیب اخلاقی،  سیاستمدار ایرانی، یکی ازمقامات بلندپایه قوه قضائیه، دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و امام جماعت مسجد جامع اُزگُل است.

دی ماه 1399 بخاطر اظهار نظر قابل تأملی که ایشان پیرامون روزهای آخر حیات آیت الله مصباح یزدی داشتند و نیز ذکر این روایت که در هنگام غسل ایشان چشمهایشان را باز کرده اند، با حواشی فراوانی رو به رو شد. 

حالا دوباره با مطرح شدن مسائلی پیرامون حوزه علمیه امام خمینی (ره) در محله ازگل و سند خوردن مقدار قابل توجهی زمین به نام ایشان، نام او در صدر لیست اخبار ترند هفته قرار گرفته است. 

این خبر حاکی است مدرسه علمیه ای که صدیقی تأسیس کرده و تولیتش را بر عهده دارد، همواره مورد نقد بوده است چرا که در یکی از گران ترین نقاط ایران و تهران و با معماری بسیار شیک ساخته شده است و منتقدان آن را مدرسه لاکچری می دانند.

واریز سود سهام عدالت

با اعلام رییس سازمان بورس مرحله دوم واریز سود دارندگان سهام عدالت در ۲۵ اسفندماه واریز شد که برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی، این عدد ۹۰۰ هزار تومان و ۳۰ درصد کمتر از مرحله اول (واریز سود سهام عدالت) در سال جاری بود.


همین موضوع سبب شد تا عبارت واریز سود سهام عدالت و جزئیات مرتبط با آن برای چند روز در کانون توجه کاربران فضای مجازی قرار بگیرد.
بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در دو مرحله به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شد.
عشقی پیرامون همین موضوع اظهار کرد: متاسفانه با وجود پیگیری‌های سازمان بورس، ۸ شرکت سود سهام عدالت خود را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکردند که این سازمان اقدامات قانونی لازم را برای دریافت سود سهامداران انجام خواهد داد تا بعد از تامین وجه از سوی شرکت‌های سرمایه پذیر، مابقی سود به حساب سهامداران واریز شود.

یارانه اسفند کی واریز می‌شود؟

از ابتدای بهمن ماه، دولت سیزدهم در اقدامی عجیب تصمیم گرفت تا بازه زمانی واریز یارنه دهک‌های مختلف را تغییر دهد و این موضوع مورد اعتراض بسیاری از یارانه بگیران قرار گرفت.
با توجه به اینکه هنوز یارانه کسر قابل توجهی از یارانه بگیران بالای دهک سه واریز نشده و ماه اسفند نیز ۲۹ روزه است، برای بسیاری این سوال مطرح است که بالاخره یارانه اسفند کی واریز می‌شود؟!


یارانه دهک‌های یک تا سه، ۲۵ اسفندماه واریز می‌شود


طبق زمان‌بندی جدیدی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های یک تا سه در بیستم و پنجم هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول پایان هر ماه واریز می‌شود. همچنین مستمری کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور بیستم هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل و نقل و ذخیره‌سازی سوخت اول هر ماه واریز می‌شود.

هادی چوپان

هادی چوپان چند مدتی است به دنبال درو کردن جوایز مسابقات مختلف پرورش اندام به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل می‌شود.
بار دیگر در هفته گذشته او این بار در کشور انگلیس برنده جایزه شد و دوباره به سرخط خبر‌ها آمد و مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت.

 
هادی چوپان به پنجمین قهرمان پرورش اندام تاریخ پس از رونی کلمن، جی کاتلر، دکستر جکسون و برندون کوری تبدیل شده است که سابقه قهرمانی در هر دو مسابقه معتبر مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک را دارد و نام خود را در کنار اسطوه‌های بدن‌سازی جاودانه کرد.
گرگ پارسی بعد از کسب جایزه ۳۰۰ هزار دلاری آرنولدکلاسیک آمریکا، در انگلستان نیز جایزه ۱۵۰ هزار دلاری نفر اول دسته اوپن را از آن خود کرد.

ارز مسافرتی

به دنبال تصمیم دولت مبنی دو برابر کردن ارز دولتی سفر‌های خارجی متقاضیان زیادی خواهان دریافت این ارز شدند و با توجه تفاوت قابل توجه ارز دولتی با بازار آزاد، این موضوع چه در فضای حقیقی چه در فضای مجازی در کانون توجهات قرار گرفت.

 
ارز مسافرتی کمک هزینه‌ای است که شما می‌توانید به‌صورت اسکناس و حواله ارزی به صورت دلار دریافت کنید. این ارز قیمت ارزان‌تری نسبت‌به ارز آزاد دارد. مسافران خارجی یک‌ بار در سال می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.
اگر قصد سفر به کشور‌های خارجی به‌صورت هوایی را دارید، میزان ارز مسافرتی برابر یک هزار یورو یا معادل دلاری آن است. اگر می‌خواهید ریلی و زمینی به کشور‌های دیگر سفر کنید، حداکثر میزان دریافت ارز ۳۰۰ یورو است. درصورتی‌که قصد سفر به مکه را دارید (برای حج تمتع یا عمره)، میزان ارز مسافرتی برابر با ۵۰۰ دلار است. مسافرین کشور عراق نیز می‌توانند در زمان اربعین مبلغی معادل با ۵۰۰ دلار را به‌عنوان ارز مسافرتی دریافت کنند.

کاهش مدت خدمت سربازی

در روز‌های گذشته خبر قطعی شدن کاهش مدت خدمت سربازی به ۱۴ ماه به یکی از اخبار مهم و مورد توجه تبدیل شد و خبر خوشحال کننده‌ای برای مشمولان خدمت وظیفه بود.
در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۳ سخنگوی شورای نگهبان از تایید حکم کاهش مدت سربازی نیز خبر داد و تاکید کرد: «با رعایت ماده ۴ قانون خدمت وظیفه عمومی و در چارچوب تدابیر ستادکل نیرو‌های مسلح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.» از اولین روز‌های ۱۴۰۰ برخی از نمایندگان مجلس یازدهم زمزمه اختیاری شدن سربازی را سر دادند تا به قول خودشان این دوران را برای جوانان هدفمند کنند.

 
ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، درباره اختیاری شدن سربازی در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: «سربازی یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان و خانواده‌ها بوده که با افزایش مشکلات اقتصادی این دغدغه دوچندان شده است؛ با توجه به اینکه هر گونه تغییر در روند سربازی تعداد وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرد، نیازمند اصلاح قوانین اعزام مشمولان هستیم. اجرایی شدن این طرح فقط به اختیاری بودن سربازی ختم نمی‌شود؛ این موضوع مسائل متعدد دیگری نظیر نیاز نیرو‌های مسلح به نیروی انسانی و افزایش دوران خدمت از ۲ سال به ۵ سال البته به صورت هدفمند را شامل می‌شود.»

سود سهام عدالت متوفیان

عدم واریز سود سهام عدالت متوفیان برای بسیاری از وراث که مراحل قانونی انتقال سهام عدالت را انجام داده بودند، به یکی از عناوین مهم فضای مجازی تبدیل شد.
قرار بر این بود که در پایان سال جاری و همزمان با پرداخت سود سهام عدالت دارندگان، همچنین سود سهام عدالت متوفیان نیز به حساب وراثی که مراحل قانونی را انجام داده اند، واریز شود. این در حالی است که بررسی‌ها چنین موضوعی را تایید نمی‌کند.


کاربری در همین خصوص برای تابناک نوشت: من برج ۹ نام نویسی کردم. هنوز سود سهام رو نریختن. الان رفتم استعلام بگیرم، سهام پدرم زده هیچ پرونده‌ای وجود ندارد. کد رهگیری م اومد الان باید چیکار کنم.
مخاطب دیگری گفت: سلام؛ چرا سود سهام وراث هنوز واریز نشد؟ شما میگید واریز میشه همه کار‌ها شو هم انجام دادیم، ولی اصلا خبری نیست. دیگه کی میخواید بریزید؛ دقیقا شب عید ک دیگه ب زخمی نمیشه زد.
کاربر دیگری بیان کرد:چندماهه تشکیل پرونده دادم تقسیم سهام شد هزینه کردم تاالان خبری نیس به کی بگیم خدا داند. مخاطب دیگری نوشت: سلام. همش سرکاری بود. از ما ۴۳۰ هزار تومان هم گرفتن. تا به امروز هم چیزی واریز نشد.
مخاطب دیگری برای تابناک نوشت: سلام منم تمام کار‌ها را انجام دادم  دو ماه پیش، اما هنوز چیزی واریز نشده؛ حدود چهارصد هزار تومان هزینه کردم باید به کی بگیم این چه قانونی است؟

دیدار رییسی با عباس قادری

دیدار رییس جمهور با عباس قادری خواننده در دیدار هنرمندان با رییس جمهور در ضیافت افطار و قرارگیری آن‌ها در یک قاب به یکی از اخبار مهم هفته تبدیل شد.


در جریان دیدار گروهی از اهالی فرهنگ و هنر با ابراهیم رئیسی، عباس قادری با رئیس جمهور دیدار کرد و حرف‌های جالبی زد.
حرف‌های قادری را در دیدار با رییس جمهور در لینک زیر می‌توانید ببینید.

حرف های عباس قادری در دیدار با آیت الله رییسی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷۱
خدا را شکر از تتلو رسیدند به عباس قادری .
این سطح پایین عزت نفس از کجا میاد ؟
پاسخ ها
اسدالله شیواری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
عباس قادری ۴۵ ساله که رفته بوده سقًا خونه دعا کنه

که جناب رییسی را از نزدیک ببینه !!!!؟؟

و شمع هم نذر کرده بوده !!!!!؟

واقعا چه میشود گفت ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
پیوندشان مبارک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
از متخصص مغز خواستاریم تا در مورد مغز داستان پردازان جاعل امضا نظر بدهد چطور این برای توجیه به مغزشان رسیده
یا نظر بده یا دیگر ....
چرا اسامی شرکتهایی که سهم سود را واریز نکردند را اعلام نمی کنید .
هادی چوپان یک تنه و با هزینه های سنگین شخصی خودش که یک کارگر شریف است
توانسته بارها بهترین مدالهای طلای جهانی را برای کشور و مردم ایران عزیز کسب کند
ولی متاسفانه هیچ کدام از نهادهای حکومتی و دولتی و سیمای میلی جبهه پایداری ها و امام صادقی ها هیچ نام و یادی از او
در حالیکه در اروپا و امریکا مردم برای گرفتن امضا و انداختن عکس با او ساعتها در سرما و در صف انتظار میکشند !!؟؟
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خوب، این یعنی او مردمی است.
صدیقی رو برکنار کردن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سمت بالاتر به پسرانش دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
منتظر اظهار نظر متخصص مغز هستیم. مغزمان را هم‌محکم گرفتیم که نیفتد.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
استغفرالله! صديقي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
نه
کاظم صدیقی یارانه هم میگیره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
یارانه ۳۰۰ هزاری نه
یارانه ۱۰۰۰ میلیاردی بله
کاظم صدیقی :
اگر مردم ایمان داشتند دچار سختی معیشت نمیشدند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
پس معلوم میشه ایمان خودش خیلی خیلی بزرگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خودش ایمان داشته که معیشت فراخی داره دیگه
صدیقی با اون حرفش که گفت من خبر نداشتم و به نفر باغ ۴۲۰۰ متری رو به نام من زده ؛
کل قوانین سیستم ثبت اسناد و املاک کشور رو که زیر نظر قوه قضائبه است زیر سئوال برد .
حالا خوبه خودش از مسئولان رده بالای قوه است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
إمضاء پسران و عروسش هم جعل كرده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
من نتوانستم بخاطر اسکن اثر انگشت یک پراید دست دست دوم پسرم را بفروشم

چطور ایشان توانسته ؟؟؟ ۱۰۰۰ میلیارد تومان معامله کند ؟؟؟ و بعد مدعی جعل امضا شده؟ ؟؟
اسکن انگشت را چطوری جعل کردند ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
نظر متخصص مغز و دوستان در مورد مغز جاعل (که جعل
کرده به نفع شخصی فرد دیگری) را خواهانیم لطفاً تا نفرمودید در مورد بقیه امور هم سکوت اختیار بفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
لابد توی خواب دستگاهی که توی دفتر اسناد رسمی اثر انگشت میگیره را کندن اوردن ازش اثر انگشت گرفتن خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
متخصص مغز این جور موقعه ها میره به درک و پیداش نمیشه
صدیقی و پسرانش محاکمه علنی شوند
ملک 4200 متری را آزاد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
ببخشيد ولي شما از پشت كوه امدي مثليكه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
درست ترش اینه محاکمه و تبرعه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خود صدیقی هم تابناک میخونه؟
چون یه نفر منفی داده به این کامنت حق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
رسیدگی به تخلفات مخصوص شهروندان است و خواص
مصونیت دارند .
نهایتا با روش ماستمالی و استفاده‌ ازذهن فراموشکار جامعه ، فیصله پیدا می کنند .
ترس در چهره شیخ صدیقی مشهود بود در مصاحبه با یوسف سلامی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
گريه نكرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
۱۲:۲۰
تو دیگه کی هستی که نشستی پایه حرفایه اینا
شیخ لویزان باید از مناصبش عزل و برکنار شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
من بگو همیشه میشستم پای حرفهای این اقا در برنامه سمت خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
املاک مصادره شده خانوادگی باید مسترد گردد .
حوزه لویزان از طریق مناقصه به فروش برسد و درآمد حاصله صرف فقیران جامعه گردد
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
فعلا که هرساله درحال پیشروی هستند و به عقب نشینی فکر نمی‌کنند.
صدیقی مالیات میده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
تو فکر کن که مالیات هم بدهد !!!!؟؟؟؟

این جماعت بقول قرائتی فقط دست بگیر دارند
در قضیه صدیقی مقصر آمریکاس و دشمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
نه مقصر کشف حجاب
سالی که نکوست از بهارش پیداست فقط تورم و بی ارزشی پول و افزایش مالیات‌ها را داریم
از قدیم گفتن شکم سیر از شکم گشنه خبر ندار آنقدر مفت خور توی این مملکت ریختن دیگه چیزی بما نمی رسه
کاظم صدیقی یارانه گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بله
یارانه 1000 میلیارد تومنی .
ایشان از مایند
یارانه معیشتی به کاظم صدیقی تعلق میگیره؟ اخه حاجی همیشه نالان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
یارانه معیشتی به مساحت ۴۲۰۰ متر
سودهای سهام عدالت ها رو هم درست واریز کنید. در یک خانواده ۳ نفره همشون یک سهام با هم دارند. یعنی سهام هاشون یکی هس نه کم نه زیاد برای دوتاشون ۲۷۰ هزار تومان واریز کردین برای یکیشون ۲۸۰ اینا رو کی واریز میکنه کلا حواس پرتی داره درست کارکنند. عید نرسیده همه چیز افزایش پیدا کرده زود تصمیم گرفتین اما این کارگر بدبخت و بازنشستگان افزایش حقوق ۲۰ درصدی چرا ؟؟؟؟ نمیدونم
ایران مال حزب اللهی ها است و من پیگیر مسایل حوزه ازگل نیستم .
توجه به فرهنگ عمومی خوبه ولی عوام گرایی صرف و پرداختن در این سطح به فرهنگ کوچه بازاری و رهایی نخبگان سمی است مهلک برای مردم و دولت...
توهین کدام توهین????روده بور شودم
این شیخ خدا شناس را اذیت نکنید وقتی گریه می کند دل ادم کباب میشود.
این اقا با این همه سمت چه خدماتی که نکرده به مردم.
مدیونش هستیم
امضاتو جعل کردن !!!!!
اثر انگشت ات رو هم جعل کردن ؟!!!
ثبت اثر انگشت در انتقال سند الزامی است
خطاب به شیخ کاظم صدیقی
وای به روزی که بگندد نمک
استاد صديقي واقعا مرحبا .سال نو بر شما و خانواده گرام پر پول تر باد . اينشاله چرخش برات بچرخه .
کاخ حوزه شیخ صدیقی باید پلمپ بشه
تابناک عزیز شما همیشه یک الی دو روز از خبرها عقبید . این خبرها رو ما دیروز و بعضی شو پریروز شنیدیم و دیدیم .لطفا بروز باشید .
چقدر نهی از منکرتون کرد و گوش ندادید. اینهم نتیجه اش. خوب شد؟ حالا بازهم گردنکشی کنید و بیحجابی تا ببینم کی ضرر می کنه
لیست اموال ائمه جمعه و جماعات منتشر شود
ایت اله صدیقی در این مسیله مظلوم واقع شدن و باید از ایشان دلجویی بشود، این فسادهاو مشکلات همه تقصیر دولت قبل، بد حجابی، بی عفتی و امریکا و صهیونیستها است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
جدی میگی اینارو یا برا خنده؟
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
ما که دیگه خنده مون نمی گیره می خندیم باهاش
خداییش مردم رو چی فرض کردی صدیقی؟ مردم آگاه شدن دیگه ایسنتا و شبکه های مجازی اومده نمیشه پنهان کاری کرد
اثر انگشت با دستگاهه با انجام ندی معامله توی دفاتر اسناد رسمی انجام نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
شاید وکالتی بوده و توسط وکیلشان غیابی به نام ایشان
خورده
تابناک با تمسخر افراد منتظر عاقبت خودت باش
باسلام چرا یارانه ها اینجوری شدن ..اول میان میندازند عقب .حالا هم میگن اگه میخوایی کالا برگ نصیبت بشه باید اندازه اش پول هم .فقط مردم سر کارن ..اول گفتن شرط ۲۰۰ هزار تومن برداشته شد حالا تمام فروشگاها میگن اگه ۲۲۰تومن کالا برگ میخوای باید ۲۲۰تومن هم نقدی بدی آخه این درست
بسه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
براساس اموزه هایی که تاحال یادگرفتیم
چنین امری محال ممکنه

اگر همه بگن من تا نبینم باورم نمیشه
همه مشکلات تقصیر آمریکا و دشمتان هست
من فقط از سایت دیجیکالا برا تست کد کالابرگ ثبت کردم و پرداخت و خرید نکردم ،اما یارانه اسفندم واریز نشده ،داستان چیه؟
این ایراد بزرگه لطفاً درست کنید
ابشان که یک نفر هستن چرا ۲۰تا کار داره ۲۰ هم حقوق عدالت شما اینه اون یک میلیارد واریزی بحساب اش چی است حتما دروغ است کار دشمن است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی