بازدید 3135
در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل بزرگ‌ترین تجاری‌ساز کشور تاکید شد

تداوم مسیر موفقیت‌آمیز شکل گرفته در ایران‌خودرو دیزل

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در شرکت ایران‌خودرو برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ 12 March 2024

تداوم مسیر موفقیت‌آمیز شکل گرفته در ایران‌خودرو دیزل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- در این مراسم، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن مرور ویژگی‌ها و موفقیت‌های توسلی‌مهر در طول مدیریتش در ایران خودرو دیزل گفت: هرچند مدیر توانمند و مدبری از مجموعه ایران‌خودرو جدا می‌شود، اما خرسندیم که صنعت خودرو کشور از توانمندی‌های ایشان در بخش دیگری بهره‌مند می‌شود.
علیمردان عظیمی، مدیرعامل سابق ایران‌خودرو دیزل را فردی دلسوز، سالم و موفق و از مدیران متعهد و مسوول ایران‌خودرو ارزیابی کرد و گفت: به طور حتم در مجموعه سایپا نیز اقدامات موثری توسط ایشان رقم خواهد خورد.
وی با اشاره به معرفی محمدزاده به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو دیزل، اظهار کرد: ایشان از مدیران متخصص، باسابقه و متعهد صنعت خودروسازی بوده و هستند و مطمئنم تجارب موفق‌شان را در ایران خودرو دیزل پیاده خواهند کرد. 
عظیمی با بیان این‌که امیدوارم گام‌های موفقی که آقای توسلی مهر در ایران خودرو دیزل برداشته است، توسط آقای محمدزاده ادامه یابد، اظهار امیدواری کرد، با افزوده شدن تجربیات مدیرعامل جدید، ایران‌خودرو دیزل موفقیت‌های بیش‌تری کسب کند.
مدیرعامل سابق ایران‌خودرو دیزل نیز در این مراسم، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت در دوران مسوولیت خود، اظهار کرد: با کمک کارکنان مجموعه دیزل توانستیم دستاوردهای مناسبی در شرایط فشار و تنگناهای موجود رقم بزنیم.
جواد توسلی‌مهر افزود: ظرفیت بالایی در صنعت خودرو با وجود متخصصان و مهندسان این صنعت وجود دارد که می‌توانیم در بدترین شرایط هم نتایج مفید و موثری کسب کنیم. 
وی با تاکید بر افزایش تولید، به عنوان رکن اصلی توسعه اقتصاد کشور اظهار کرد: ایجاد اشتغال در ایران‌خودرو دیزل از ثمرات افزایش و رونق تولید بوده است و از این افزایش تولید تمامی ذینفعان این شرکت منتفع شده‌اند.
مدیرعامل جدید سایپا ضمن تبریک به مدیرعامل جدید ایران‌خودرو دیزل و قدردانی از دکتر عظیمی، افزود: ظرفیت‌های بالایی در ایران‌خودرو دیزل ایجاد شده که امیدواریم به بهترین شکل از آن بهره‌برداری شود.
مدیرعامل جدید ایران‌خودرو دیزل نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو برای اعتماد و سپردن مسوولیت مهم مدیریت ایران‌‌خودرو دیزل به وی، اظهار کرد: حفظ و توسعه مسیری که در این شرکت آغاز شده، با تفکر و ایده‌های جدید ادامه خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم جایگاه آن را حفظ کرده و بهبود بخشیم.
محمدحسن محمدزاده با اشاره به سوابق خود در شرکت سایپادیزل و موفقیت‌های کسب شده در این شرکت، اظهار کرد: با اقداماتی که در زمینه تولید و توسعه این شرکت صورت گرفت، در سال گذشته به سودآوری دست یافتیم.
وی با اشاره به تجربیات خود در زمینه تولید و داخلی‌سازی مجموعه‌های خودرویی، اظهار کرد: توسعه و تعمیق ساخت داخل محصولات از محورهای مهم برنامه‌های ایران‌خودرو دیزل خواهد بود. 
محمدزاده با تاکید بر حرکت در چارچوب دستورالعمل‌ها و سیاست‌گذاری‌های ایران‌خودرو و هم‌افزایی با این شرکت، عنوان کرد: بی تردید،  با حرکت طبق راهبردهای کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو، منافع تمامی ذی‌نفعان از جمله سهام‌داران را تامین خواهیم کرد.
وی اظهار امیدواری کرد، با کمک تمامی همکاران فعلی در ایران‌خودرودیزل، موفقیت‌های خوبی را رقم بزنیم.
در ادامه این مراسم، قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در تامین، تولید و توسعه محصول ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های توسلی‌مهر و موفقیت‌های وی در مدیریت ایران‌خودرو دیزل، گفت: از دست دادن یک مدیر موفق چندان خوشایند نیست، اما به دلیل این‌که ایشان در جایی دیگر در جهت اعتلای صنعت خودروسازی کشور به ادامه خدمت مشغول خواهند شد، امیدوارکننده است.
علی شیخ‌زاده با اشاره به پیشینه موفق محمدزاده در صنعت خودروسازی کشور، اظهار کرد: خوش‌بختانه اعداد و ارقام حرف اول را در عملکردها می زنند. به ویژه در حوزه صنعت، هیچ کارکرد موفقی پنهان نمی‌ماند و با اعداد می‌توان موفقیت‌ها را اثبات کرد.
وی با اشاره به این‌که گزارش‌ها، کاملا گویای عملکرد موفق آقای توسلی مهر است، گفت: از زحمات بی دریغ و شبانه روزی ایشان تقدیر می‌کنیم و برایشان در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت داریم. 
شیخ‌زاده با اشاره نقش مهم مدیریت و راهبری در کنار تخصص مدیران در پیشبرد اهداف سازمان‌ها، گفت: مدیران بزرگ کسانی هستند که بتوانند منابع و ظرفیت ‌های سازمان را راهبری کنند، چه مدیر خصوصی و چه مدیر دولتی باید نگرش درستی از راهبری و مدیریت داشته باشد تا به اهداف تعیین شده دست یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی