بازدید 3445
۷

لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان رسید

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی و لایحه عفاف و حجاب در نوبت بررسی شورای نگهبان قرار دارند.
کد خبر: ۱۲۲۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 11 March 2024

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، گفت: ما مدتی است طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی را در شورای نگهبان دریافت کردیم، تلاشمان این است تا در مدت زمان قانونی درباره این طرح اظهار نظر کنیم.

وی ادامه داد: در این مدت در جلسات فشرده در حال بررسی اصلاحات مجلس درباره دو لایحه مهم برنامه هفتم پیشرفت و بودجه ۱۴۰۳ کل کشور بودیم. شورای نگهبان در یکی دو روز اخیر لایحه عفاف و حجاب را نیز دریافت کرده است و این لایحه هم در نوبت رسیدگی است.

  
طحان نظیف همچنین درباره بررسی صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه گفت: تا ۱۷ اسفندماه فرصت دریافت شکایات مردم و داوطلبان در خصوص انتخابات به شورای نگهبان وجود داشت، ما اکنون در حال بررسی این گزارشات و شکایات هستیم و پس از بررسی این موارد نسبت به صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه اظهارنظر می کنیم.

  ایسنا نوشت؛ حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تائید لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: لایحه حجاب و نگهبان همچنان در مرحله بررسی شورای نگهبان است.

وی توضیح داد: مجلس بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان و اعمال اصلاحاتی، لایحه عفاف و حجاب را برای بررسی مجدد به شورای نگهبان ارسال کرده است و هنوز پاسخی از شورا دریافت نکردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
خدایا شکرت بالاخره بعد از این همه صبر داریم به قله میرسیم.،.
دلار و سکه معیشت و.... هم که هیچ
با تصویب ان جلوی یک عده از خود بیخود گرفته خواهد شد
لطفا تکلیف زن های یائسه را روشن کنید
لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان رسید
یعنی اگر این همه وقت که مجلس و شورای نگهبان و ...... روی این لایحه گذاشتن اگر در رفاه مردم میگذاشتند الان ایران بهشت بود خانمها برقع و مردان عبا و دستار میپوشیدن
جای اینکارا بچسبید به اقتصاد ویران شده که کمر مردم رو له کرده
تنها مشکل این ملت و کشور حجاب است که به لطف مسعودین داره حل می شود دیگر نه مشکل کم آبی وبی کاری و فقر و بهداشت و انزوای بین‌المللی وتحریم و تاراج کشور و فرار نخبگان و نابودی جنگل ها و غارت نفت و گاز توسط اعراب و فروش ساحل به اجنبی و احاطه چین و... .................
همه چیز درست شده فقط حجاب مشکل بود
البته خشک سالی و فقر و بیماری و زلزله و سیل همه بخاطر هوجاب است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست