بازدید 2805

توسعه کسب وکار‌ها با ارائه تسهیلات بانکی

تأمین مالی خرد از طریق مؤسسات مالی می‌تواند رشد و توسعه کسب‌وکار‌ها را به دنبال داشته باشد، برهمین اساس بانک ایران زمین مرکز نوآوری را در جهت حمایت از کسب و کار‌های نوپا ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 09 March 2024

توسعه کسب وکار‌ها با ارائه تسهیلات بانکی

به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نوپا نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور ایفا می‌کنند. از سوی دیگر کسب وکار‌های نوپا و نوآور استارتاپی امروزه از مهم‌ترین عوامل اشتغال زایی و خلق ثروت برای کشور‌ها به حساب می‌آیند، اهمیت کسب و کار‌های نوپا در توسعه اقتصاد کشور‌ها بر کسی پوشیده نیست، بطوریکه بسیاری از اقتصاددانان نیز وزن اصلی توسعه در کشور‌های توسعه یافته را به بخش کسب و کار‌های نوپا و به تبع آن کارآفرینی در آن‌ها نسبت می‌دهند. برای اینکه این کسب وکار‌ها بتواند به حیات خود ادامه دهند نیاز به حمایت اساسی مسئولان منجمله بانک‌ها دارند. برهمین اساس بانک ایران زمین در سال ۱۳۹۸ با تاسیس مرکز نوآوری ایران زمین، و تمرکز بر حوزه‌های فناوری مالی (فین تک)، بلاکچین، هوش مصنوعی، بیگ دیتا و تجارت الکترونیک، فعالیت خود در جهت آموزش و توانمند سازی، هدایت و حمایت از کسب و کار‌های نوپا و استارتاپی را آغاز کرد. هدف این مرکز نوآور استفاده از تجارب موجود برای هم‌افزایی و توسعه زیست‌بوم کسب‌وکار‌های نوپا است که با شعار "بانک ایران‌زمین، نوآوری به گستره ایران زمین" سعی می‌کند که جایگاه خود را به‌عنوان حمایت کننده کسب‌وکار‌های نوآور و نوپا تثبیت کند.

همچنین بانک ایران زمین با ادامه فعالیت‌های مستمر در حمایت از کسب و کار‌های خرد و جدید و نیز استفاده از تکنولوژی و هوش مصنوعی در فعالیت‌های مالی و بانکی، توانسته گام‌های مثبتی را در پیشرفت و اهداف توسعه‌ای بردارد.

رویکرد بانک ایران زمین حمایت از واحد‌های تولیدی است و در این راستا تلاش می‌کند با تعامل منابع مالی را در چرخه اقتصاد به جریان اندازد. این بانک با تقویت بخش ارزی خود توانسته خدمات به روزی به فعالان اقتصادی ارائه دهد.

تأمین مالی خرد از طریق مؤسسات مالی می‌تواند رشد و توسعه کسب‌وکار‌ها را به دنبال داشته باشد. تأمین مالی خرد نه‌تن‌ها مزایایی را برای کسب‌وکار‌های نوپا به همراه می‌آورد بله برای بانک تأمین‌کننده اعتبار نیز همواره منافعی را دربر خواهد داشت؛ بنابراین در سیاست گذاری‌ها و بودجه ریزی‌های باید به این بخش توجه بیشتری داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی