بازدید 2348

امدادگران دو مفقودی ارتفاعات طارم زنجان را نجات دادند

سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم کوهستان هلال احمر شهرستان طارم پس از ساعت‌ها تلاش نفس‌گیر در برف وکولاک مفقودی‌های منطقه دیزاب شهرستان طارم را پیدا کردند.
کد خبر: ۱۲۲۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 07 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، داوود مهرگان اظهار داشت: شامگاه چهارشنبه مفقود شدن ۲ نفر موتور سوار مرد ۴۰ و ۳۵ ساله و مصدوم شدن آنها در منطقه ییلاقی دیزاب طارم به ندای امداد گزارش داده شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: بلافاصله تیم عملیاتی پنج نفره کوهستان همراه با خودروی کمک‌دار و تجهیزات کوهستان برای جستجو و نجات اعزام شدند.

وی گفت: پس از ساعت‌ها تلاش برای جستجو در برف و کولاک و مه شدید در ارتفاعات منطقه ییلاقی توسط تیم عملیاتی هلال احمر، افراد مفقودی را در بامداد روز جاری پیدا کردند. مهرگان تاکید کرد: تیم عملیاتی این افراد را به کلبه‌ای در داخل منطقه ییلاقی دیزاب منتقل و به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی اقدام به شب مانی کردند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: با روشن شدن هوا تیم عملیاتی کوهستان همراه با ۲ فرد پیدا شده حرکت کرده و ساعت ۱۵:۱۴ امروز عملیات پایان یافت.

وی گفت: هموطنان هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و از صعود به ارتفاعات در شرایط جوی نامناسب خودداری کنند. مهرگان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست