بازدید 5717

ثبت دمای ۱۲ درجه زیر صفر در اصفهان

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ثبت دمای ۱۲ درجه زیر صفر در اصفهان گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق صنعتی و کلان‌شهر اصفهان، غبار محلی همراه با افزایش شاخص آلودگی هوا خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۲۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 05 March 2024

به گزارش تابناک، لیلا امینی در گفت‌وگو با  ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد تا پایان امروز با خروج موج ناپایدار، شاهد استقرار جوی پایدار بر استان تا اوایل هفته آینده خواهیم بود.

وی افزود: بر این اساس، شرایط جوی امروز با افزایش ابر، در برخی مناطق مه آلوده، در بعدازظهر گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده در بعضی نواحی به ویژه شمال و شرق استان خواهیم بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از فردا تا اوایل هفته آینده وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق صنعتی و کلان‌شهر اصفهان، غبار محلی همراه با افزایش شاخص آلودگی هوا خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیشینه دما طی ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: چوپانان با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین‌میاندشت با دمای ۱۲- درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی