بازدید 4203

وزیرکار: واگذاری پرسپولیس به بازنشستگان افتخار است!

کد خبر: ۱۲۲۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 05 March 2024

وزیرکار: واگذاری پرسپولیس به بازنشستگان افتخار است!

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: واگذاری پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی افتخار بزرگی است.

به گزارش تابناک ورزشی، صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی در مورد آخرین وضعیت واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در صورت واگذاری سهام پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی، صندوق های ما تمام قد و با قدرت حاضر خواهند شد.این کار را با طیب خاطر انجام می دهیم.

وی افزود: ما به این باور هستیم که این باشگاه ها می توانند خودکفا و درمدزا شوند. اگر مدیریت صحیحی حکمفرما شوند ما به عنوان سرمایه اجتماعی از محل مسئولیت های اجتماعی که شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی دارند به پرسپولیس و استقلال کمک خواهیم کرد که از این وضعیت نجات پیدا کنند تا خدای نکرده مشمول جرایم سازمان های بین المللی و نظارتی قرار نگیرند.

وزیر کار تاکید کرد: با افتخار پذیرای این دو باشگاه هستیم. حالا یکی از آنها را به صندوق بازنشستگی وصل می کنیم. البته همه صندوق های بازنشستگی در این قضیه دخالت داده می شوند. البته ما فقط سهامدار این دو باشگاه نخواهیم بود.در همه حوزه های مختلف ما سهامدار هستیم و حتما کمک می کنیم. دولت بر این باور است که سایر تیم های ما و اساسا ورزش ما سرمایه مملکت هستند و حتما باید به این مجموعه ها کمک کنیم.

وزیر کار و امور اجتماعی امروز در حالی این صحبت ها را مطرح کرده که دو شب قبل یکی از مدیران سازمان تامین اجتمااعی در گفت و گو با شبکه خبر این واگذاری را برای پرسپولیس از چاله به چاه انداختن توصیف کرد و همچنین افشا کرد که دولت بابت بدهی به سازمان تامین اجتماعی می خواهد باشگاه پرسپولیس را به سازمان تامین اجتماعی واگذار کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۲
حق وحقوق سهامداران و بازنشستگان را بدهید نه یک تیم و رشکسته را
بندگان خدا بازنشستگان

حقوقشان و بیمه تکمیلی شان کفاف مشکلاتشان را نمی کند حالا قرار شده از این بندگان خدا صرف پرسپولیس شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
وقتی می گوییم تیم حکومتی یعنی این!
بجای اینکه بفکر کارگران و بازنشسته ها باشند فقط در حال خود نمایی و تلاش برای دیده شدن هستند.
وزیرکار: واگذاری پرسپولیس به بازنشستگان افتخار است
پیش بسوی ورشکستگی تامین اجتماعی با درایت مسوولین!!!!
چقدر باید مصیبت سر این بازنشته ها بیاید تا شما راضی شوید. اگر این باشگاه سود رسان بود مطمئن کسان دیگری منتظر شما نمیشدند. چقدر باید تاوان بی فکری شما را بکشیم
این همه دروغ و وعده تا کی ؟ بسه دیگه بس کنید
جناب آقای وزیر شما مالک صندوق تامین اجتماعی نیستید که بخواهید این خرید را انجام دهید آیا طرح توجیهی این سرمایه گذاری را بررسی کرده اید کهبخواهید انجام دهید یا فقط چون دستور از بالا است مایل به این کار هستید لطفا برای دولت حیلط خلوت دیگری درست نکنید
قرار بود سهام به مردم فروخته بشه؟
فاتحه، بیچاره بازنشستگان
ای مسئول بی مسئولیت ما بازنشسته ها بعد از 30 سال جون کندن در مخارج زندگی خود و خانواده مون موندیم ما تیم ورشگسته فوتبال رو میخواهیم چکار . این تیم اگه بهتره بدن به وزارت نفت یا نهادهای دولتی دیگر . زورتون به بدبخت کارگران و بازنشستگان رسیده شما هم میدونید اینا دستشون بجایی بند نیست و هرچی سرشون بیارید دم نخواهند زد . حلال نمیکنیم و در آخرت ( اگه معتقد باشید ) یقه تون رو میگیریم .
طیب خاطر ??
از جیب کی؟ با چه اجازه ای؟؟
یک عده مفتخور را سربار بازنشستگان نکنید
تیمی بدون افتخار
داداش حقوق ما بازنشسته ها را ریالی می دید .این بزرگواران معادل تیم های خارجی به ریال میخان...بعد از کجا می خواهید خرج کنید ...شما که به ما میگین پول نداریم با تورم پیش بریم ...خدایا خودت ما را زودتر ببر اون دنیا....تا نجات پیدا کنیم از اینهمه دروغ
برای وزیر دولت افتخار هست دیگه ... نظرش درسته واقعا
اما خود دولت برای مردم مایه چی هست؟ افتخار؟!!!
بعدازاین پول ولخرجیهاوریخت وپاشهاازجیب بازنشسته بیچاره تامین خواهدشد
مااین افتخاررانمی خواهیم اسب لنگ بیشکش صاحبش چرابرای چندرقازحقوق پول ندارید صندق ورشکسته است ان دنیا خدای هست
ایشان که در موقع افزایش پرداختی حقوق بازنشستگان و کارگران با قیافه ای درهم و پریشان می گوید که من یک نفر بیشتر نیستم و تصمیم با شورا است حالا تنهایی و شادان و خرامان تصمیم می گیرد
هفت میلیون بازنشسته تامین اجنماعی از ماه بعد منتظر کسر(تیمداری) باشن.
ما بازنشستگان اگر این افتخار رو نخواهیم کی و بايد ببینیم
واگذاری به سازمان تامین اجتماعی در تضاد با خصوصی سازی نیست؟ این که واگذاری به دولت شد.
خرید پرسپولیس چه ارزش افزوده ای برای بازنشستگان دارد؟ آیا درآمدزایی خاصی دارد که می تواند بازنشستگان را منتفع کند یا حق و حقوق بازنشستگان باید به حلقوم فوتبالیستهای نجومی بگیر برود؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست