بازدید 2712

کم‌کاری بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن

مدیرکل دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن با اشاره به امضای قرارداد وام ودیعه مسکن با ۳۹۲ هزار متقاضی، گفت: بانکها به یک سوم تعهدات خود عمل کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 04 March 2024

به گزارش تسنیم، دوشنبه هفته گذشته دفتر پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: یک میلیون و ۴۶۲ هزار و ۱۶۰ متقاضی برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.


از این تعداد یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۹۱۵ متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته شد‌ه‌اند. از این تعداد نیز ۸۹۵ هزار و ۶۶۸ متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که بانک‌های عامل با ۳۸۱ هزار و ۷۶۳ متقاضی (۲۹.۴ درصد) قرارداد امضا کرده‌اند.


این در حالی است که مدیرکل دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ۳۹۲ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.


احمد خادمیان گفته است: تاکنون یک میلیون و ۴۸۲ هزار متقاضی در سراسر کشور برای تسهیلات ودیعه برای اجاره مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک میلیون و ۳۱۵ هزار متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته شدند.


وی ادامه داد: از تعداد افراد واجد شرایط شناخته شده تاکنون ۹۱۳ هزار و ۳۶۴ متقاضی حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌های معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۳۹۲ هزار و ۳۰۳ متقاضی انعقاد قرارداد کرده‌اند.


وی یادآور شد: بانک‌ها به یک سوم تعهدات خود برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن عمل کرده‌اند که انتظار می‌رود تا در ماه‌های پیش رو این همکاری تقویت شود.    

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی