بازدید 3395

جدال حذفی استقلال در رفسنجان ۱۵سال بعداز پنالتی‌های نفرین شده

کد خبر: ۱۲۲۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱ 03 March 2024

مس و استقلال پس از ۱۵ سال در جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، آخرین حذف استقلال در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل مس رفسنجان در فصل 87-88 رقم خورده است و پس از نزدیک به ۱۵ سال این دو تیم در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.

دهم اردیبهشت 1388 استقلال مهمان مس‌رفسنجان بود و بازی جذاب و پراتفاقی برگزار کردند، آبی‌ها در جریان مسابقه ابتدا یک بر صفر از حریف عقب افتادند و در ادامه مسابقه با گل‌های میلاد نوری و علی‌علیزاده بازی را دو بر یک کردند اما قاسم دهنوی ستاره این تیم بار دیگر بازی را به تساوی کشید، استقلال دو ضربه پنالتی در جریان مسابقه توسط علی علیزاده و حسین کاظمی از دست داد تا شانس پیروزی آسان در این مسابقه را از دست بدهد.

این دیدار 120 دقیقه ادامه پیدا کرد و به ضربات پنالتی کشیده شد، هر پنج پنالتی مس رفسنجان در آن مسابقه تبدیل به گل شد و آبی‌ها به ترتیب با ضربات بیک‌زاده، حسین کاظمی، منیعی، علیزاده و در نهایت یدالله اکبری پنالتی پنجم را خراب کرد و استقلال در این دوره جام حذفی حذف زودهنگامی را تجربه کرد.

حالا دوباره این دو تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل هم قرار گرفتند و با توجه به تجربه تلخی که سال‌ها قبل پشت سرگذاشتند قطعا دوست نخواهند داشت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود و در جریان مسابقه بتوانند بازی را به سود خود تمام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست