بازدید 32757
۱
ماجرای یک عکس و شایعه سازی کانال‌های تلگرامی

آیا مجیدی سرمربی تیم ملی امید امارات شد؟!

می‌گویند این تصاویر مربوط به حضور فرهاد در کلاس های پیشرفته مربیگری است که در کشور امارات برگزار می‌شود. در حال حاضر دنیس سیلوا اسپانیایی که سابقه حضور در آکادمی بارسلونا را هم دارد، سرمربی امیدهای امارات تا ۲۰۲۵ است
کد خبر: ۱۲۲۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 02 March 2024

طبق اخبار پراکنده از برخی رسانه‌های داخلی، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال امید امارات شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فرهاد مجیدی که روز گذشته از هدایت الاتحاد کلبا در لیگ امارات کنار گذاشته شد امروز در کنار مسئولان فدراسیون فوتبال امارات عکسی را منتشر کرد.

این تصاویر چیز خاصی را نشان نمی دهد ولی گفته می‌شود او هدایت تیم فوتبال امید این کشور را بر عهده گرفته است. در این عکس هیچ مقامی از فدراسیون امارات حاضر نیست و اصلا عکس رسمی و قرارداد محسوب نمی‌شود. 

مجیدی امروز این تصویر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن پیراهنی با آرم‌ فدراسیون فوتبال امارات را به تن دارد و همین موضوع گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر‌ حضورش در تیم ملی زیر ۲۳ سال این کشور را به وجود آورده است.

گروهی هم می‌گویند این تصاویر مربوط به حضور فرهاد در کلاس های پیشرفته مربیگری است که در کشور امارات برگزار می‌شود. در حال حاضر دنیس سیلوا اسپانیایی که سابقه حضور در آکادمی بارسلونا را هم دارد، سرمربی امیدهای امارات و با فدراسیون فوتبال این کشور هم تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.

در این میان حتی ادعا شده مدت قرارداد مجیدی با اماراتی‌ها، سه سال و نیمه است و او تا رقابت‌های مقدماتی المپیک بعدی روی نیمکت آنها خواهد نشست.

استوری چند ساعت بعد مجیدی با پیراهن تیم ملی فوتبال امارات و لبخند حاکی از خوشحالی او در داخل ماشین شخصی‌اش، باز هم به احتمال جدی بودن این انتقال دامن زد.

آیا مجیدی سرمربی تیم ملی امید امارات شد؟!

فرهاد مجیدی چندماهی هدایت تیم ملی امید ایران را برعهده داشت که بعداز اختلاف با فدراسیون و مسوول کمیته جوانان آن، از هدایت تیم امید کنار کشید و به کادرفنی استقلال اضافه شد تا دستیار وینفرد شفر باشد.

حالا او اگر این شایعات صحت داشته باشد، مسوول ساختن نسلی تازه برای تیم ملی افت‌کرده فوتبال امارات است و اگر خوب کار کند احتمال دارد با همین بازیکنان راهی نیمکت تیم ملی بزرگسالان شود؛ جایی که دهه‌ها قبل حشمت مهاجرانی قرار داشت و پایه‌های فوتبال در این شیخ نشین حاشیه جنوبی خلیج فارس را ساخت.

حسن روشن دیگر اسطوره آبی‌ها هم مدتی هدایت امیدهای این کشور را در چهار دهه قبل برعهده داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
جوک 1403
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی