بازدید 2579
حضور پرشور آبی پوشان جاده مخصوص در انتخابات یازدهم اسفندماه

مدیرعامل و کارکنان ایران‌خودرو آرای خود را به صندوق انداختند

مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور پرشور در پای صندوق‌ سیار مستقر در این شرکت، آرای خود را به صندوق انداختند.
کد خبر: ۱۲۲۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 02 March 2024

مدیرعامل و کارکنان ایران‌خودرو آرای خود را به صندوق انداختند

به گزارش تابناک به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی به همراه جمعی از مدیران و کارکنانی که در روز تعطیل جمعه در محل کار حضور داشتند، دوشادوش مردم سربلند ایران در اقصا نقاط کشور، رای خود را برای سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، به صندوق انداختند.

مدیرعامل ایران‌خودرو ضمن قدردانی از کارکنان این گروه صنعتی برای حضور مسوولانه و متعهدانه در انتخابات، شرکت در انتخابات را اولین حق جامعه برای تعیین سرنوشت خود دانست و اظهار کرد: در تمامی اسناد حقوق بشری نیز تعیین سرنوشت به عنوان اولین حق بشر شناخته شده و این حق باید توسط مردم به‌جای آورده شود.

وی ادامه داد: هر فردی که برای کشور، امنیت و قوانین و مقررات و از همه مهم‌تر آینده فرزندانش اهمیت قائل است باید در این انتخابات شرکت و در تعیین سرنوشت سیاسی و اقتصادی کشور مشارکت کند.

عظیمی خواستار حضور همه مردم شریف ایران و کارکنان زحمتکش گروه صنعتی ایران‌خودرو در این حماسه شد و گفت: شرکت در انتخابات سبب افزایش امنیت کشور می‌شود و انتخاب افراد اصلح زمینه‌ساز تغییرات اساسی در ساختار اقتصادی کشور و حل مشکلات خواهد شد.

گفتنی است، با توجه به مشارکت گسترده کارکنان ایران خودرو، برای سرعت بخشیدن به رای گیری دومین صندوق سیار رای نیز در این شرکت مستقر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی