بازدید 45845

یکی دیگر از حامیان قلعه‌نویی سرمربی شد

خسرو حیدری در حین برگزاری جام ملت‌های آسیا در قطر و بازی‌های تیم ملی، در برنامه های تلویزیون به دفاع از قلعه‌نویی پرداخت و از تصمیم های او دفاع کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ 02 March 2024

خسرو حیدری سرمربی خوشه طلایی ساوه شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در ادامه انتصاب چهره‌های نزدیک به امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی، در راس تیم‌های باشگاهی ایران اینبار  خسرو حیدری به بالاترین سمت خود در دوران مربیگری دست یافت.

خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و یکم ، در رده پانزدهم لیگ هجده تیمی دسته بک ایران قرار دارد و احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته دوم کم نیست. 

بازیکن بااخلاق سابق استقلال سابقه دستیاری ریکاردو ساپینتو در این باشگاه را دارد اما هیچگاه سرمربیگری باشگاهی در این سطح را نداشته است.

او در حین برگزاری جام ملت‌های آسیا در قطر و بازی‌های تیم ملی، در برنامه های تلویزیون به دفاع از قلعه‌نویی پرداخت و از تصمیم های او دفاع کرد.

خسرو حیدری باجناق امید ابراهیمی محسوب می‌شود و روی آنتن تلویزیون از دعوت و بازی او نیز تعریف و تمجید کرده بود.

پیش از این غلامرضا عنایتی دیگر شاگرد قلعه‌نویی با فشار و اصرار او سرمربی تیم ملی امید ایران شده بود که با نتایج افتضاح از بازی‌های آسیایی هانگژو و مقدماتی المپیک حذف شد. این مربی در باشگاه پیکان هم نتایج ضعیفی گرفته است.

در همین ارتباط محمد مایلی کهن به شدت از رویه انتصاب شاگردان قلعه‌نویی در تیم‌های باشگاهی و ملی ایران انتقاد کرده است. 

یکی دیگر از حامیان قلعه‌نویی سرمربی شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۲
واقعیت را قبول کنیم که عامل اصلی شکست تیم ملی وامتدادحسرت نیم قرنی مردم شخص قلعه نویی بود.اشتباهات پی درپی او در بازیها و خاصه بازی آخرباقطر که عامی ترین اهالی فوتبال هم اتفاق نظر داشتندکه اشتباهات بزرگ قلعه نویی چه درتاکتیک بازی وچه تعویض های عجیبش بعدازدریافت گل سوم باعث شکست ایران شد.البته بیشترازقلعه نویی اونی یا اونایی مقصرندکه این بابارو مربی تیم ملی کردند اعم ازمهدی تاج یاهرکس وکسان دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
قبلی ها چی اونم قلعه نویی بود کی روش و وووو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
حالا اگه گلمحمد بود حتما قهرمان میشد
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
چنان از قلعه نوعی انتقاد میکنه ، انگار با مربیان دیگه دائما داشتیم قهرمان آسیا میشدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
یه چیزی بگو گل ممد قهر نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
دیگه بیرانوند در اندازه های خودش ظاهر نمیشود چ در تیم ملی و چ در پرسپولیس افت کرده و اشباع شده است ، حتی اخیرا نوع برخوردش با داور عجیب بود و حالت نرمال نداشت. /ت
کل سیستم مملکت همین مدلی میچرخه یعنی یکی اون بالا قرار میگیره بعد دیه شروع میکنه به تقسیم سمت ها و استفاده جهت خود و دوستان و فامیلاش
این یارو تو تیم کیسه ،تو فینال جام حذفی می‌گفت خون میدیم تا ببریم( زرشک) اما آخر کار ک.. دادن ونشد،عالیشاه پدرشون دراومد بازم،این یارو را چه به مربیگری
قلعه مافیا
همین شب بخوابی و صبح بشی سرمربی وبدون هیچ رزومه بری تومیدون نتیجه اش اینکه حتی کشورهای ضعیف درفوتبال اسیاهم اعتنایی به مربیان فاقد دانش ایرانی نمی‌کنند.
در حال حاضر مورایس با اون تیم کهکشانی شش بازی را باخته کسی حرف نمی زند.
دقیقا وقتی با کی روش به تیم درجه سوم لبنان باختیم کسی حرف نزد . وقتی به عمان و ازبکستان باختیم کسی حرفی نزد.. متأسفانه قدر سرمایه های خودمون را نمی دانیم و حرف کسانی را پر و بال می دهیم که استاد تیم به دسته دوم فرستادن هستند. . کسانی که انتقاد می کنند هیچ جای ایران به آنها تیم نمی دهند از چراغپور گرفته تا مایلی کهن و فریاد شیران و رهبری فرد و خداداد و...
همانطور
که گفتم نیاز به مشاور خارجی است
قلعه نویی هرچی هست از کی‌روش بهتره
باید تیم رو میدادن مایلی کلنگ
قلعه نویی داره مافیایی همه رفقا رو‌ مربی می‌کنه
امیر قلعه نوعی ، محمدرضا شریفی نیا فوتبال هستش
خسرو حیدری شرایط کاریزماتیک ندارد و هرگز در مربیگری موفق نخواهدشد
افشین قطبی بهتر بود چون ضعف قلعه نوعی تعویض اشتباه و بکار نگرفتن بازیکنانی مثل قائدی هست
با درود به سر مربی با تجربه،متعهد،وکاردان تیم ملی ایران،ژنرال فوتبال ایران.هنوزم،بعد از سالها،یه عده اصرار دارن به اینکه،مرغ همسایه،غازه.
خوب معلوم بنویس یکی دیگر به مربیان شطرنجی باند آبی فدراسیون ( مظلومی و ماجدی و خطیر)افزوده شد مربیانی که هر سالی به چند تیم تحمیل میشوند( رحمتی فکری منصوریان الهامی عنایتی دقیقی و حالا حیدری)
چرا اینقدر بی انصافید مگه دوره های قبلی ایران همیشه قهرمان بود؟ زمان کیروش عزیزتون دوبار به ژاپن باختیم به لبنان باختیم با همین سوریه تو آزادی مساوی کردیم صداتون در نیومد
مایلی کهن همه نظراتش مغرضانه و از روی حسادت هست و اصلا کارشناسانه نیست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی