بازدید 3217
۳

مشکل پژو پارس حل شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مشکل پژو پارس دستور رئیس جمهور و با پیگیری سازمان تعزیرات حکومتی حل شد.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 29 February 2024

 

به گزارش تابناک از سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی اظهار داشت: روز چهارشنبه نهم اسفند جلسه‌ای با شرکت‌های خودروساز برگزار شد و این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل مربوط به خودرو پژو پارس است، افزود: این موضوع بارها و بارها در جلسات مکرر تکرار و بررسی شده است و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از طریق رئیس دفتر رئیس جمهور پیگیر حل این مشکل بوده است؛ همچنین هفته گذشته معاون اول رییس جمهور نیز جلسه‌ای با شرکت‌های خودروساز و سازمان ملی استاندارد برگزار کرد.

محسنی اضافه کرد: روز چهارشنبه نهم اسفند نیز این پیگیری‌ها به جلسه هیات دولت رسید و رئیس جمهور شخصاً پیگیر حل این مشکل شد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی ابراز امیدواری کرد که مشکل تولید پژو پارس به زودی حل شود.

محسنی، مشکل دیگر را مربوط به شرکت سایپا و تولید خودرو ساینا اعلام کرد و در این باره گفت: تمام افرادی که برای دریافت خودروی ساینا ثبت‌نام کرده بودند و دریافت خودروی آنها به تعویق افتاده بود، تا پایان سال خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

 

 
وی اضافه کرد: افرادی که متقاضی دریافت خودرو ساینا دوگانه سوز بودند به دلیل مشکل در تامین یک یا دو قطعه، قدری با تاخیر خودروهای خود را در فصل بهار تحویل خواهند گرفت البته این خودروها مشمول افزایش قیمت در سال آینده نخواهند بود.

روز گذشته نیز مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: تولید خودرو پارس تا مشخص شدن نتایج مرکز آزمون بین المللی استاندارد، در سال آینده ادامه خواهد داشت.

اسلام‌پناه اظهار داشت: ما در شورای عالی استاندارد روی قانون و مقررات فنی تمرکز داریم و تلاشمان این بوده که خودروسازان را متعهد به اصلاح، بهبود عیوب فنی در حوزه ایمنی و کیفیت کنیم که خودروی پژو پارس هم از جمله آنها است.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: برای رفع دغدغه ثبت‌نام کنندگان، تولید کننده باید در چند شیفت با ترافیک بالا به تولید بپردازد و دغدغه مصرف کنندگان را برطرف کند؛ از این رو همانطور که به تولید کننده فرصت داده بودیم که تولید خودش را ادامه دهد با اخذ تعهداتی این فرصت را همچنان ادامه دادیم تا نتایج مرکز آزمون بین المللی از بابت تست هایی که از آنها خواسته ایم واصل شود.

وی اضافه کرد: نتایج آزمون استاندارد فروردین ماه ۱۴۰۳ مشخص می شود.

این در حالیست که ۲۴ دی ماه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر قانون استانداردهای اجباری در صنعت خودرو، گفت: قطعا این قانون اجرا می شود و تولید کنندگان باید خود را با قوانین استاندارد انطباق دهند و گروه صنعتی ایران خودرو هم تا نیمه اسفندماه سال مجوز تولید خواهد داشت و پس از آن برابر قانون عمل خواهد شد.

پس از مدتی مدیرعامل ایران خودرو از رایزنی با سازمان استاندارد برای تدوام تولید تا پایان امسال خبرداد و گفت: برای سال آینده اگر مجوز تولید با استانداردهای فعلی صادر نشود، خودروی جایگزین با استانداردهای بهتر برای مشتریان در نظر خواهیم گرفت.

منوچهر منطقی معاون وزیر صمت نیز مدتی پیش از تداوم توید پژو پارس خبرداده بود و در این رابطه گفته بود با توافقاتی که در سطح دولت انجام شد، مقرر شد که تولید پژوپارس متوقف نشود و ادامه یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
مرکز ازمون بین المللی استاندارد دقیقا چکار میکنه؟
خودرو تارا دستی 5 دنده چی پس؟
چرا تکلیف اون رو هیچ کس معلوم نمیکنه؟؟!!
خودرو تارا دستی 390 میلیونی رو به جاش دارن خودرو تارا ارتقا یافته می دن با چیزی نزدیک به 200 میلیون گرانتر!!
آخه مردم از کجا بیارن این هزینه اضافه رو؟؟
چرا کسی به فکر این مشکل نیست که به داد مردم برسه؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی