بازدید 11182

ارائه خدمت "برداشت اقساط مکانیزه" (بام) بانک رفاه کارگران آغاز شد

با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان و تکمیل سبد خدمات و محصولات، اجرای طرح "بام" (برداشت اقساط مکانیزه) در قالب سامانه بتا بانک رفاه کارگران آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۲۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 28 February 2024

ارائه خدمت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های الماس رفاه، کیف پول الماس و بیمه رفاه در سامانه بتا (خرید اعتباری/اقساطی از مراکز طرف قرارداد با این بانک)، اجرای طرح مذکور به عنوان چهارمین طرح این سامانه با تمرکز بر ارائه خدمت کسر اقساط مکانیزه آغاز شد. 

بر اساس این گزارش، کانون‌ها و تعاونی‌های مصرف بازنشستگان، تعاونی‌های اعتباری، سازمان‌های خدماتی، موسسات غیرانتفاعی و تمامی حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران که حائز شرایط استفاده از سامانه بتا هستند، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند. 

پاسخ به نیازهای "تعاونی‌های اعتبار برای پرداخت اقساط تسهیلات اعطایی آنان به مشتریان"، "سازمان‌های خدماتی (توانیر، آب و فاضلاب، مخابرات و...) به منظور دریافت اقساطی هزینه‌های اشتراک خدمات از مشتریان"، "کانون‌های استانی و موسسات غیرانتفاعی در خصوص دریافت اقساطی هزینه‌های ارائه خدمات به اعضا" ازجمله ویژگی‌ها و مزیت‌های طرح بام بانک رفاه کارگران است. 

اعضای این کانون‌ها، تعاونی‌ها، سازمان‌ها و موسسات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح و نحوه بهره‌مندی از مزایای آن، به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک با شماره 8525 -021 تماس حاصل کنند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست