بازدید 3462

دستگیری کلاهبردار مافیایی در لانه کبوتران !

کد خبر: ۱۲۲۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 27 February 2024

مرد جوانی که با چک های بی نام و نشان معتادان متجاهر و کارتن خواب از فروشندگان کالا و کسبه مشهد کلاهبرداری می کرد با تلاش نیروهای انتظامی در حالی درون لانه کبوتران دستگیر شد که تاکنون با حدود 290 فقره چک برگشتی روبه رو شده است.

به گزارش خراسان، به دنبال برگشت چک صیادی مخدوش از یکی از بانک های مشهد،ماجرای کلاهبرداری های مافیایی هنگامی لو رفت که فردی همه لوازم و دکوراسیون فست فود فروشی را با یک فقره چک صیادی به مبلغ 175 میلیون تومان واگذار کرد اما وقتی برای دریافت وجه چک قدم در بانک گذاشت تازه متوجه شد که طعمه کلاهبرداری مافیایی قرار گرفته است و چک مذکور به فردی بی نام و نشان و مجهول المکان تعلق دارد.

طولی نکشید که با شکایت مالباخته، ماموران دایره تجسس کلانتری مهرگان وارد عمل شدند و با رصدهای اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه متهم فراری را در بولوار پنجتن شناسایی کردند. آنان سپس با دستور قاضی جعفری(بازپرس شعبه410 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد)متهم به کلاهبرداری را در حالی دستگیر کردند که در پشت بام منزل مسکونی و درون لانه کبوتران پنهان شده بود.

با انتقال این مرد 38 ساله به مرکز انتظامی،تحقیقات درباره جرایم دیگر وی آغاز  و مشخص شد که او و همدستانش با سوءاستفاده از مدارک شناسایی معتادان متجاهر و مجهول المکان در حدود 9 بانک مختلف، حساب بانکی گشوده اند و به نام این افراد دسته چک های متعدد گرفته اند.

ادامه بررسی های تخصصی نشان داد تبهکار مافیایی با بهره گیری از چک های مذکور اقدام به خرید کالاهای متفاوت از کسبه و بازرگانان کرده است که تاکنون حدود 290 برگ از چک های مذکور با مبالغ ده ها میلیون تومانی از سوی بانک ها برگشت خورده است.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و احتمال افزایش شاکیانی که هدف کلاهبرداری های مافیایی تبهکاران قرارگرفته اند، ریشه یابی ماجرا با دستور ویژه سرتیپ دوم احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد)به کارآگاهان کارآزموده دایره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشهد سپرده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار