بازدید 3564

مقصد مهاجم پرسپولیس کدام تیم ژاپنی است؟

او تا سال آینده قانونا تحت قرارداد باشگاه اوکراینی است و هر نوع قرارداد قطعی با این بازیکن منوط به جلب رضایت تیم زوریا است. این باشگاه حدود یک میلیون دلار برای فروش زاهدی تعیین کرده است!
کد خبر: ۱۲۲۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱ 27 February 2024

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که قراردادش با سرخپوشان را فسخ کرده و قرار است راهی لیگ ژاپن شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شهاب زاهدی پس از حاضرنشدن درتمرینات سه روز گذشته، با توافق دوطرفه با باشگاه ازاین تیم جدا شد. گفته می‌شود او مبلغی بیش از قرارداد نیم فصل دوم خود به پرسپولیس پرداخت کرده است تا مجوز جدایی بدون فسخ یکطرفه را بگیرد.

 شهاب زاهدی شب گذشته پس از حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس، در جمع خبرنگاران گفت: چند ساعتی در باشگاه بودم و به این نتیجه رسیدیم که قراردادم را به صورت دوطرفه با پرسپولیس فسخ کنم. من با باشگاهی فسخ کردم که از بچگی هوادارش بودم و همیشه دوستش خواهم داشت و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، چون آنقدر بزرگ است که نمی‌توان هیچ حرفی راجع به بزرگی این تیم زد. 

مقصد شهاب زاهدی در لیگ ژاپن هنوز مشخص نشده است. او تا سال آینده قانونا تحت قرارداد باشگاه اوکراینی است و هر نوع قرارداد قطعی با این بازیکن منوط به جلب رضایت تیم زوریا است. این باشگاه حدود یک میلیون دلار برای فروش زاهدی تعیین کرده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست