بازدید 6556

پرسپولیس یک بازیکن خرید و برای یکی دیگر خیر برداشت

کد خبر: ۱۲۲۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 24 February 2024

پرسپولیس سرانجام با واریز مبلغ رضایتنامه، محمد خدابنده‌لو را تصاحب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که امروز مبلغ هشت میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه خدابنده‌لو به حساب مس رفسنجان واریز کرده تا هافبک این تیم را تملک کند.

این بازیکن در تابستان امسال هم هدف نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود اما درویش موفق به جذب وی نشد. سپس قرار بود محمد خدابنده لو اولین خرید پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی باشد اما این انتقال بنا به دلایلی تاخیر خورد. یک بار سعید دقیقی و بار دیگر محرم نویدکیا با جدایی هافبک جوان خود مخالفت کردند اما درنهایت و پس از جلسات طولانی، توافق حاصل شد تا محمد خدابنده لو با پرداخت مبلغ رضایتنامه راهی پرسپولیس شود.

پرسپولیس برای استفاده از خدابنده‌ لو باید یک بازیکن را از لیست خارج کند و به نظر می رسد این بازیکن یکی از بازیکنان لیست خارجی پرسپولیس باشد.

همچنین باشگاه پرسپولیس به مهاجم ذوب‌آهن هم پیشنهاد داد. محمدجواد محمدی مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن با پیشنهاد همکاری از سوی پرسپولیس مواجه شده است، اما مدیران باشگاه اصفهانی تاکنون پاسخی به این درخواست ارائه نکرده‌اند.

 این مهاجم 27 ساله تاکنون پنج گل برای ذوبی‌ها به ثمر رسانده است تا برترین گلزن تیمش لقب بگیرد و فصل گذشته عضو تیم فوتبال هوادار تهران بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی