بازدید 3060

بسته‌های رومینگ ویژه نوروز 1403 همراه اول معرفی شدند

سرآغاز فصل بهار همواره فرصتی مطلوب برای انجام سفرهای نوروزی است و به این مناسبت همراه اول بسته‌های رومینگ ویژه نوروز 1403 خود را برای سفرهای زیارتی و سیاحتی نوروزی معرفی کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 24 February 2024

بسته‌های رومینگ ویژه نوروز 1403 همراه اول معرفی شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی در روزهای پایانی سال، از برنامه های رایج خانواده های ایرانی است که ترجیح می دهند بنا به میزان بودجه خود، با برنامه ای مشخص به استقبال سال نو بروند.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با توجه به دغدغه های مردم، «کمپین نوروزی 1403» را نیز مانند کمپین سال گذشته با ایجاد بهترین تجربه ارتباطی در قالب قراردادهای تجاری با اپراتورهای مختلف دنیا در حوزه «سرویس رومینگ بین الملل» طراحی و پیاده سازی کرده است.

مسافران می توانند با خرید بسته های اینترنت بین المللی و مکالمه رومینگ همراه اول، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سفر، از طریق شبکه های اجتماعی به صورت نامحدود با نزدیکان خود در ارتباط باشند. یکی از مزیت‌های دیگر استفاده از بسته های رومینگ، علاوه بر دسترسی به کلیه وب سایت های بانکی و دولتی ایرانی، عدم نیاز به هزینه ارزی برای خرید سیم کارت و بسته های اپراتورهای خارجی است.  گردشگران ایرانی با استفاده از سرویس دیتای رومینگ، دسترسی رایگان به پرتال، فروشگاه و اپلیکیشن همراه اول خواهند داشت. 

تمامی مشترکان حقیقی و حقوقی با سیمکارت های دائمی یا اعتباری خودشان می توانند بسته های رومینگ را برای خود یا مسافرشان خریداری کنند. برای سهولت بیشتر برای مشتریان سازمانی، امکان خرید بسته های رومینگ برای دیگران با ارائه فاکتور رسمی از فروشگاه یا اپلیکشن «همراه من» وجود دارد. 

این کمپین با لحاظ مقاصد پرتردد ایرانیان و تامین نیاز طیف های مختلف مشترکان، بسته های رومینگ ویژه کشورهای منطقه نوروز، عراق، ترکیه، امارات و دور دنیا (در بیش از 100 اپراتور خارجی) را به تمامی ایرانیانی که قصد سفر به کشورهای خارجی در ایام نوروز را دارند، با استفاده از کد دستوری «ستاره 10 ستاره 40 مربع» پیشنهاد می کند. بسته های رومینگ نوروزی در دو نوع «اینترنت بین المللی نامحدود» و «مکالمه دور دنیا» تهیه شده است.

*بسته ویژه رومینگ با عراق
بسته نوروزی تدارک دیده شده برای مسافران کشور عراق، «اینترنت نامحدود 7 روزه» است که با قیمت 500 هزار تومان ارائه می شود.

*بسته ویژه رومینگ با ترکیه
مسافران نوروزی ترکیه نیز می توانند با خرید و فعالسازی «اینترنت نامحدود 10 روزه» به قیمت 500 هزار تومان از هدایای «20 دقیقه مکالمه و 20 پیامک» بهره مند شوند.

*بسته ویژه رومینگ با امارات
مشترکانی که قصد عزیمت به امارات متحده عربی را دارند، می توانند بسته «اینترنت نامحدود 7 روزه» را با قیمت 500 هزار تومان خریداری و فعالسازی کنند و از هدایای «30 دقیقه مکالمه و 30 پیامک» نیز بهره مند شوند.

*بسته های ویژه رومینگ دور دنیا
سایر مشترکان همراه اولی که علاقه مند هستند در سفرهای نوروزی خود به چندین کشور منطقه یا کشورهای اروپایی و آسیایی سفر کنند و بدون خرید سیمکارت خارجی از بسته های مقرون به صرفه اینترنت یا مکالمه رومینگ بین المللی استفاده کنند، می توانند بسته های رومینگ دور دنیا ویژه ایام نوروز 1403 را انتخاب کنند.

متقاضیان می توانند بسته به نیاز خود یکی از دو بسته «اینترنت نامحدود 7 روزه» یا «25 دقیقه مکالمه 14 روزه» را انتخاب کنند.

بسته اینترنت نامحدود 7 روزه دور دنیا به قیمت یک میلیون تومان عرضه می شود و قیمت بسته 25 دقیقه مکالمه 14 روزه دور دنیا نیز با هدیه 25 پیامک، 480 هزار تومان است.

دسترسی به لیست کشورهای طرف قرارداد بسته های اینترنت و مکالمه رومینگ دور دنیا از طریق نشانی https://mci.ir/roaming ممکن است.

شایان ذکر است که بسته های نامحدود دیتا، شامل سیاست مصرف منصفانه می شود؛ به این معنی که سقف سرعت بعد از مقدار مشخص شده، به 128 کیلوبیت در ثانیه می رسد و تا پایان مدت زمان اعتبار، ارتباط مشترک با شبکه دیتا (اینترنت بین المللی) برقرار خواهد بود.

متقاضیان فقط باید قبل از ورود به کشور مقصد از فعال بودن سرویس رومینگ خود مطلع باشند که این کار با شماره گیری کددستوری ستاره 10 ستاره 291 مربع یا مراجعه به منوی رومینگ در اپلیکیشن همراه من ممکن است.

فعالسازی بسته های مرتبط با این کمپین که از هم اکنون تا پایان موعد سفرهای نوروزی (نیمه فروردین ماه 1402) ادامه دارد، از طریق کدهای دستوری موجود در صفحه این کمپین در پرتال همراه اول، فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن «همراه من» امکانپذیر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی