بازدید 3269
رئیس بنیاد شهید در آستانه‌ی اعیاد شعبانیه و در مراسم سالروز تاسیس بیمه دی مطرح کرد:

قدردان زحمات بی‌دریغ کارکنان بیمه دی از خانواده ایثار و شهادت هستیم

قاضی‌زاده هاشمی گفت: ارتباط بنیاد شهید با شرکت بیمه دی، ارتباطی چند جانبه است. زیرا از طرفی، بنیاد به شکل غیرمستقیم مدیریت این شرکت در اختیار دارد. و از دیگر سو، خانواده‌ی بیمه دی، از جمله همکاران ما در بنیاد شهید محسوب می‌شوند و از طرف دیگر، مجمع‌دار اصلی بیمه دی، خانواده‌ی ایثار و شهادت بوده و همچنین، این شرکت، طرف قرارداد بنیاد شهید است.
کد خبر: ۱۲۲۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 24 February 2024

قدردان زحمات بی‌دریغ کارکنان بیمه دی از خانواده ایثار و شهادت هستیم

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه دی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داست: امروز از باب احترام و قدردانی از زحمات بی دریغ کارکنان بیمه دی به خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت در این مراسم حضور یافته‌ام.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی که در جمع مدیران، کارکنان و نمایندگان بیمه دی سخن می‌گفت، افزود: ارتباط بنیاد شهید با شرکت بیمه دی، ارتباطی چند جانبه است. زیرا از طرفی، بنیاد به شکل غیرمستقیم مدیریت این شرکت در اختیار دارد. و از دیگر سو، خانواده‌ی بیمه دی، از جمله همکاران ما در بنیاد شهید محسوب می‌شوند و از طرف دیگر، مجمع‌دار اصلی بیمه دی، خانواده‌ی ایثار و شهادت بوده و همچنین، این شرکت، طرف قرارداد بنیاد شهید است. به دیگر معنا، از هر سو که بنگریم، نام بیمه دی، خارج از نام بنیاد شهید نیست. که البته این موضوع، نشان از سنگینی مسئولیت شما بیمه دی، در خدمتگزاری به خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت دارد.

معاون رئیس‌جمهور، سالروز تأسیس بیمه دی را تبریک گفته و اظهار داشت: امیدواریم سال آینده و در برگزاری مراسم بیستمین سالروز تأسیس این شرکت، آرزوهایی که برای این سازمان مقدس در نظر داریم، محقق گردد. زیرا هر آرزویی که در ذهن آدمی پدید می‌آید، از آن جهت که وجود ما، مخلوق خداوند متعال است، دست‌یافتنی و قابل تحقق خواهد بود.

معاون رییس جمهور تشریح کرد: صنعت بیمه می‌تواند در عرصه‌های مختلف به جامعه کمک نماید. زیرا در بسیاری از کارهایی که دولت در آن سرمایه‌گذاری می‌کند، نباید هزینه‌های آن را به طور مستقیم بپردازد. بلکه می‌باید در شرکت‌های بیمه‌ای سرمایه گذاری کند و ریسک خرید دولت از بودجه عمومی، باید از طریق سازوکارهای بیمه‌ای تامین شود.
وی ادامه داد: هزینه بسیاری از خدمات که در امور بحرانی اتفاق می افتد را، دولت می‌پردازد و همه این‌ها قابلیت آن را دارند که از طریق صنعت بیمه پرداخت شوند.
بیمه‌های بزرگ و قدرتمند باید در میدان بیایند و کفایت جبران هزینه را اثبات کنند تا کم‌کم دولت و جریان قانون‌گذاری کشور سرمایه‌گذاری در این زمینه را تغییر دهند.
دکتر سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی بیان کرد: بهترین معرف بیمه دی، خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت هستند. در حال حاضر، جامعه‌ی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران، حدود سه میلیون و پانصد هزار نفر هستند و بیمه دی می‌تواند در حوزه‌های متنوع و متعدد بیمه‌ای خدمت‌رسان این قشر معزز و معظم باشد.
قاضی‌زاده هاشمی گفت: امیدوارم بیمه دی به عنوان یک شرکت پیشتاز بیمه‌گر، در همه‌ی عرصه‌های ملی و بین‌المللی، و در تمامی ابعاد کمی و کیفی بدرخشد‌.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاتمه‌ی سخنان خود ابراز داشت: بار دیگر از خدمات بیمه دی به خانواده بزرگ ایثار و شهادت تشکر نموده و بر تکریم این قشر معزز تاکید می‌نمایم‌. چرا که تسریع و تسهیل خدمات و تکریم در حین خدمت، خیر و برکتی است که به زندگی یکایک ما وارد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست