بازدید 6308
۴
با چهارمین روز نمایشگاه رسانه‌های ایران

نمایشگاه یک روز دیگر تمدید شد و نشد! / لغو حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس صدا‌وسیما در اختتامیه/ وزیر ارشاد: بابت قصورها عذرخواهی می‌کنم

پس از شش سال وقفه، رسانه ها و مطبوعات بار دیگر در نمایشگاه گرد هم آمدند تا میزبان مخاطبان و عموم مردم باشند؛ در نمایشگاهی با نامی تازه که از روز یکشنبه ٢٩ بهمن آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی اولیه، قرار بود امروز به پایان برسد، اما اعلام شد که یک روز دیگر تمدید شده است. تمدیدی که بعدا ملغی گردید و بدین ترتیب به شکلی عجیب نمایشگاه پایان یافت.
کد خبر: ۱۲۲۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 21 February 2024

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در حالی چهارمین روز کاری خود را آغاز کرد که میزبان شخصیت ها، صاحب‌نظران و فعالان رسانه‌ای کشور است.

به گزارش «تابناک»، پس از شش سال وقفه، رسانه‌ها و مطبوعات بار دیگر در نمایشگاه گرد هم آمدند تا میزبان مخاطبان و عموم مردم باشند؛ در نمایشگاهی با نامی تازه که از روز یکشنبه ٢٩ بهمن آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی اولیه، قرار بود امروز به پایان برسد؛ اما وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که نظر به استقبال مخاطبان، یک روز دیگر تمدید شده و تا عصر پنجشنبه سوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برپا خواهد بود.

پیرو این تصمیم اعلام گردید که مراسم اختتامیه این رویداد هم فردا با حضور محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد و تقدیر از غرفه‌های برتر و رونمایی از «ایران‌رسانه»، سامانۀ جامع خدمات معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های اختتامیه است.

نکته قابل تامل اما، خبری بود که ساعتی پیش از پایان چهارمین روز برگزاری نمایشگاه منتشر شد و بر عدم موافقت با تمدید نمایشگاه تاکید داشت؛ خبری که در ادامه آن اعلام گردید مراسم اختتامیه هم امروز برگزار خواهد شد و بدین ترتیب بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ها با این پایان غیرمنتظره به ایستگاه آخر رسید. پایانی نه چندان جالب که با توجه به برنامه ریزی بلندمدت صورت گرفته برای برگزاری نمایشگاه بعدی رسانه در پاییز سال آینده، احتمالا اتفاقی منحصر به این دوره خواهد ماند.

برنامه اختتامیه تغییر کرد و وزیر عذرخواهی کرد

در نتیجه لغو تمدید یک روزه نمایشگاه و در حالی که عنوان شده بود اختتامیه با حضور معاون اول رییس جمهور و رئیس صدا و سیما برگزار خواهد شد، وزیر ارشاد تنها سخنران این مراسم بود که در بخشی از سخنانش بابت قصورهای رقم خورده در نمایشگاه عذرخواهی کرد و تاکید نمود که پذیرای انتقادات خواهند بود و همچنین تدبیری برای انتخاب برترین نقدها اتخاذ شده که جوایزی هم در پی خواهد داشت.

نمایشگاه یک روز دیگر تمدید شد و نشد! / لغو حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس صدا‌وسیما در اختتامیه/ وزیر ارشاد: بابت قصورها عذرخواهی می‌کنم

پایان بخش مراسم اختتامیه، اعلام برگزیدگان و برترین‌های نمایشگاه بود که با تقدیم تندیس نمایشگاه و لوح افتخار به مدیران این رسانه‌ها همراه بود:

سه غرفه منتخب به انتخاب غرفه‌داران (بدون ترتیب خاص):

خبرگزاری «مهر»
خبرگزاری «ایسنا»
پایگاه خبری «خبرفوری»

هفت بخش برتر از نگاه کمیته ارزیابی:

«همشهری» در بخش موسسه مطبوعاتی
«صبا» در بخش روزنامه
«ایرنا» و «فارس» دو منتخب در بخش خبرگزاری
«پارسینه» در بخش پایگاه خبری
«دی‌تاک» در بخش رسانه‌های نوین
«کافه رسانه» در بخش انسان‌رسانه‌ها
«صبح ساحل» در بخش رسانه‌های استانی

همچنین هیات برگزاری نمایشگاه در پایان دو رسانه استانی و سراسری، یک رسانه و یک تلویزیون بین‌المللی را شایسته تقدیر شناخت:

روزنامه «همدان پیام» و خبرگزاری «کردپرس»
مجموعه رسانه‌ای «سی‌ام‌جی» چین
تلویزیون «فلسطین الیوم» غزه

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
بیشتر نمایشگاه صدا وسیما بود تا رسانه
مگه به غیر از صداسیما رسانه دیگه ای هم داریم؟
رسانه و خبرنگار باید به جایگاه نمایندگی افکار عمومی ارتقاء یابند.
مقامات در مقابل رسانه و خبرنگار، خود را در مقابل ملت احساس کنند.
نمایشگاهی که نماینده مجلس، اعضای هیأت دولت و سایرین از آن بازدید می کنند الزاماً باید این جایگاه مهم را به مقامات یادآوری کند و حداقلهای مواجهه با خبرنگار و رسانه ها را به آنها بیاموزد.
مدیریت ایرانی رو باید به جهان صادر کرد واقعا حیفه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی