بازدید 25431
۴

نتیجه نظرسنجی تابناک؛ کادرفنی تیم‌ملی مقصر اول

کد خبر: ۱۲۲۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ 20 February 2024

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سه برای بررسی ناکامی‌اش در جام ملت‌های آسیا به برنامه فوتبال برتر رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گرچه قلعه‌نویی عمده دلیل شکست تیم ملی مقابل قطر و نرسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا را بدشانسی قلمداد کرد و اشتباهش در این مسابقه حساس را نپذیرفت، اما مخاطبان تابناک او د دستیارانش را به عنوان عامل اصلی ناکامی تیم ملی فوتبال در شکستن طلسم ۵۰ساله می‌شناسند.

نزدیک به ۱۶هزار نفر از مخاطبان تابناک در نظرسنجی این سایت خبری-تحلیلی شرکت کردند و در بین پنج عامل معرفی شده برای باخت و نتایج ضعیف تیم ملی، یک سوم شرکت کنندگان یعنی ۳۳درصد ضعف کادرفنی و عدم اتخاذ تاکتیک مناسب را دلیل حذف تیم ملی دانستند.

همچنین بیش از ۲۷درصد مهدی تاج و مدیریت فدراسیون فوتبال را مقصر شناخته‌اند و به گزینه ضعف مدیریتی و فقدان برنامه ریزی مناسب فدراسیون رای دادند.

دو عامل بعدی با ۱۴ درصد و رای تقرییا مشابه به گزینه های بی‌انگیزگی و غرور بازیکنان و میانگین سنی بالای آنها و همچنین قدرت حریفان و امکانات مدرن آنها تعلق گرفته است.

مخاطبان تابناک آخرین دلیل نتایج ضعیف تیم ملی را غیرقابل پیش‌بینی بودن فوتبال و اتفاقات طبیعی آن قلمداد کرده اند و کمترین نقش را برای شانس و اتفاقات قائل شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
بنظر من هر چیزی هم بشه فقط باید از مربی ایرانی و کادر فنی ایرانی استفاده بشود وزارت ورزش هم باید ترتیب برگزاری کلاسهایی برای به روز کردن مربی ها و کادر فنی با استفاده از اساتید سطح بالای خارجی را بدهد این یعنی سرمایه گذاری صحیح
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
حتی اگر سرمربی ایرانی باشدبه مشاورفنی خارجی سطح بالایی نیاز هست.واقعیت این است که مربیان درایران متناسب با بازیکنان رشد نکرده اند وسطح مربیان بسیارکمتر از باریکنان فعلی است که میبینیم حتی بسیاری ازباشگاهها مربی خارجی میاورند
اگر خودرو سازیمون به روز شد، مربی سازیمون هم به روز میشه ....ناشناس 11:28
شخص امیرقلعه نویی مقصراول است.شما فقط همین یک نکته را درنظربگیرید که او طی 6 بازی حتی نتوانست ترکیب ثابت تیم را پیداکند.دربازی با قطر هم تعویضهای اشتباه او وعدم استفاده از بازیکنانی چون کریم انصاریفرومهدی قایدی پس از دریافت گل سوم وسردرگمی او درمدیریت تیم موقعی که عقب افتادنشانه تام تاییدنظردلسوزانی است که هنگام انتخاب او گفتند این فرد درحدتیم ملی نیست. جالب اینکه دیروز در یک برنامه تلویزیونی با پررویی تمام از عملکرد خود اضافه کردن 4 سال دیگر برانتظار48 ساله مردم بشدت دفاع کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست