بازدید 1428

سرعت تولید شناور در نیروی دریایی سپاه کم نظیر است

سرلشگر باقری در آیین الحاق دو ناو به نیروی دریایی سپاه گفت: امروز افتخار می‌کنیم که چنین شناورهای ارزشمندی با فناوری روز دنیا در ایران عزیز طراحی شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 19 February 2024

به گزارش «تابناک»،، رییس ستادکل نیروهای مسلح در آیین الحاق دو ناو به نیروی دریایی سپاه گفت: امروز افتخار می‌کنیم که شناورهای ارزشمندی با فناوری روز دنیا در ایران عزیز طراحی و ساخته شد و به کارگیری می‌شود.

وی گفت:سرعت تولید شناور در نیروی دریایی سپاه با توجه به امکانات، تقریبا کم نظیر است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: ارتش متجاوز آمریکا به ظاهر منطقه را به قدری ترک کرد اما بلافاصله با بهانه های گوناگون به اشکال دیگر در منطقه حضور پیدا کرد.

وی گفت: حادثه بزرگ و عملیات قهرمانانه ۱۵ مهر ماه مجاهدان فلسطینی باعث شد که آمریکا مجدد در مدیترانه و دریای سرخ در غرب اقیانوس هند حضور پیدا کند.

سرلشگر باقری افزود: بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران سپر پایداری برای امنیت ملی و دفاع ملی ما ایجاد کرده است اما نیروهای مسلح مکلف‌اند کوچک ترین تهدید را کاملا جدی تلقی کرده و خود را برای شرایط آماده کنند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح در ادامه بیان کرد: حادثه غزه،حادثه بزرگی است و تاریخ جدید را برای منطقه و جهان رقم زده است.

وی گفت: سرنوشت این جنگ کاملا روشن است،شکست بی نظیر و ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی از مردم مظلوم غزه و هیچ قدرتی نمی تواند سرنوشت این جنگ را تغییر دهد.

سر لشگر باقری افزود: صهیونیست ها شکستی خورده اند که قابل جبران نیست اما با کشتار مردم بی گناه و بی دفاع می خواهند این شکست را جبران کنند که امکان پذیر نیست. این جبهه دو طرف دارد،جبهه حقی که مردم مظلوم فلسطین و حامیان او در یک سوی این جبهه قرار دارند و در سوی دیگر جبهه صهیونیست های جنایت کار قرار دارند و آمریکا و اروپای دروغگویی که حقیقت کلملت بی معنای حقوق بشر را نمایان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست