بازدید 2553
با حضور مهندس علی‌آبادیان:

ایثارگران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تکریم شدند

«جشن ایثار»، ویژه‌برنامه تکریم ایثارگران (جانبازان و آزادگان) مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، هم‌زمان با زادروز حضرت عباس (علیه‌السلام) و «روز جانباز»، با حضور مهندس حمید علی‌آبادیان در شهر سرچشمه برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 17 February 2024

ایثارگران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تکریم شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از مس‌پرس، مهندس حمید علی‌آبادیان، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم با خطاب قرار دادن فرزندان ایثارگران، گفت: پدران شما روزی جهاد اقتصادی را در مس و در معدن و روزی نیز جهاد در راه خدا را در جبهه‌ها انجام دادند.
 
وی با ابلاغ سلام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران که خود ایثارگر و برادر شهید است، افزود: در همه عناوینی که داشته‌ام، افتخار من نوکری ایثارگران است چراکه برکتی در زندگی من آورده که هیچ‌چیز جایگزین آن نیست و محال است در اتاق من به روی ایثاگران و جانبازان بسته باشد.
 
علی‌آبادیان ادامه داد: علت این‌که انقلاب اسلامی پس از 45سال خاری به چشم دشمنان است همین شهدا و ایثارگران هستند که در راه خدا جان‌فشانی و جانبازی کردند و این جان‌فشانی‌ها همچنان ادامه دارد و در باغ شهادت باز است؛ آن زمان هم رزمندگان نسبت به برخی مسائل گلایه داشتند اما وقتی صحبت از دفاع از خاک کشور شد برای هدفی مقدس به جبهه‌ها رفتند.
 
وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، تاکید کرد: به کوری چشم دشمن، در انتخابات شرکت کرده و دل امام زمان(عج) را شاد می‌کنیم.
 
علی‌آبادیان همچنین با‌ اشاره به مطالبات ایثارگران، جذب فرزندان ایثارگران را یک اولویت دانست و در عین‌حال گفت: رفع مشکلات نیاز به صبوری، ممارست، پیگیری و اعتماد به مسئولان دارد تا مشکلات کم‌کم حل شود.

گفتنی است؛ این ویژه‌برنامه با حضور جمع پرشماری از جانبازان و آزادگان مجتمع مس سرچشمه و خانواده‌های ایشان، مهندس حمید علی‌آبادیان، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، سرهنگ پساوند فرمانده سپاه رفسنجان، مهندس فاضلی معاون بهره‌برداری مجتمع و جمعی از مدیران و کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی