بازدید 3155

روشن: نمی‌دانم پشت خطیر به کجا گرم است که استعفا نمی‌دهد

کد خبر: ۱۲۲۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ 13 February 2024

 حسن روشن در واکنش به اتفافات و اختلافات مجدد نکونام با خطیر گفت: نمی‌دانم پشت علی خطیر به چه کسی گرم است که از استقلال نمی‌رود. جای نکونام بودم همین الان استعفا می‌دادم!

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیشکسوت سرشناس استقلال و تاج سابق اظهار داشت: نکونام آبرو و اعتبار مربیگری خودش را پای تیم گذاشته است و اگر اعتراض نکند فردا خودش باید جوابگوی نتایج تیم باشد و دو بازی را ببازد همه از چشم او می‌بینند.

من نمی‌دانم این خطیر پشتش به کجا گرم است که هیچ عملکردی نداشته ولی از میز مدیریت استقلال تکان نمی‌خورد.

روشن افزود: من اخیراً با کیومرث هاشمی صحبتی داشتم و گفتم افراد لایق و واجد شرایط زیادی بیرون مجموعه هستند که می‌توانند استقلال را مدیریت کنند ولی رفته‌اند این آقا را از سوئیس کشانده‌اند اینجا و همه دوست و رفقایش را هم به تیم آورده است.

کاپیتان اسبق آبی‌ها تصریح کرد: همین آقا هر روز به من پیغام می‌دهد که بیا اینجا مسئولیت قبول کن و رئیس سازمان فوتبال باش و رئیس کمیته فنی باش و مسائلی از این دست که نمی‌دانم فایده‌اش چیست؟

همان اول فصل به من گفت بیا مسئولیت قبول کن و من گفتم علی سامره را کنار بگذار تا من بیاییم و او گفت سامره رفیق قدیمی من است و نمی‌توانم این کار را بکنم و من هم گفتم خداحافظ.

روشن ادامه داد: فکر می‌کنم می‌خواهند جواد نکونام را تحت فشار قرار دهند تا استعفا دهد، من اگر جای او بودم همین الان استعفا می‌دادم چون تیم با زحمات او به صدر جدول رسیده و اگر در ادامه نتیجه نگیرد از چشم او می‌بینند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی