بازدید 2527
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد:

نیروی انسانی و مدیریت خوبی در سایپا وجود دارد/ گروه سایپا در مسیر تیراژ تولید، تنوع‌بخشی و داخلی‌سازی محصولات گام‌های خوبی برداشته است

در ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه عید سعید مبعث و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت با حضور چند ساعته در سایپا از خطوط تولید، محصولات جدید برقی و هیبرید و توانمندی‌های گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 12 February 2024

نیروی انسانی و مدیریت خوبی در سایپا وجود دارد/ گروه سایپا در مسیر تیراژ تولید، تنوع‌بخشی و داخلی‌سازی محصولات گام‌های خوبی برداشته است

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، دکتر علی‌آبادی در حاشیه بازدید از شرکت سایپا، گفت: گروه سایپا از ظرفیت‌های ملی است و پتانسیل بسیار بالایی از نظر دانش فنی و مهندسی در این شرکت وجود دارد و همچنین تجربه طولانی در این بنگاه صنعتی نهفته است که باید حفظ شود و توسعه پیدا کند.

او با بیان اینکه گروه سایپا رو به جلو حرکت می‌کند اما توقع از این مجموعه صنعتی به دلیل ظرفیت بالای انسانی بیشتر است، افزود: انتظار من این است که سایپا بر توسعه ظرفیت مهندسی و بازاریابی خود بیشتر تاکید کند و با شناسایی ظرفیت بازار به تولید محصول بپردازد، خوشبختانه نیروی انسانی و مدیریت خوبی در سایپا وجود دارد که اگر پیوند عمیقی بین این دو ظرفیت شکل بگیرد، یقینا موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.

 وزیر صمت اظهار داشت: یکی از اقدامات مناسبی که گروه خودروسازی سایپا انجام داده،‌ تنوع محصول است، تنوع محصول تضمین کننده،‌ نیاز و خواست مشتریان است. رویکرد گروه سایپا این است که با تنوع بخشی به محصولات خود رضایت مشتریان را کسب کند، ‌در این میان ضرورت دارد که عنصر کیفیت مورد توجه مضاعف قرار گیرد تا مردم، با اطمینان خاطر محصولات این مجموعه صنعتی را خریداری کنند.

او افزود: عملکرد سایپا رو به جلو می باشد و معتقدم که سایپا باید در روند رو به جلو همواره خودش را متناسب با شرایط روز باز مهندسی کند چون هم ظرفیت‌ها تغییر می‌کند و هم محیط و این دو را باید باهم تطبیق داد. سایپا به سن خبرگی رسیده و تا کنون دو نسل از سایپا خارج شده و برهمین اساس، سایپا یک شرکت بالغ است و انتظاری که از سایپا وجود دارد به عنوان یک شرکت بالغ این است که باید در صنعت خودرو کشور بدرخشد.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه خودروسازان ایرانی باید خود را با تحولات جهانی که حرکت به سمت خودروهای برقی است،‌ منطبق کنند، افزود: باید به سرعت خودمان را به شرایط روز برسانیم و تولیدات خود را با تولیدات جهانی تطبیق دهیم. گروه خودروسازی سایپا در این عرصه در حال تلاش است و به زودی ثمرات این تلاش را مردم خواهند دید؛ روندها در تولید، ‌ارتقای کیفیت و خودروهای برقی مثبت و امیدوار کننده است.

او با بیان اینکه گروه سایپا در مسیر تیراژ تولید، تنوع بخشی و داخلی‌سازی محصولات گام‌های خوبی برداشته است، افزود: واردات خودروهای بنزینی و برقی در چارچوب سیاست‌های ابلاغ شده از سوی خودروسازان در حال پیگیری است و خوشبختانه نتیجه مناسب در این حوزه به دست آمده است. بدین جهت در سامانه یکپارچه،‌ خودروهای وارداتی عرضه شده و این روند برای ماه‌های آتی هم ادامه خواهد داشت.

 علی آبادی تصریح کرد: امیدواریم با همت و تلاش خودروسازان و مجموعه‌های که مجوز واردات دارند،‌ واردات خودرو با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر صمت در خصوص خودروهای برقی و عصری که پیش روی خودروسازان قرار گرفته است، ‌گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم محیط زیست بیش از این اجازه نمی‌دهد که خودروهای احتراقی در خیابان‌ها تردد کند. از همین رو باید تلاش شود که برای حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی ناشی از مصرف بنزین خودروها،‌ تولید خودروهای برقی محقق و همچنین در کنار این امر واردات خودروهای برقی صورت گیرد.

علی آبادی با بیان اینکه در بازدید از شرکت سایپا نکات خوبی را دیدم، گفت: سایپا زنده است و با نشاط حرکت می‌کند و انتظار این است که این نشاط چند برابر شود و این موضوع با همدلی بین مدیران و کارکنان بیشتر خواهد شد.

در ادامه، وزیر محترم صمت به همراه معاونین و هیات همراه از توانمندی‌های گروه سایپا در خطوط تولید سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات این گروه خودروساز قرار گرفتند.

لازم به توضیح است در این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت را  منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل ‌و نقل وزارت صمت، بابک احمدی، رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو)  و جمعی از مدیران وزارت صمت همراهی می کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی