بازدید 3032

مک‌ دونالدهای جدید در راه چین

کد خبر: ۱۲۲۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ 06 February 2024

مک‌دونالد به دنبال افزایش حضور چین با ۱۰۰۰ شعبه جدید است.

به گزارش ایسنا، شرکت مک‌دونالد امسال ۱۰۰۰ شعبه دیگر را در چین افتتاح خواهد کرد زیرا تلاش می کند حضور خود را در برخی از شهرهای دومین بازار بزرگ خود گسترش دهد.

کریس کمپچینسکی، مدیر عامل مک‌دونالد اظهار کرد که ما فکر می‌کنیم فرصتی برای ما ایجاد شده است تا به توسعه و نفوذ در این بازار و در بسیاری از مکان‌ها ادامه دهیم. این شرکت که همچنین هزار شعبه در چین در سال ۲۰۲۳ افتتاح کرد و هدف خود را برای داشتن ۱۰ هزار رستوران در این کشور تا پایان سال ۲۰۲۸ تکرار کرد.

غول فست فود مستقر در شیکاگو تنها یک زنجیره جهانی است که به دنبال ایجاد جای پایی بزرگتر در شهرهای کمتر شناخته شده چین است زیرا بازارهای بزرگتری مانند پکن و شانگهای اشباع شده‌اند. شرکت‌ها به دنبال افق‌های جدیدی هستند زیرا مشکلات اقتصادی کشور باعث می‌شود خریداران عقب‌نشینی کنند.

مدیران مک‌دونالد همچنین گفتند که فروش در بازار چین بیشتر به کمپین‌های تبلیغاتی وابسته است و کمپچینسکی گفت که این شرکت باید بتواند رقابت خود را در بازار حفظ کند. برندهای مصرف‌کننده در چین در سال گذشته تخفیف‌ها و تبلیغات قابل‌توجهی انجام داده‌اند. مک دونالد در ماه دسامبر قیمت برخی از محصولات خود را به طور متوسط ۳ درصد افزایش داد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت مک‌دونالد علیرغم تمایل ضعیف مصرف‌کنندگان به گسترش سرسام‌آور خود در چین ادامه می‌دهد زیرا این زنجیره همبرگر از رقبای خود در جستجوی رشد بیشتر در شهرهای پایین‌تر و تشنه‌ی فست فود غربی پیروی می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست