بازدید 6449
۵

دشمن جرئت شلیک حتی یک گلوله به سمت ایران را ندارد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در هیچ مقطع زمانی و در هیچ نقطه جهان، این گونه جبهه استکبار علیه ملتی دسیسه نمی‌کند ولی ایستادگی و مقاومت مردم ایران باعث شده تا دشمن نیز به شکست خود معترف باشد و جرأت شلیک کردن حتی یک گلوله به سمت ایران را به خود راه ندهد.
کد خبر: ۱۲۲۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 05 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار پاسدار علی فدوی روز در همایش نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی که در مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد اظهار داشت: سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در ۴۵ سال گذشته به دلیل حضور همیشه مردم در صحنه است و این ضمانت خداوند است که همواره طرفدار و یاریگر جبهه حق است.
وی گفت: در هیچ مقطع زمانی و در هیچ نقطه جهان، این گونه جبهه استکبار علیه ملتی دسیسه نمی‌کند ولی ایستادگی و مقاومت مردم ایران باعث شده تا دشمن نیز به شکست خود معترف باشد و جرأت شلیک کردن حتی یک گلوله به سمت ایران را به خود راه ندهد.

وی اظهار داشت: اینکه امروز ملت ایران یکپارچه علیه آمریکای جنایتکار ایستادگی می‌کند، به این دلیل است که آمریکا همواره به دنبال همراه کردن ایادی خود علیه مظلومان عالم بوده است و هیچ گاه ازمظلومی دفاع نکرده است، از این رو با خفت و خواری این گونه وانمود می‌کند که ایران عامل تنش در منطقه است.

فدوی با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به جهانیان در خصوص جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا در منطقه گفت:خیزش امروز دنیا علیه اسرائیل، نتیجه انقلاب اسلامی ملت ایران است، مردم دنیا اکنون شعارهای انقلاب اسلامی را علیه آمریکا و اسرائیل سر می دهند و به خوبی متوجه شده‌اند که آمریکا ۷۵ سال آن‌ها را در خصوص قضیه اسرائیل فریب داده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند گفت: دشمن بار دیگر با اشتباهات محاسباتی، این گونه القا می‌کند که مردم ایران در انتخابات شرکت نمی‌کند در صورتی که قطعا مردم ایران با حضوری پرشورتر از قبل، شکست دیگری را در کارنامه سراسر خفت آنان ثبت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: البته ممکن است اشتباهات محاسباتی دشمن، شهادت افرادی در ایران اسلامی را به همراه داشته باشد ولی قطعا این امر باعث می‌شود که ملت ایران استوارتر از قبل در برابر آنان ایستادگی کند.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز کشور، به دلیل ایستادگی مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است و برای حل آن باید سختی‌ها را تحمل کرده و از قائده‌های الهی و دستورات و تعالیم قرآنی پیروی کنیم، با نگاه با توانمندی‌های داخلی می‌توان بر دشمن پیروز شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
۝۝۝۝۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
۝۝۝
﴿اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج﴾
۝۝۝
یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
۝۝۝
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
لطفا در مورد قیمت مرغ و تخم مرغ هم اظهار نظر کنید.
با زبان بی زبانی فرا می خوانید
پس چی شدانتقام شهدای کرمان
بسمه تعالی. اینجا ایران است و مملکت امام زمان(ع)است.دشمنان ما جرات حمله به این کشور را ندارند و نیروهای مومن انقلاب باید چنان عالمانه و مسلط عمل کنند که دشمنان قدرت نفوذ نداشته باشند. ان‌شاءالله به فضل خداوند متعال.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی