بازدید 1234

کاربرد پيامک در کسب و کارها در تبلیغات، اطلاع رسانی

شما می‌توانید از طریق یک پنل پیامک ،پیامک‌های تبلیغاتی خود را به مخاطبین و مشتریان موردنظر خود ارسال کنید. در رابطه با پنل پیامکی و کاربردهای مختلف تبلیغات پیامکی از سامانه پیامکی به توضیحات بیشتری می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 31 January 2024

کاربرد پيامک بر کسب و کار موضوعی گسترده است که بسیاری از کسب و کارها از آن بهره می‌برند. استفاده صحیح و اصولی از تبلیغات یکی از مهم‌ترین عوامل رشد کسب و کارها به شمار می‌رود و همین امر باعث شده است تا بازاریابان به استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی روی بیاورند.

شما می‌توانید از طریق یک پنل پیامک ،پیامک‌های تبلیغاتی خود را به مخاطبین و مشتریان موردنظر خود ارسال کنید. در ادامه در رابطه با پنل پیامکی و کاربردهای مختلف تبلیغات پیامکی از سامانه پیامکی به توضیحات بیشتری می‌پردازیم.

کاربرد پيامک در کسب و کارها در تبلیغات، اطلاع رسانی

پنل پیامکی چیست؟

پیش از اینکه به تاثير پيامک بر کسب و کار اشاره کنیم، توضیحاتی را در رابطه با پنل پیامکی با شما درمیان می‌گذاریم. پنل پیامکی در واقع یک نرم‌افزار تحت وب است که به شما اجازه می‌دهد تا به هر تعداد از مخاطبین خود پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

لازم به ذکر است که پنل پیامکی، نام‌های دیگری از جمله پنل اس ام اس، سامانه پیامکی و پنل ارسال پیامک هم دارد. برای استفاده از پنل پیامکی نیاز به اینترنت خواهید داشت ولی پس از ساخت کمپین، نیاز نیست تا به اینترنت وصل بشوید و باقی کارها را خود سامانه انجام می‌دهد.

برای استفاده از سامانه پیامکی و ارسال، نیاز به شماره اختصاصی خواهید داشت که برای تهیه آن از دو طریق می‌توانید اقدام کنید:

  1. خریدن یک خط اختصاصی که سرشماره اختصاصی تنها برای کسب و کار شما ارائه می‌شود.
  2. استفاده از خطوط اشتراکی رایگان

بازاریابی پیامکی چه تاثیر بر کسب و کار دارد؟

تاثير پيامک بر کسب و کار بسیار گسترده است و شما بدون نیاز به جمع‌آوری شماره موبایل در تعداد بالا، می‌توانید ارسال پیامک‌های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید. یکی از مهم ترین تاثیرات بازاریابی پیامکی در ارسال تبلیغات منطقه‌ای است و شما با استفاده از آن می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی را در محدوده کسب و کار خود در یک منطقه یک شهر یا استان ارسال نمایید.

خرید سامانه پیامکی برای ارسال تبلیغات گروهی باعث می‌شود تا با ارسال پیامک با استفاده از امکانات بسیاری که در پنل پیامک وجود دارد تبلیغات شما هدفمندتر گردد. همچنین با از بین رفتن محدودیت زمان، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی پیام خود را برای تعداد زیادی از مخاطبان ارسال کنید.

با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید تبلیغات خود را متناسب با نیاز کاربران در اختیار آن‌ها قرار دهید. شما می‌توانید با استفاه از ماژول جنسیت و سن، تاثير پيامک بر کسب و کار خود را بیشتر درک کنید. به عنوان مثال اگر محصولات یا خدماتی شما مختص به بازه سنی خاصی است، می‌توانید با محدود کردن بازه سنی، مشتریان هدف خود را مورد هدف قرار دهید.

کاربرد پيامک در کسب و کارها در تبلیغات، اطلاع رسانی

مزایای بازاریابی پیامکی

در این بخش با اشاره به تاثير پيامک بر کسب و کار به برخی از مزایای بازاریابی پیامکی اشاره می‌کنیم. شما با استفاده از بازاریابی پیامکی می‌توانید به بانک شماره موبایل دسترسی پیدا کنید. این موضوع برای کسب و کارهایی که نوپا هستند و مشتریان زیادی ندارند و یا به شماره موبایل‌های مشتریان قدیم و جدید خود دسترسی ندارند، یک مزیت ویژه محسوب می‌شود.

با استفاده از بانک شماره موبایل می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، بازاریابی پیامکی را انجام دهید. شما با استفاده از پنل اس ام اس می‌توانید گزارش‌گیری با دقت بالایی را داشته باشید. همچنین با ارسال یک پیامک، می‌توانید بررسی کنید که پیامک ارسالی در چه وضعیتی قرار دارد.

در حالت کلی از مزایای بازاریابی پیامکی متناسب با امکاناتی که در زیر مطرح می کنیم بسیار فراوان است:

  • ارسال بر اساس سن و جنسیت
  • ارسال منطقه‌ای و ارسال BTS
  • امکان دریافت پیامک
  • دسترسی به گزارش و آمارها
  • ارسال پیامک نظرسنجی و مسابقه پیامکی
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک از دکل ایرانسل و همراه اول

کاربرد تبلیغات پیامکی بر کسب و کار

همانطور که مشاهده کردید، تاثير پيامک بر کسب و کار و مزایای آن باعث شده است تا بسیاری از کسب و کارها از این روش برای تبلیغات استفاده کنند. به همین منظور در ادامه به بررسی برخی از کاربردهای تبلیغات پیامکی بر کسب و کار می‌پردازیم:

ارسال پیام کوتاه

یکی از کاربردهای مهم تبلیغات پیامکی، ارسال و دریافت پیام کوتاه است که در بستر اینترنت و از طریق REST API و وب سرویس پیامکی انجام می‌شود.

ارسال پیام صوتی

شما با استفاده از بازاریابی پیامکی می‌توانید به ارسال پیام‌های صوتی با کمترین هزینه ممکن به خطوط ثابت و همراه دسترسی داشته باشید که در قالب فایل صوتی و یا نوشتار صورت می‌گیرد.

سرویس اعتبارسنجی (OTP)

با استفاده از سرویس اعتبارسنجی می‌توان بدون نیاز به داشتن خط خدماتی، اقدامات مختلفی از جمله ارسال کد فعالسازی، شماره چک و فاکتور، کد قرعه‌کشی و غیره را به تمامی کاربران ارسال کنید.

ماژول‌های سیستم‌های مدیریت محتوا

یکی دیگر از کاربردهای تبلیغات پیامکی که تاثير پيامک بر کسب و کار را به شما نشان می‌دهد، استفاده از مجموعه‌ای از ماژول‌ها و افزونه‌های سیستم‌های مدیریت محتوای پرکاربرد است. شما با استفاده از این مجموعه در پنل پیامک پیام رسان می‌توانید به‌راحتی پیامک‌ها را ارسال کنید و مدیریت فرآیندها در سیستم‌های فروشگاهی را در دست بگیرید.

کاربرد پيامک در کسب و کارها در تبلیغات، اطلاع رسانی

سخن پایانی

در این مطلب توضیح دادیم که تاثير پيامک بر کسب و کار باعث رشد کسب و کار موردنظر می‌شود و با استفاده از پنل پیامکی می‌توان بازدهی تبلیغات را افزایش داد.

به طور کلی، پنل اس ام اس با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد، می‌تواند تبلیغات را در زمینه های مختلف کاری بهبود بخشد. شما می‌توانید حتی با در نظر گرفتن بودجه‌ای کم، به‌راحتی از این تبلیغات هدفمند برای ارتقای کسب و کار خود بهره ببرید.

برای استفاده از پنل اس ام اس در ارسال پیامک تبلیغاتی به شما پیشنهاد می کنیم با خرید اولیه سامانه پیامکی پیام رسان از امکانات فوق العاده آن برای ارسال پیامک هدفمند استفاده کنید.

برای درخواست پنل اس ام اس پیام رسان می توانید عدد 111 را به شماره 500040075 پیامک کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست