بازدید 2619

نماینده مجلس: مردم توان تحمل گرانی بیشتر را ندارند

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید برای جلوگیری از افزایش قیمت ارز و تسری آن به سایر کالاها چاره اندیشی کند، گفت: مردم توان تحمل گرانی بیشتر را ندارند.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 31 January 2024

 

به گزارش تابناک از خانه ملت، اسماعیل حسین زهی در رابطه با ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت ارز و طلا گفت: همواره رشد نرخ ارز و طلا بر زندگی و معیشت مردم تاثیرگذار بوده و موجب افزایش قیمت سایر کالا ها از جمله کالاهای اساسی و همچنین سایر حوزه ها مانند لوازم خانگی، خودرو، پوشاک، مصالح ساختمانی و … می‌شود.

نماینده مردم میرجاوه، خاش، نصرت آباد و کورین در مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید برای جلوگیری از افزایش قیمت ارز و تسری آن به سایر کالاها چاره اندیشی کند، عنوان کرد:در حال حاضر قیمت کالاهای ساخت داخل کشور نیز متناسب با رشد نرخ دلار در حال افزایش بوده این موضوع موجب نگرانی و نارضایتی مردم شده است.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه مردم توان تحمل گرانی بیشتر را ندارد، تاکید کرد: در قانون بودجه تاکید کردیم که قیمت کالاهای اساسی باید متناسب با قیمت شهریور ۱۴۰۰ عرضه شود اما به دلیل عدم اجرای صحیح قانون، نه تنها این مهم رخ نداد بلکه دائما شاهد افزایش قیمت ها هستیم! هم اکنون نیز در حال نزدیک شدن به ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان هستیم،  لذا دولت باید برای کنترل قیمت کالاهای اساسی و نیازهای اولیه مردم تدبیر کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان اقتصادی و تاکید بر رفع موانع کسب و کار عنوان کرد: تیم اقتصادی دولت باید پای کار بیاید و افزایش قیمت طلا، ارز و سایر کالاها را مدیریت کرده و تدابیری برای ایجاد ثبات در قیمت کالاهای اساسی بیاندیشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۸
خسته نباشی دلاور ساعت خواب
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
سیاست خارجی مسئول تغییر دلار!!
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
همش حرفه .همه مردم ایران تحمل دارن حتی بازم 10 برابر بشه قیمتا.
ساعت خواب ارز، اینترنت، گوشت، مرغ ،دارو مسکن وشیر خشک و... گران شد حالا نزدیک انتخابات به یاد مردم افتادید خودتان مالیات بر ارزش افزوده را گران کردید حالا تذکر می دهید؟
این حرف را هم برای رای گرفتن زدی وگرنه رئیسی را استیضاح می کردید
پاسخ ها
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
دقیقا
چشم بسته غیب گفتن این اقای نماینده برین به فکر چاره باشین که مردم و ازگدایی دربیارین
نماینده محترم نمیدونم کاندید شدی یا نه شاید بخاطر انتخابات اینو میگی و شاید شما در ایران زندگی میکنی وگرنه مسوولین نه تو ایران زندگی میکنن و نه در ایران درمان میشوند قضیه واکسن کرونا رو از زبان معاون وزیر بهداشت سابق تو همین سایت تابناک دیدی یا ببین این ارزش مردم برای مسوولینه فقط ارزش مردم موقع رای هست و فقط یک روز عزیز میشن
گفت: مردم توان تحمل گرانی بیشتر را ندارند.

این که یه شعاره که همیشه وکلای به اصطلاح مردم میدن و چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند و با همدستی دولت مدام درحال رصد و تخلیه جیب همین ملت گرسنه اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
در عوضش نماینده ها حالا حالا ها طاقت گرونی ها رو دارن
والا دیگه چیزی برامون نمونده بزورروز رو شب میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ببخشید اشتباها منفی دادم
مردم تحمل گرانی بیشتر را ندارند؟!
مردم تحمل همین گرانی را هم ندارند تا چه رسد به بیشتر!!!
عه نه بابا. توضیح واضحات میدی که چی؟ امثال تو توی مجلس هستن که وضع ما اینجوریه. دنبال زیربغل مار میگردی؟
بزرگترین مانع کسب و کار در کشور، سیاستهای خارجی غلط است!
قبل از اینکه دولت 20 درصد حقوق ها را افزایش دهد 20 درصد ارزش پول را کاهش داد
چرا دارند هنوز جا داره!
ما مردم بدین وسیله از شما نمایندگان عذرخواهی میکنیم که نمیتونیم بیشتر تحمل کنیم و هی از گشنگی می میریم
نترسید هرچه بار است کولمون کنید
خودتی آقای نماینده! کمر مردم زیر بار گرانی شکست.اکثر سرپرستان خانواده شرمنده خانواده هستن.اگر راست میگید دست بکار بشید.نه بخاط مردم بخاط خودتون و صندوق های رایتون!خجالت خوب چیزیه!
مردم توان تحمل گرانی بیشتر را ندارند ....اما ما گران می کنیم
کار از اینحرف ها گذشته. صحبت نماینده محرم در واقع به معنی این است که نا حالا مردم توانسته اند تورم و گرانی ها را تحمل کنند در حالی که سفره بسیاری از مردم از حداقل قوت روزانه خالی شده، بسیاری نه توان خرید گوشت و لبیات را دارند و نه خرید داروهایی که هر نسخه معمولی آن بالای یک میلیون تومان شده است. کاربجایی رسیده سطح سرقت به دزدی از خوارو بار فروشی ها و قصابی ها رسیده است. در چنین شرایطی باز برخی به دنبال یافتن دلیل افت نرخ رشد جمعیت، ضرورت ارتقاء فرهنگی مردم را چاره افزایش جمعیت اعلام می کنند در حالی که خانواده ای که خود در هزینه های امروزی خورد و خوراک و مسکن مانده، چگونه می تواند به فکر فرزند آوری باشد؟
اتفاقا به نظر می رسد شیعه های واقعی خیلی بیشتر تحمل دارند
چند روز دیگه انتخاباته؟
چه عجب یاد مردم افتادی؟از میزان محرومیت وفقرمنطقه خود اطلاع داری؟ احتمالا نزدیکی به انتخابات تورا یاد مردم انداخته
تازه فهميدي ؟

حالا كه دوره نمايندگيت تموم شده !
گرانی یکی از مسیر های انتفاع دولت نسبت به بودجه و هزینه های سربار است هرگز اراده ای خلاف این انتفاع صورت نگرفته و نخواهد گرفت
ولی همین مردم اجازه اعتراض ندارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار