بازدید 1620

مدارس برخی مناطق کردستان غیرحضوری است

مدارس برخی نقاط استان کردستان امروزچهارشنبه ۱۱بهمن به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است و کلاس‌ها غیرحضوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 31 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، براین اساس با تصمیم فرماندار شهرستان بیجار، با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر امروز چهارشنبه فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستاهای این شهرستان در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی این شهرستان امروز تعطیل است.

تعطیلی مدارس روستایی شهرستان‌های دیواندره و دهگلان

آموزش و پرورش شهرستان دیواندره نیز اعلام کرد،به دلیل بارش و کولاک برف برودت هوا و یخبندان امروز چهارشنبه تمام مقاطع‌تحصیلی روستایی بصورت غیر حضوری و فعالیت آموزشی در بستر شاد خواهد بود.

همچنین فعالیت مدارس ابتدایی سطح شهر و مراکز پیش دبستانی این شهرسنتان نیز با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

با تصمیم فرماندار شهرستان دهگلان و با توجه به بارش برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر فعالیت کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اول روستاهای شهرستان دهگلان نیز در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مدارس ابتدایی سطح شهر دهگلان و بلبان آباد از ساعت 10 صبح دایر خواهند شد و مراکز پیش دبستانی نیز در این روز تعطیل است.

غیر حضوری شدن مدارس ابتدایی بانه

با پیشنهاد مدیریت آموزش و پرورش و تایید فرماندار شهرستان بانه به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان امروز چهارشنبه فعالیت مدارس ابتدایی شهر و روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوریبوده و راکز پیش‌دبستانی نیز در نوبت صبح تعطیل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست