بازدید 1920
۵

بورس ۹ هزار واحد ریخت

امروز (سه شنبه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه بیش از ۹ هزار واحد افت کرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ 30 January 2024

 به گزارش تابناک به نقل از  فرارو، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۹ هزار و ۹۳۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۳۵ واحدی قرار گرفت و برای دومین روز متوالی، نزولی شد. 
 

 در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم وزن بورس، نیز با ۴ هزار و ۱۸۳ واحد ریزش به عدد ۷۳۴ هزار و ۳۹۷ واحدی رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، پارسان، میدکو، خودرو و وغدیر بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل بورس تهران داشتند.

ارزش بازار بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه به ۷۳ همت و ۲۷۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۴۵۸ هزار و ۲۸۲ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۵۸ واحدی به عدد ۲۵ هزار و ۴۸۷ واحدی رسید و ارزش بازار اول و دوم بازار سرمایه به ۱۴ همت و ۲۲ میلیارد تومان رسید.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا و فصبا بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های بپاس، خاور، مارون، هرمز و وسپهر بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص فرابورس ایران داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
تعداد زیادی از شرکتهای بورسی، الان با یک سوم قیمت سال 99 معامله می شوند. یعنی با دلار کمتر از 30 هزار تومان. کاملا مشخصه که دلالان در بالاترین مسئولیتها نفوذ کرده اند. بیشتر شرکتها در چند هفته اخیر بیش از 20-15 درصد ارزش خود را از دست دادند. شما که توانایی حفظ سرمایه های مردم را ندارید چرا مانند ترکیه و روسیه ، در روزهای پر تنش بورس را تعطیل نمی کنید. بطور کاملا آگاهانه روزی 2 درصد سرمایه مردم را می سوزانید تا دوباره از مردم نوسان بگیرید.
آقا اینطور مملکت داری نمیکنن
بورس سرمایه ملت در اون قرار داره... کسی که با سرمایه مردم بازی کنه یا بهش اهمیت نده محبوب مردم نیست
این نکته به این سادگی رو چرا نمیفهمن؟!
اولویت اول آقای ریس جمهور هم بوده.
دولت سیزدهم چقدر دروغ گفت راجب حمایت از بورس
جناب رئیسی تو این ۳ سال که امور دست شما بوده همه چی تاکید می‌کنم همه چی ۳ برابر شده یعنی تورم ۱۰۰ درصد چطور بورس عقبگرد کرده؟ چرا یکبار نمیاین توضیح بدین به مردم؟ الان با این تورم باید شاخص رو ۶ هزار باشه نه ۲ هزار!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل