بازدید 5207

«ملعون نفرین شده» لقب اردوغان برای قصاب غزه

«نتانیاهو در حال از دست رفتن است، او حمایت‌های بسیار بیشتری از دست خواهد داد. بشریت او را نفرین خواهد کرد. نفرین آن کودکان و نفرین زنان نادیده گرفته نخواهد شد. ما تعقیبش می‌کنیم. در نهایت، پیروزی از آن کسانی است که به حقیقت ایمان دارند.»
کد خبر: ۱۲۱۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 30 January 2024

 به گزارش تابناک به  نقل از ایسنا، اردوغان، نتانیاهو را فردی ملعون خواند که بشریت او را نفرین خواهد کرد.
 

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در دیدار با جوانان در «اسکی‌شهیر» در ارزیابی از تصمیم دیوان بین‌المللی دادگستری در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: این تصمیمی بود که اسرائیل انتظارش را نداشت. اما ما به نتیجه‌ای که انتظار داشتیم رسیدیم. اما این کافی نیست و در تلاش برای گسترش آن هستیم.

وی افزود: به همین دلیل از رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی برای بازکردن این پرونده تشکر کردم و گفتیم در روند بعدی در کنار شما خواهیم بود، بیایید این را ادامه دهیم، علاوه بر این، برخی از کشور‌های دیگر نیز این مسیر را اعمال خواهند کرد.

اردوغان گفت: از همه مهمتر نتیجه مجمع عمومی سازمان ملل بودکه ۱۲۱ کشور نسل‌کشی اسرائیل را پذیرفتند، آمریکا با ۱۰-۹ کشور تنها ماند، ۴۰ کشور رای ممتنع دادند، آن‌ها نیز آرام آرام به سمت ما آمدند، ما این روند را ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد: نتانیاهو در حال از دست رفتن است، او حمایت‌های بسیار بیشتری از دست خواهد داد. بشریت او را نفرین خواهد کرد. نفرین آن کودکان و نفرین زنان نادیده گرفته نخواهد شد. ما تعقیبش می‌کنیم. در نهایت، پیروزی از آن کسانی است که به حقیقت ایمان دارند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
رییس جمهور کشوری که بیشترین روابط اقتصادی را با اسراییل دارد و هر روزه چندین پرواز مستقیم بین ترکیه و اسراییل دارد، نمی تواند خودش را ضد اسراییل نشان بدهد. این حرف‌ها برای عوام ترکیه هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
خودش بهتر از نتانیاهو نیست با پشتیبانی و لجستیک داعش عراق و سوریه را به خاک و خون کشید دو روی منافق فکر کرده تاریخ فراموش میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
خود اردوغان صبح تا شب داره زن و بچه کرد عراق و سوریه رو بمبارون میکنه
منافق
درود بر رجب طیب اردوخان مرد ضد صهیونیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
اگر ضد صهیونیست بود ارتباط دیپلوماتیک ترکیه را با اسرائیل قطع میکرد!!اردوغان را میتوان سیاست باز زیرکی دانست نمونه بارز آن بازی ماهرانه اش بین امریکا وروسیه است اما قطعا ضد صهیونیست نیست!!
و اما قصاب کردها. اردوغان ملعون نفرین شده
آفرین بر اردوغان به خاطر این موضعگیری البته اگه صادقانه باشد . آن روزهایی رو به یاد بیارین که مسلمانان در جنگهای صلیبی به سرکردگی ترکهای عثمانی تونستند بر مسیحیان آن زمان پیروز بشن . اگه مسلمانان متهد و یک دل باشن خیلی کارها میتونن بکنند وگرنه میشن بازیچه دست غربیها .
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
متحد باشند تاثیرش بیشتره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
ببخش اشتباهی مثبت دادم
اردوغان اگر راست میگی روابط تجاری و نفتی بااسرائیل را قطع کن
اردوخان خودش یک ملعون نفرین شده است. دستش به ریختن خون هزاران سوری و عراقی و کرد آلوده است. با دورویی و نفاق حرف می زند.
بردار ساعت 14:00 باید بعرض عالی برسانم عالم سیاست همینه که می بینی. یعنی حرفت با عملت نمیخونه در حالیکه برگ برنده هم دستته. در حرف طرفدار مظلوم و بدبخت بیچاره هاس و در عمل بدنبال دلار و نقدینگی و تعامل برای امرار معاش خانواده بزرگ ترکیه. جالبیش اینه که دو سر برد بازی میکند و هیچکس از دستش ناراحت هم نیست. ترکیه در تمام این سالها اینجوری کشورش رو به ترقی و پیشرفت رسانده و می بینید که موفق هم هست.حالا ما چه خوشمون بیاد چه نه.
خودش آخر منافق و درو هست میلیاردی تجارت با اسقاطیل داره بعد فیلم بازی میکنه مردک مزور با پشتیبانی از داعش تو خاورمیانه خون بپا کرد سوریه و عراق را ویران کرد چقدر جوانها رو داعش به خاک وخون کشید حال مردک شده ضد صهیونیست
بی وجود چجوری داره خودشو سردمدار مبارزه با اسراییل میدونه درحالی که فقط ایران جلوی اسراییل وایساده تواین ۴۰ سال
این شارلاتان از یه طرف نفت باکو رو به اسرائیل منتقل میکند از طرف دیگه برای فلسطینی ها اشک تمساح می ریزد. ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله مصداقش این ترکه
اگر راست میگی روابطت رو باهاشون قطع کن
اردوغان عظمت و قدرت و شوکت امپراتوری عثمانی را به رخ جهانیان میکشه و برای ملتش رفاه و آسایش و آرامش ایجاد کرده
اردوغان دنبال منافع است و پیشرفت کشورش و بسیار بازیگر حرفه ای...
منافق!!!!!!! لعنت بر تو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست