نبض خبر

حذف جغرافیا از دروس مدارس پس از این سخنرانی قرائتی؟!

کد خبر: ۱۲۱۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰ 26 January 2024
تعداد بازدید : 2152
بازدید 12300
ویدیویی از بخشی از سخنرانی حجت الاسلام قرائتی منتشر شده که او به بیهوده بودن برخی دروس آموزشی اشاره می‌کند و مصادیقش تماماً به جغرافیا مربوط می‌شود. بعد از انعکاس وسیع این ویدیو، این پرسش مطرح شده که آیا قرار است جغرافیا از دروس آموزشی حذف شود؟! این ویدیو را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۰
واویلا داره درمملکت چه اتفاقی می افته؟دیگه تصمیمات اموزشی وفنی با یک سخنرانی یک معمم غیر کارشناس صرفا چون قران درس میدهد تغییر میکند!!!!!!
انهم در یک سخنرانی یک طرفه.....
واقعاًعجیبه!!!!
پیغمبر اسلام ص فرموده اند،اطلبالعلم ولو بالصین،یعنی علم رایاد بگیرید ولو اینکه در چین باشد،تاریخ،جغرافی دانستن برای هر فرمانده ای لازمست، یادرروایتی دیگر افرادی ازاهل فارس به دانش دسترسی پیدا میکنند حتی اگردر ستاره ثریا باشد. نه تنها مجموعه علوم جغرافیایی لازمست،بلکه باعلوم سیاسی،تاریخ وژئوپلیتیک وروابط بین الملل واصول کشورداری ارتباط تنگاتنگگی دارد ودتنشگاه هاروارد نیویورک بزرگترین انهاست.
چای دبش چ خبر؟
افزایش سن بازنشستگی چ خبر؟
انگلستان جزیره ای در افریقاست
بهتره با این اوصاف مدارس تعطیل و بر گردیم به دوران مکتب خانه ها، ملا درس گلستان سعدی و یکی دو کتاب را بدهد و تمام برگشت به چهارصد سال پیش
مقبره کورش پر بکشد
تاریخ و جغرافیا از دروس پر بکشند
چه نوعی از معلومات باقی بمانند ؟
هر کسی را بهر کاری ساختند قرائتی جان!
با سلام، امروزه رشته جغرافیا یکی از رشته های مهم در امر برنامه ریزی فضایی، مدیریت مخاطرات طبیعی ، انسانی و دفاعی کشور محسوب می‌شود، قطعا عدم توجه به این رشته از علوم که زیربنای برنامه ریزی از آن یاد می کنند باعث اجرای ناقص برنامه های توسعه کشور می شود و خسارات جبران ناپذیری متحمل کشور خواهد.
سلام، این نَحو تیتر زدن فریب دادن مخاطب هست، نَگو آخرِ تیتر علامت سوال گذاشتیم، اکثر افراد به آن علامت سوال دقت نمیکنن.