بازدید 2025

فیفا درخواست فرجام‌خواهی روبیالس را رد کرد

کمیته استیناف فیفا، حکم کمیته انضباطی این نهاد درباره رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را تأیید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 26 January 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فرجام‌خواهی لوئیس روبیالس رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد حکم محرومیت سه ساله‌اش از فعالیت‌های فوتبالی بی‌نتیجه ماند و کمیته استیناف فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با درخواست تجدیدنظر در حکم صادره موافقت نکرد. رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا که از انجام هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم است، حالا می‌تواند برای لغو یا کاهش حکم صادره به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) مراجعه کند.

اوایل آبان ماه بود که فیفا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که لوئیس روبیالس تا سه سال آینده حق انجام هیچ‌گونه فعالیتی در زمینه فوتبال را ندارد، این در حالی است که او نزدیک به دو ماه قبل از آن در پی فشار شدید رسانه‌ها و اهالی فوتبال در اسپانیا تصمیم به استعفا از سمت ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا گرفته بود.

 

روبیالس پس از پایان فینال جام جهانی زنان 2023 در شهر سیدنی استرالیا که با قهرمانی اسپانیا همراه شد، در مراسم اهدای مدال به اعضای تیم قهرمان به جنیفر اِرموسو یکی از بازیکنان این تیم تعرض و حرکت نامتعارفی انجام داد که همین باعث شد تا به شدت از سوی مردم و رسانه‌ها مورد انتقاد قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی