بازدید 69549

بیمارستان گاندی آتش گرفت +فیلم/ تخلیه بیمارستان و انسداد معابر اطراف/ حریق در نمای بیمارستان رقم خورده است/ تشکیل پرونده قضایی به منظور بررسی حادثه/ هیچ یک از بیماران و پرسنل آسیب ندیدند/ آتش کامل مهار شد

دقایقی پیش، وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، واقع در خیابان گاندی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه نردبان، تانکر آب و ... به محل حادثه اعزام کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ 25 January 2024

بیمارستان گاندی آتش گرفتسخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در بیمارستان گاندی تهران خبر داد.

بیمارستان گاندی آتش گرفتبه گزارش «تابناک»؛ سید جلال ملکی در این‌ باره گفـت: دقایقی پیش (حوالی ساعت ۱۹، پنجشنبه، ۵ بهمن ۱۴۰۲) وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، واقع در خیابان گاندی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه نردبان، تانکر آب و دیگر تجهیزات به محل حادثه اعزام کرد.

رویدادی که در ادامه، اخبار مرتبط با آن را می‌خوانید:

بیمارستان گاندی ۵ بار اخطار گرفته بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۶

جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی گفت: تاکنون ۵ مرتبه به بیمارستان گاندی اخطار ناایمن بودن داده شده‌ بود.

ملکی گفت: آبان ماه سال جاری آخرین باری بود که به این بیمارستان در جلسه کمیته ایمنی منطقه هشدار و اخطار دادیم و قول رفع ایرادات را داده بودند اما ترتیب اثر نداده اند.

آتش به صورت کامل مهار شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۲

حسین نظری، معاون خدمات شهری گفت: خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش نشانی آتش مهار شد و این دوستان در حال لکه گیری هستند.

وی همچنین علت شعله ور شدن آتش این حادثه را نمای کامپوزیت آن اعلام کرد.

بیمارستان گاندی آتش گرفت +فیلم/ تخلیه بیمارستان و انسداد معابر اطراف/ حریق در نمای بیمارستان رقم خورده است/ تشکیل پرونده قضایی به منظور بررسی حادثه/ هیچ یک از بیماران و پرسنل آسیب ندیدند/ آتش کامل مهار شد

حضور وزیر کشور در محل حادثه
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۰

احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار تهران در محل بیمارستان گاندی حاضر شد، از نزدیک جریان مهار آتش در این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد و گفت: با عکس العمل به‌موقع تیم های امداد و نجات، حریق در این بیمارستان مهار شد.

وی درباره علل وقوع این آتش‌سوزی گفت: بعد از بررسی نهایی گزارش‌هایی از علت حادثه داده‌ می‌شود؛ فعلا آنطور که مشخص است آتش از محل هتلینگ بیمارستان گاندی شروع شده است.

معاون وزارت بهداشت: حادثه سوختگی و فوتی نداشت
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۵

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ۹۳ نفر بیمار در بیمارستان گاندی تهران هنگام وقوع حادثه حضور داشتند که ۹۱ نفر از آن‌ها به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: دو نفر دیگر هم به دلیل آن که به تازگی از اتاق عمل بیرون آمده بودند در محل امنی اسکان داده شدند تا وضعیت آن‌ها به ثبات برسد و به بیمارستان دیگری منتقل شوند. در این حادثه خوشبختانه فوتی و مصدوم سوختگی نداشتیم.

دستور معاون اول رئیس‌جمهور برای پشتیبانی
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۴

معاون اول رئیس‌جمهور در گفتگوی تلفنی با وزیر کشور و استاندار تهران، ضمن پیگیری آخرین وضعیت آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران، بر آمادگی همه دستگاه های امدادی برای رسیدگی به حادثه مذکور تاکید کرد.

محمد مخبر در این تماس های تلفنی با احمد وحیدی و علیرضا فخاری، پشتیبانی لازم از  دستگاه های امدادی و درمانی در پی آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران، را ضروری دانست و از مسئولان مربوطه خواست تا پایان عملیات مهار آتش سوزی و کمک رسانی به مجروحان و بیماران، حادثه مذکور را پیگیری کرده و تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت موجود به کار ببندند.

خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشته
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۰

پدرام پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به «تابناک» گفت: خوش‌بختانه هیچ‌کدام از افراد و بیماران این مرکز درمانی آسیب ندیدند و تا این لحظه این رویداد هیچ مصدومی نداشته است.

وی با تاکید بر این نکته که علت حریق بیمارستان مشخص نیست و در دست بررسی قرار دارد، افزود: بیماران بدحال و اولویت دار بیمارستان گاندی به پنج بیمارستان دیگر منتقل شدند و به خانواده‌های آنها اطلاع داده شد.

انتقال ۸۵ بیمار به بیمارستان‌های اطراف
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۵

حسین نظری، معاون خدمات شهری به فارس گفت: از ١٠٠ بیماری که در بخش آتش گرفته بیمارستان بودند، ٨۵ نفر تخلیه شدند. آتش تقریبا کنترل شده ولی آماری از مصدومان نداریم.

سخنگوی وزارت بهداشت هم در این باره گفت: در حال حاضر بیماران بدحال و دارای وضعیت وخیم در حال انتقال به سایر بیمارستان‌های شهر تهران هستند و بیمارانی که وضعیت پایداری دارند در هتل مجاور بیمارستان اسکان داده می‌شوند تا انتقال آنها به بیمارستان‌های دیگر انجام شود.

جلوگیری از سرایت آتش به بخش‌های مختلف
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۰

جلال ملکی در خصوص آخرین وضعیت حادثه گفت: بخش مهمان پذیر هتل آتش گرفته بود و در حال حاضر اطفا شده است.

وی ادامه داد: از سرایت آتش به بخش‌های مختلف بیمارستان جلوگیری شده و بیماران تخلیه شدند.

حضور مقامات قضایی و تشکیل پرونده
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۹

 در پی این حریق و با دستور علی صالحی، دادستان تهران، یکی از معاونین دادستان تهران و بازپرس ویژه در محل حادثه حاضر شدند.

خبرگزاری قوه قضاییه با اعلام این خبر نوشت: در ارتباط با این حادثه و بررسی علت آن نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.

ورود آتش‌نشانان به طبقات بیمارستان
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود آتش‌نشانان به طبقات ساختمان بیمارستان گاندی خبر داد.

ملکی گفت: در حال حاضر مأموران آتش‌نشانی به طبقات وارد شدند. تا این لحظه هیچ گزارشی درباره مصدومان و فوتی‌های احتمالی این حادثه دریافت نکرده‌ایم.

آماده‌باش پايگاه‌هاى هلال احمر استان
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۰

در پی حریق بیمارستان گاندی، محمودى، رئيس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان از آماده باش پايگاه‌هاى هلال احمر استان تهران خبر داد و تاکید کرد که آمادگى كامل براى پشتيبانى امداد و نجات داريم.

تخلیه بیمارستان و انتقال بیماران به مراکز دیگر
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۵

ایرنا به نقل از رئیس بیمارستان گاندی نوشت: ضلع شرقی بیمارستان دچار حریق شده و در حال تخلیه بیمارستان هستیم. طبق اطلاعات اولیه هیچ یک از بیماران آسیبی ندیده است.

همزمان با تخلیه بیمارستان و به مدد نیروهای اورژانس مستقر در محل حادثه، فرایند انتقال بیماران بستری به مراکز درمانی و بیمارستان‌های دیگر در جریان است.

حریق در نمای بیمارستان رقم خورده است
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۱۹:۵۳

یک منبع آگاه درباره علت حریق بیمارستان گاندی به «تابناک» گفت: حریق در نمای بیمارستان رقم خورده نه در داخل بیمارستان و آتش‌نشانان مشغول اطفای آن هستند و موفق به مهار آتش در طبقات پایین‌تر سازه شده‌اند و شعله تنها در طبقات بالایی دیده می‌شود.

وی افزود: همزمان با فرایند مهار و اطفای حریق، تخلیه طبقات در دستور کار قرار گرفته و خوش‌بختانه این حادثه جز خسارت مادی، خسارتی در پی نداشته است.

انسداد خیابان‌های منتهی به بیمارستان از سوی پلیس
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۰

سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به ایسنا گفت: درپی وقوع حریق گسترده در بیمارستان گاندی عوامل پلیس راهور در معابر منتهی به این بیمارستان در خیابان گاندی و خیابان ولیعصر در محدوده توانیر اعزام شده و نسبت به مدیریت ترافیک اقدام کردند.

وی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در اطراف بیمارستان گاندی اجرا شده است، گفت: در همین راستا در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر از تقاطع بهشتی تا میدان ونک محدودیت تردد اجرا شدند. همچنین در مسیر شمال به جنوب خط ویژه اتوبوس بی‌آرتی از میدان ونک نیز محدودیت ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور با بیان اینکه در مسیر شمال به جنوب خیابان گاندی از خیابان دوم جنوبی نیز  ممنوعیت تردد ایجاد شده است، گفت: در مسیر جنوب به شمال خیابان گاندی از میدان آرژانتین هم ممنوعیت تردد اعمال شده است.

مومنی از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری و تجمع در اطراف محل حادثه و معابر پیرامونی آن خودداری کنند.

۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید : 3077
تخلیه بیمارستان گاندی
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۰

رئیس بیمارستان گاندی نیز از تخلیه این بیمارستان خبر داد و گفت: هنوز گزارشی از آسیب وارد به این بیمارستان ندارم. اما حریق از ضلع شرقی بیمارستان آغاز شده است. در حال حاضر نیز مشغول تخلیه بیمارستان هستیم و در صورت نیاز بیماران به بیمارستان‌های دیگر منتقل خواهند شد.

آماده‌باش اورژانس تهران
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۱۹:۲۲

رئیس اورژانس استان تهران گفت: در پی حریق بیمارستان گاندی اورژانس تهران در سطح شهر به حالت آماده‌باش درآمده است.

وی افزود: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به بیمارستان گاندی اعزام شده است.

حریق ترسناک و مهیب بیمارستان گاندی
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۳
تعداد بازدید : 3875
۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۰

بیمارستان گاندی آتش گرفت

۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۰

بیمارستان گاندی آتش گرفت +فیلمبیمارستان گاندی از جمله مرکز درمانی بخش خصوصی در کشور است که در خیابان گاندی تهران واقع شده، بیمارستانی از نوع عمومی با بخش‌های مختلف بستری، کلینیکی و پاراکلینیکی است. مرکزی تازه ساز که در سال ۱۳۸۷، در مساحتی بالغ بر ۳۲ هزار متر مربع و ۲۲ طبقه بنا نهاده شده و افزون بر خدمات بستری و درمانی، مجهز به سوئیت‌های مسکونی برای اسکان همراهان بیماران نیز هست. مجموعه‌ای در راستای ارائه خدمات هتلینگ درمانی که بایستی دید چگونه موارد ایمنی در ساخت آن لحاظ شده که گرفتار چنین حریق هولناکی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰۳
چه خبره توی این مملکت !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
یک حادثه مثل بقیه حوادث دنیا
دقیقا بیست روز پیش در آتش سوزی یک بیمارستان در هامبورگ آلمان چهار نفر کشته شدن.
قضنفر چله قلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
سریعا فورا همه را باید فوری فوری زود باش آقا بدو بدو سریع فوری باید نباید که باید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
چی چه خبره؟ یک آتش سوزی است مثل همه جا. ملت جوگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
این که تفریباً نوساز است،
وای به حال بیمارستانهای قدیمی.
وای به حال آن موقعی که زلزله 7 ریشتری تهران را بلرزاند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
یاد پلاسکو و ده ها ساختمان دیگه ک نابود شدن افتادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
اتفاقه.میافته دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
خداروشکر که کسی آسیب ندیده
باقیش فدای سر اونایی که نجات پیدا کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
آقا من تازه الان فهمیدم این بیمارستان پولدارها بوده،
نظرم رو اصلاح میکنم،
خداروشکر که کسی آسیب ندیده، باقیش فدای یه تار موی اونایی که پولشون نمیرسه به این بیمارستان
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
علت:عدم رعایت استانداردآتش نشانی مصالح بکار رفته درنما درحدودسی ساله که در کشورهای پیشرفته استفاده از مصالح قابل اشتعال در نما ممنوع شده در کشور ما در حدود5 ساله که این قانون آنهم فقط بر روی کاغذ !تصویب شده!جالب اینجاست شرکتهای تولیدی این گونه مصالح کامپوزیت یک نمونه به سازمان
استانداردوآزمایشگاه و بخش تحقیق
وزارت مسکن میدن ویه چیز دیگه به بازار!کی به کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
هر چی عجله می کنیم بیاییم کامنت بگذاریم باز خودتحقیرها جلوتر هستند . این خودتحقیرها کار و زندگی ندارند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
پلاسکو هم عادی بود؟
بعد از پلاسکو ایمنی مکان ها باید مورد بررسی بیشتر قرار بگبرد.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
این ادم سایبری هستش معلومه.داره میگه یک حادثه مثل بقیه حوادث دنیا.۲۴ ساعته اینجا فعاله
علیرضا چله ملنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
آتش خاموش شد.
با تصاویر منتشر شده ،کل بیمارستان در آتش میسوزد . خدا کند هیچکس آسیب ندیده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
نمای کامپوزیت داره میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
این بیمارستان یکی از گرانترین، بلکه گرانترین بیمارستان خصوصی ایران است.
بیمارستانی که دارای 100 سوئیت برای بیماران و همراهانشان است.
بیمارستانی که با هدف ارتقا توریست درمانی ساخته و افتتاح شد.

ببینید که امکانات و استانداردهای ایمنی این بیمارستان چه قدر باید دارای اشکال باشد که به چنین صورتی در آتش بسوزد.
بفرمایید بیمارستان پولدارها آتیش گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
پس احتمالا چند ساندیسی هم گرفتار این آتش سوزی شده اند
امیر
| Netherlands |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
ببر صداتو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
پولدارها آدم نیستن مگه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
احتمالا بیمارستان فقرا و محرومین بوده چون تموم کنسرتیها به این کامنت منفی دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
من پولدار نیستم ولی شرم دارم که از بخطر افتادن جان هرکس چه پولدار و یافقیر کسانی ابراز خوشحالی کنند
فیلمش عین آتش سوزی برج های دوقلو نیویورکه
لا اله الا الله
خدایا سلامتی همه انسانهای که در اون ساختمانها بودند رو ازت میخوام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
ایشالله خدا به شما هم سلامتی بده که به جای بد کردن حال بقیه و القای حس بدبختی و انرژی منفی فرستادن دعای خوب برای هموطناتون میکنید و انرژی مثبت میدید
خدایا رحم کن به آدمهای داخل بیمارستان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
رحم کرده همه خارج شدن و آتیش هم در حال خاموش شدنه
یکم ؟؟؟ باشه وسط خبر تلخ تبیلغ و یا ویدیو تبلیغاتی نمیزارید.
خدا هم دیگه با ما چپ افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
با تو شاید ولی با مردم نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
چ ربطی داره هر چی میشه ب خدا ربط میدین مقصر مسئولین بی کفایت هستن
ناشناس
| France |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
عقل اینارو تورو خدا ! این میگه خدا با ما چپ افتاده این میگه هرچی میشه میگید خدا بعد خودش هرچی میشه میگه مقصر مسئولین هستن! کدوم مسئول! مسئولین آتیش زدن؟! توی کشورهای دیگه آتش سوزی نمیشه؟!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
دقیقا ایراد از مسئولینه
الان علم الهدی میگه که آتش سوزی بیمارستان گاندی، نتیجه ی بد حجابی پرستاران بوده است
پاسخ ها
امیر 114
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
توی این شرایت باید از خداوند کمک بخواهید با بد حجابی نمی شه آتیش رو خاموش کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
شرایط نه شرایت املا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
اون کاری به این کارانداره
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
املای شرایط صحیح است 14ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
یک ساختمون تو تهران آتیش گرفته خوب، بعد به آمریکا ربطش میدن به علم الهدی ربطش میدن یکی میگه میخوان
حواس مارو پرت کنن و...یکی نمیگه ایشالله اتفاق بدی برای کسی نیفته برای آتشنشانها برای بقیه آرزوی خوب نمیکنن بعد میگن چرا همه چی منفی و بد سیاه هست چرا هیچ اتفاق خوبی نمی افته خبر خوبم اتفاق می افته فقط خیلی آروم و بی سر و صدا بهش میپردازن یه خبر خوب خوندم که فقط دو تا سایت کار کرده بودن هیچکسم هیچ نظری نزاشته بود انگار اصلن خبر خوب دوست ندارن فقط خبر بده که پر بازدید ه و همه نظر میزارن و تا دلت بخواد احساس بدبختی القا میکنن و انرژی منفی میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
فحشا رو عادی سازی نکنید با این حرفا
چرا بیمارستان گاندی دقیقا وسط ساختمانهای مسکونی ساخته شده؟! اگر بر اثر آتش سوزی ، گاز شهری بیمارستان و کپسولهای اکسیژن منفجر شود ؛ باید منتظر یک فاجعه انسانی باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
باهوش
گاز شهری منفجر نمیشه. از رگولاتور قطع میشه
هوشنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
شما به خنگی خودتون ببخشید
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
نابغه اگه گاز قبل از قطع رگلاتر جای جمع بشه مثلا در اثر نشتی!انوقت انفجار پیش نمیاد؟
وای خیلی بد شد که ، از زمین و زمان داره میباره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
همه جای دنیا از این اتفاقات میفته
اگه ناراحت نمیشی تو ژاپن و آمریکا و اروپا هم اتفاق میفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
آره من برعکس تو ناراجت شدم از این اتفاق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
آره انفاق میفته اما نه به اندازه ما
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
همه جا اتفاق هست مثل آمریکا که تو برف کلی نابود شدند اینجا گرونی هست و هست و هست .. مقصر خودشونن اینهمه آتش نشانی گفته کامپوزیت خطرناکه و اطفای حریقشم سخت تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
بلاهایی که سر ژاپن اونده اگه یک صدمش سر ما میومد هیچی ازمون باقی نمیموند
ناشناس
| Australia |
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
چرا مزخرف میگی کدوم بیمارستان تو آمریکا سیستم ضد آتیش نداره ؟
حتی یه روز بدون یک حادثه ناراحت کننده شب نمی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
بجای زود پز الهی توی با مزه می ترکیدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
حادثه خوب هم اتفاق می افته ولی نمیدونم چرا فضای مجازی اون گوشه کنارا خیلی سوسکی دربارش میگه ولی خبرای ناراحت کننده و منفی بولد میشه صبح یه خبر خوب خوندم دیدم فقط دوتا سایت و یک کانال تلگرامی دربارش حرف زدن
لعنت بر آمریکای جنایتکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
دیگ زود پز خانه. همسایه ما ترکید حتما اونم کار امریکا جنایتکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
مغز آدم از توهمات سوت میکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
بسه دیگ همه چی رو به امریکن ربط ندید
خدا بخیر کنه امیدوارم بحرانی نباشه برای فراموش بحرانی دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
سطح کامنت هارو نگاه کنید تورو خدا سطع عقلی این جماعت رو ببینید
تاسف آوراست که وقتی چنین خبرناگواری رامنعکس میکنیدپس زمینه آن تبلیغات وآگهی های تجارتی شادهم منتشرمیکنید اینها انسانهاهستندکه دارنددرآتش میسوزندانگارکه حیواناتی ازکرات دیگرندکمی احترام بفرهنگ جامعه بدنیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
من فکر میکنم طوری طراحی شده که تو تمام صفحات نمایش داده میشه ربطی نداره تو صفحه ای که خبر بد داره نمایش داده نشه بعدشم کدام انسانها سوختن اگه اخبار رو پیگیری کرده باشید تمام افراد خارج شدن و کسی نسوخته فقط خسارت مالی داشته و تا الان آتش بیشتر ساختمان خاموش و تقریبا مهار شده
هرچی در این سالها خون مردم را در شیشه کردن و تیغ زدن دود شد رفت هوا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
این هم نحوه همدردی فرزندان جدید این مملکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
کسی که بیمارستان خصوصی وضع مالیش ردیفه خودش هم عقلش میرسه شما نگران نباش
سیستم اطفای حریق اتوماتیک 60 ساله اختراع شده منتها در ایران کاربردی نداره گویا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
هزینه نگهداریش بالاست آنهم برای قشر مستضعف پزشک
خداکنه حریق پلاسکو تکرار نشه
کار آمریکا و اسراییله!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
البته منافقین و صدام هم بی تاثیر نبودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
همش وایرالی مثه این یارو کیه امریکا اسرائیل
آتش‌سوزی عمدیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
چرااااا!! مثلن آتش سوزی باید چه مدلی باشه که عمدی نباشه
آتش سوزی اتفاق افتاده مثله همه آتش سوزیایی که داره هر
روز تو ایران و جهان اتفاق می افته
این همه ساختمان با نمای کامپوزیت خیلی وحشتناکه. خدا رحم کرده روز تعطیله و خیابون از ترافیک قفل نبوده. استفاده از نمای کامپوزیت قابل اشتعال ممنوع نیست مگه؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
از یه تاریخی به بعد نباید انجام بدن قانون عطف به ماسبق نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
نمای کامپوزیت برای اینه که بگن بیمارستان ته لاکچریه . پس ته لاکچری هم تعرفه نجومی از بیماران بشدت ثروتمند طلب می کنن
این سیل از همان آب هایی که داخل شیر ریختید.

خانم من عمل زیبایی انجام داد دو سال قبل ۳۰ میلیون پولب که داخل مطب خصوصی دکتر جراح داده بودیم دبه کردند و گرفتند ما هم چون گیر بودیم مریض را مرخص کنیم با قرض و دردسر جور کردیم.

خدا را شکر که الان می بینم در آنش می سوزند
حتما در درآمدش سهيم نبودن . وگرنه اين بيمارستان مگه صاحب نداره كه اتيش بگيره.
از نظر شیمیایی آتش سوزی با این عظمت در ساختمانی نوساز که حتما استاندارد های لازمه را دارد نیاز به یک حجم زیادی از مواد اشتعال زا مثل بنزین , گاز و یا فسفر سفید و .......دارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
تنها نیاز به ۳ لیتر بنزین دارد
خدا را شکر که این حریق مصدومی نداشته و بیماران به بیمارستان های اطراف منتقل شده اند و آتش نشانان در حال خاموش کردن آتش هستند، این سری مسائل در تمام دنیا اتفاق می افتد ولی مهم آن است که کمک رسانی به گونه ای باشد که هموطنانمان آسیب نبینند که خدا را شکر این حریق مصدومی نداشته و در حال خاموش شدن است.
بعضیا دیگه حالت مریضی پیدا کردن قسمت منطق و تفکرشون کلا تعطیل شده یک جایی نوشته کار اصلاح طلباست یک جا نوشته این مملکت درست نمیشه یعنی تو دنیا هیچ اتش سوزی اتفاق نمی افته فقط ایران اتش سوزی داره ی.... چه ربطییی داره وایی مغز آدم سوت میکشه
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
نه تو دنیا آتش سوزی اینجوری اتفاق نیفته به خاطر نبودن سیستم اطفال حریق تو جایی مثل بیمارستان
هتل بیمارستانی که خون مردم رو ی می مکید ، کار خدا شکر خدا انشالله که به مردم آسیب نرسه وگرنه این پزشک ها تا می تونن میکنن از ملت
تابناک جان این ملک مصادره ای است و سال ها پیش در دهه ۸۰ در مزایده خریداری شده. لابد چشم صاحبش دنبالش بوده.
۵ بار هشدار کسی ترتیب اثر نداده ، پس مسئولش مشخص شد، اون کسی که میگه ی آتش سوزی مثل همه جا ، اونجا استاندارد رعایت میشه و آمار واقعیه اون میشه حادثه نه این که اهمال کاریه، ببینم اونجا سی سی یو یا ای سی یو نداشته ؟ یا کسی تو عمل یا بعد عمل نبوده ؟ جابجایی این بیمارا منجر به فوت ممکنه بشه ! نرخ مرگ و میر همین الان تو این دو بخش بالاس و مهم نیس که طرف پولداره یا نه تخت خالی نیست و فقط بد حالا بستری میشن ! خود آتش نشان ها چی آسیب ندیدن ؟؟
با افتخار میگه پنج بار اخطار دادیم. خب آدم حسابی اخطار یک بار دو بار سه بار. بعدش باید تا رفع مشکل پلمپش بشه تا جون ملت داخل و بیرون بیمارستان به خطر نیفته.
نمای بیمارستان در حال ساخت آتیه ۲ در شهرک غرب نیز دقیقا همانند بیمارستان گاندی از نوع کامپوزیت است. لطفا سازمان آتش نشانی پیگیری نماید.
این نحسی کی میخاد دست از سر ملت براره
نحسی خشکسالی
نحسی تخم مرغ ۱۴۰ هزاری
نحسی بیکاری
نحسی فقر
نحسی جوانان درمانده و در خانه مانده
نحسی دختران مجرد
نحسی دلار ۳۵۰هزاری
نحسی شمر
نحسی یزیدیان
نحسی قاتلان
نحسی دزدان
آتشنشانان عزیز ما از شما ممنونیم که جرات و ازخودگذشتگی به خرج دادید و جون هموطن‌هامون رو نجات دادید، تو اون لحظات سخت ما هر لحظه نگران حال شما بودیم و برای سلامتی شما خیلی دعا کردیم?.
سپاسگزاری شماییم و خدا رو شکر می‌کنیم که به‌خیر گذشت و پلاسکو دیگری اتفاق نیفتاد.
اثر بی حجابیه
آقای رییسی ۱۳۰۰ کیلو زرشک تازه شده ۳۵میلیون
یعنی زحمتکشی یک سال کشاورز خراسان جنوبی که تو نماینده خبرگان هم هستی یک سکه شده ؟؟؟ ولی در همین افغانستان کناری یک کیلو تریاک رو دارن به کشور ما به ۹۰ میلیون میدن ، در حالیکه یک پنجم کمتر هم آب مصرف میکنه ؟؟ با تحریم ها ظالمانه میدونی چه ظلمی در حق کشاورز مظلوم میشه ؟؟ اگه روی شما که حداقل ماهی ۲۰۰ میلیون با بانو حقوق میگیری یک کشاورز مجبور یکسال رو با ۳۵ میلیون گذران کنه آیا درک میکنی یه عده چطور زنده هستند زندگی که پیش کش ، تابناک تو هم سانسور کن و .این همه بیعدالتی هست که این کشور دچار بلا شده ، یکی ۱۰۰ میلیون میگیره یکی ۸ میلیون اون هم با ه زار منت
شانس اوردیم شبیه پلاسکو نشد
دلم برای کسایی که توی اون بیمارستان بودن سوخت
از اونجایی که اسرائیل توان بالایی در زدن بیمارستان ها و جنایت بشری داره بعید نیست کار نوچه های اسرائیل باشه
از اونجایی که اسرائیل توان بالایی در زدن بیمارستان ها و جنایت بشری داره بعید نیست کار نوچه های اسرائیل باشه
نمیدونم چرا دیگه نسبت به حوادث بی تفاوت شدم؟؟؟ اینکه خبر بد نشنوم روزی برام عجیبه...
من تو این مدت برای اولین بار اخبار ساعت2100شبکه 1را نگاه کردم کله اخبار گزینشی و اخبار طوری بود که مخاطب باور کنه مملکت گل و بلبل شده و درضمن هیچ گونه خبری از آتش سوزی بیمارستان گاندی هم نبود
باید دید چی و کی توش بوده
کسی توش بوده که نباید دیگ نیبوده
«آماده‌باش اورژانس تهران»
این دیگه خیلی خنده داره. اورژانس باید همیشه آماده باشه نه «بعد از» وقوع حادثه
هر روز خبر بد باید بشنویم .نحسی گرفته مملکت رو .غرق در فساد و اختلاس و رانت
از این ساختمان های نا ایمن در کشور فراوان است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی