بازدید 2973
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل:

تردد در جاده‌ها تنها با زنجیرچرخ جریان دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل اعلام کرد: با وجود بارش برف و کولاک شدید، به جز جاده پونل به خلخال، تمامی راه‌های اصلی این استان باز است ولی تردد در آنها تنها با زنجیرچرخ جریان دارد.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ 24 January 2024

 به گزارش تابناک، مهدی خدمتی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی ستاد مدیریت بحران استان برای بازگشایی جاده‌های اصلی گفت: هم‌اکنون بارش برف در همه جاده‌های استان جریان دارد و به علت کولاک شدید، تردد در برخی مسیرهای جاده‌ای به صورت مقطعی متوقف شده و پس از برفروبی توسط راهداران ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به بازگشایی و مسدود شدن مکرر جاده‌های استان به علت کولاک شدید، به شهروندان توصیه کرد که از تردد در جاده‌های استان اردبیل خودداری کرده و در صورت ضرورت خودرو خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل همچنین افزود: به علت بارش سنگین برف و وقوع کولاک شدید تعدادی از راه‌های روستایی استان مسدود شده ولی هنوز آمار دقیقی از آنها در دست نیست و تلاش برای بازگشایی مسیرهای روستایی هم ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش سنگین برف در استان اردبیل به ویژه در مناطق کوهستانی و روستایی ، پیش‌بینی کرد که احتمال مسدود شدن برخی راه‌های روستایی و فرعی این استان در ساعات آینده به علت وقوع کولاک و باد شدید وجود دارد.

خدمتی اضافه کرد: شرایط بحرانی بارش سنگین برف در استان رفع نشده و به همین علت شهروندان از تردد غیرضروری در معابر و به خصوص در جاده‌ها پرهیز کنند و از اهالی انتظار می‌رود اجازه دهند تا شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به برفروبی و پاکسازی جاده‌ها و معابر اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی وقوع کولاک در مناطق کوهستانی استان اردبیل بر اساس گزارش هواشناسی گفت: به‌رغم شدت بارش برف ، کولاک و یخبندان کار خدمات‌رسانی به مردم و در راه‌ماندگان و بازگشایی مسیرهای تردد مردم به صورت مستمر در همه مسیرها و جاده‌های اصلی استان جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل همچنین از آمادگی عوامل امدادی برای اسکان احتمالی و اضطراری در راه ماندگان مسیرهای جاده‌ای استان خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست