بازدید 2129
۲

پاسخ به ادعای باهنر درباره درآمد چینی‌ها

سیامک قاسمی در واکنش به اظهارات محمد رضا باهنر در صفحه مجازی خود نوشت: احتمالا اون مسئول چینی این آقا را سرکار گذاشته، چون در سال ۲۰۲۳ متوسط درآمد هر خانوار چینی ۳۹ هزار یوان در سال است، یعنی ۵۵۰۰ دلار در سال، ۴۶۰ دلار در ماه و حدود ۱۶ دلار در روز است.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 23 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، سیامک قاسمی فعال اقتصادی نوشت: دیروز یکی از مسئولین در توجیه فقیر شدن مردم ایران گفته یکی از مسئولین حزب کمونیست چین بهش گفته، یک میلیارد نفر چینی با روزی یک دلار درآمد زندگی می‌کنند! احتمالا اون مسئول چینی این آقا را سرکار گذاشته، چون در سال ۲۰۲۳ متوسط درآمد هر خانوار چینی ۳۹ هزار یوان در سال است، یعنی ۵۵۰۰ دلار در سال، ۴۶۰ دلار در ماه و حدود ۱۶ دلار در روز است.

گفتنی است، محمدرضا باهنر در یک مصاحبه در توجیه فقیر شدن مردم ایران گفته بود یکی از مسئولین حزب کمونیست چین به او گفته، یک میلیارد نفر چینی با روزی یک دلار درآمد زندگی می‌کنند!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نه قطعا اون مسئول چینی چنین اهانتی را نکرده است ممکن است زمان این درآمد را نیز گفته است مثلا ما که بچه بودیم با روزی یک دلار زندگی میکردیم ...........مثل بزرگهامون که میگن زمانی حقوقشون برای یک ماه صدتا یک تومانی بوده و ما با چشمان بهت زده نگاهشون میکنیم ....
. البته ایشان دروغ هم نمییگوید چون 20سال پیش چنین اماری درست بوده . فققط نگفت که چه زمانی مسئول چینی را دیده بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست