نبض خبر

ادعای افغانی‌ها: خداداد عزیزی یک افغان است!

کد خبر: ۱۲۱۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲ 22 January 2024
تعداد بازدید : 77252
بازدید 464371
کاربران افغانی با انتشار ویدیویی و بررسی لهجه و نام او، ادعا کردند خداداد عزیز اهل افغانستان و پدرش اصالتاً هزاره است و در یازده سالگی به همراه پدرش به ایران مهاجرت کرده است! این ویدیوی عجیب را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳۳۱
مرزها یک امر قراردادی است.
ضمناً تا زمان ناصرالدین شاه افغانستان و ایران یک چارچوبه ی سیاسی/ جغرافیایی بوده اند.
لذا افغان بودن یا ایرانی بودن به خودی خود نه افتخاری است و نه سرشکستگی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دقیقا....من نمیدانم منظور سایت وزین تابناک از انتخاب ونشر این کلیپ ها واخباری از این دست که ضد ووحدت ملی ست چه نتیجه ای میخواهد ببرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
خب معل.وم شد افغانستان مال ماست . پس مالمان را پس بدهید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
ما افغانستان را نمی خواهیم مال خودشون ولی از ایران برن و دیگه نیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
سرایدار ما افغانیه زن و بچه هاش بیرون می رن با خودشون کلید نمی برن می ان زنگ ما رو می زنن در و باز می کنیم بارها بهشون گفتیم با خودتون کلید بردارید انگار نه انگار از همه بدتر ساعت یک شب یه دفعه زنگ ما رو می زنن از خواب می پریم تازه متوجه میشیم باز اینا هستن به هر زبانی گفتیم تو این ساعت زنگ یکی را نمی زنن ولی نمی فهمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اگه همه خدادا افغانین پس حداد عادل هم افغانیه
Abdullah
| Turkey |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
کسی نیاز هم نداره اینو مالی خودتون نمی خواد افغانستان بیاد افغانستان دنبال این نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
پنجاه درصد اهالی مشهد الان افغانی اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
آفرین عماد
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دلم به حالتون سوخت…
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
این کلیپ سراسر دروغه، اولاً خداداد عزیزی متولد روستایی بنام چهارتکاب از توابع شهرستان فریمان در جنوب شرقی مشهد هست واصالتی کاملاً ایرانی داره ونژاد خیلی از روستاهای فریمان هم اصطلاحاً خاوری هست که بر میگرده به زمان حمله ی مغول به ایران واین نژاد از اختلاط با بقایای مغولها بوجود آمده، ثانیا دروغ بعدیش هم این بود که نام خداداد اصلأ در ایران وجود ندارد ، درحالیکه این نام در بین ایرانیان بسیار زیاد است، بعنوان مثال همه ی فوتبالیها رئیس کمیته داوران آقای خداداد افشاریان رو میشناسم... بنابراین این هر مطلب چرتی رو راحت قبول نکنین
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
خداداد هزاره هست ولی افغانی نیست . مثل ترکی که ترک هست ولی ایرانی هست نه ترکیه ای
ما كه ميدونستيم افي هست
هيچ محبوبيتي هم تو ايزاني ها نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
ما میدونیم افیه و دوسش داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
یک تار مو او از تو نژاد پرست برتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
حالا اگر گفته می شد انتخابات شرکت می کنم سانسور می کردی خخخخخه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اصلا اهل فوتبال نیستم و فقط تیم ملی و اونم خیلی مهم باشه ببینم

ولی مراقب حرف زدنت باش

افغانی ها برادران ما هستند

ثانیا ، افغانستان کلا جزء ایران بوده قدیم ، لذا ایران و افغانستان یکی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
یادتون رفته حمایتش را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ افغانی ها
محمد فرزند ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
از زبان درازیش معلومه افغانیه
؟؟؟
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
.کس مجبورد نکرده میتونی سرایدار ایرانی بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
این بندهای خدا توی ایران مهمان هستند حتما فکرکردن اگه کلیدببرندفردایی خدا نکرده دزدی بشه اول ازهمه باید جواب گوباشند،میترسند،برایشان ساعت خروج ورودمشخص کنیدحتماانجام میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
علی آقا افغانها برادران ما نیستن . فقط برادران سودجویان ایرانی هستن
خدادا هيچ ربطي بع ابراني ها ندارد ايراني ها مبدانند چرا
کجاش عجیبه؟
مگر افغان بودن شاخ و دم نیاز داره که مثلا خداداد عزیزی نداره؟
همه خلقت خدا هستیم
چهره ایشان ، محل سکونت ایشان ، لهجه و ... همه و همه دلیل هست برای این ادعا
میتونه باشه و میتونه نباشه

اما چرا شما نوشتی "عجیب"؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
شما یعنی بهتر می‌دونی که ایشون مال کجاست حرف مفت نزن خداداد مال خراسانه
مال بد بيخ ريش صاحابش
خداد
اون سحر قريشي
اون فرشته افغاني
همه مال خودتون
برداريد ببريد افغانستان
پاسخ ها
جوادم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
والا فعلا که شما بیشتر چسبیدین بهشون تا خو د ماها افغانستانیا...یه چیزی بگو ک درست باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
سحر قریشی رو از کجا اورد خخخخ
هنوز یادم نمیره که از گل خدادا چقدر خوشحال بودن مردم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
من بعنوان یک ایرانی مردم افغنانستان را مردمی خوب و مقاوم می دانم از دست حادثه مشکلات جنگ و البته عدم توسعه فرهنگی ناشی از جنگ حال و روز خوبی برای این مردم نگذاشته است. قطعا آدم خوب و بد هم در هر ملیت و قومی هستند و نژاد ‍‍پرستی از هر کی هم که باشد خود یعنی عقب ماندگی فرهنگی.
ارزاتی افغانیها .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اصلا مهم نیست افغانی ها چی می گن اراجیف اینها را برای چه اصلا منتشر می کنید همان وجود شان به اندازه کافی باعث گرفتاری است برای چه ذهن مردم را با مهملاتی که می گن اشغال می کنید
مولوى هم افغانى بوده، خواجه عبدالله انصارى هم افغانى بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
ترکم گر چه هندو گویم !

این یه شعر معروف از مولوی است داداش من !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
توبه چرا ایتو میگین
مگع افغانی دم داره یا شاخ
علی اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
بازم حرف مفت در یک گزارش چالشی !در استان کرمان نام خدادرایج است !برخلاف ادعای مفت این گزارش وبازی بااحساسات ! ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
خوب ترکه ترکه افغانستانه . چه ربطی داره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
مولوی ایرانیه
تنها دو درصد ازمردم افغانستان هزاره هستند و هم قیافه عزیزی ، نودوهشت درصد افغانستانیها قیافه و شکلشون با مردم ایران کاملا یکی هست ، طی اعلام وزارت خارجه ایران بیش از پنج میلیون مهاجر اهل افغانستان به ایران مهاجرت کردندو خیلی از این افراد که شکل و قیافه با ایرانیها یکی دارند صاحب شناسنامه شدند. و راست راست راه میرن.
پاسخ ها
خالداهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
این حرفاتون جز نفرت و پراکندگی و حس میهن پرتی غیر فارس و دیگر اقوام رو از بین میبره امریکا ی کشور تازه تاسیس شده با صدها قومیت مختلف ببینید زیر این پرچمشون چطور دارن در قارها و دریاها حکم میکنند و میتازند .گیریم افغانی باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
هزاره ها حدود 25 درصد افغانستان رو تشکیل می دند.
خود ایرانیها ذو می شه باچهر حدث زداز کجایی هستند.
مثلا یک کرمانی و گیلانی رو می تونی از هم تشخیص بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
این دو درصد را از کجایت دراوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
همش بخاطر اینه که دارند با ایرانی ها وصلت می کنند ما کاری به نژاد وغیره نداریم همه بندگان خدا هستیم ولی همه باید تو کشور خودشون زندگی کنند و البته مهاجر همه جا هست ولی نه اینقدر که تو ایران مثل مور وملخ پر شدن
مشکلی نیست برا خودتون
ولی اسم خداداد تو کشورمون خیلی زیاده حداقل سه تا را من می شناسم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
خداداد همون الله وردى است
افغانستان جزیی از سرزمین ایران هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
و باید برگردد نه اینکه فقط ساکنانش بیایند اینجا، یا افغانی‌ها برگردند به کشور خودشان یا هرات و بلخ و سایر شهرهای ایرانی ضمیمه ی ایران شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
ما نمی خوایم جزو ایران باشه الان دارند ایران را غارت می کنند وکشور خودشون تمام ذخایرش دست نخورده مثل آب وغیره
خداد دادیک فوتبالیست هست با تمام احترام به اوبزرگتر از او مانند مولوی ،رودکی،ناصر خسروو...افغانی بودن . ازطرف دیگر افغانستان تاجیکستان بخشی از ازبکستان وترکمنستان وکشور خودخوانده آران بخشی از ایران بودن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
افغانی نبودند، ایرانی بودند پیش از اینکه قوم افغان به آنجا کوچ کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اون موقع که اینها بودند اصلا ایرانی وجود نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
چرت وپرت نگو افغانی ها هم بیان تایید کنند
برادران افغان حدود صد ساله که ایران و افغانستان با نیرنگ و پلیدی انگلیس از هم جدا شدن قلب افغانستان و ایران با هم می تپد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
از طرف خودت نظر بده قلب من یکی که برای اونا نمیتپه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
افاغنه از ایران بروند. قلب کسی هم برای بیگانه نمی تپید. دوست داشتید خداداد عزیزی را هم با خودتان ببرید. اما خواهشا بروید و دیگه برنگردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
قلب تو براشون میزنه چون نژادته همه قاطی نکن هیچ ایرانی قلبش واسه غریبه نمیتپه
این کلیپ هم افغانی های عزیزت درست کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
انگلیس کاره ای نبوده ایران برای خودشه افغانستان برای خودش الان کم افغانی تو ایرانه ودارند تمام امکانات ما را گرفتن مثل کار مدارس دولتی و چرا آب ایران وگاز وبرق وخوراک وکلا اجناس از ایران مصرف بشه وکشور خودشون را رها کردن دارن ایران را غارت میکنند
در هر صورت ایرانیه ولی دلیل نمی شه افغانی ها ایران را خانه خاله بدونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
واقعا چقدر قدرنشناسید.. این همه خون دادن برای آزادی مملکت شما.. جون دادن تو راه آبادانی ایران.. نقش اونا تو اقتصاد ما.. تو ساخت وساز ایران نقش دارن.. اینا رو نمیبینین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اشتباه‌کردی
در تمامی شهرهای مرزی ایران بخاطر روابطی که در گذشته وجود داشته " و گاها شهر و شهرستانی از کشورهای مجاور امروزی ، جزیی از ایران بوده اند " نمونه هایی از شباهت ظاهری و کلامی با کشورها و شهرهای آنطرف مرز دیده میشود که نمیتوانددلیل بر نوع ملیت فرد باشد بر اساس قوانین هر کشوری و با قانون " خون یا خاک " ملیت کنونی افراد مشخص میشود
همون بهتر که افغانی چنان در برنامه ورزشی با حضور استاد خیابانی وتوتونچی یه کتی میشینه با غرور واز بالا حرف میزنه به حدادی میگه برا چی در س میخونی ؟!از یک ایرای بعیده ادب را رعایت نکنه
معلومه برا تخریب تیم ملی هم اومده کلا ایراد گیره یه کم امید بد نیست
خیلی دنبال پست ومقام هست اما به ظاهر میگه نه بهتر بره مربی تیم ملی افغانستان بشه
به قول عباس عبدی که افغانستانی ها از جنس خودمان هستند!!!
البته این که می گوید در ایران اسم خداداد اصلا وجود ندارد یک حرف چرتی است، من خودم بیش از 30 نفر را زنده و مرده در استانهای کرمانشاه، همدان و مرکزی و لرستان می شناسم که اسم خداداد دارنداز متولد 1301 تا متولد 1368
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
حالا این عباس عبدی کی هست که حرف مفت زده ما از جنس افغانی نیستیم شاید خود عباس افغانیه اگه بنا به یک جنس بودن باشه تمام دنیا انسانها مثل هم هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
زبان، دین، مذهب و فرهنگ افغانستانی ها با ایرانی ها یکی هست. ایرانی ها و افغانستانی ها نسبت به هم محبت دارند و زبان همدیگر را می فهمند. دشمنان مشترکی مثل آمریکای جنایتکار، انگلیس موذی و حیله گر و صهیونیست کودک کش و... دارند
حالا که فهمیدیم باید سر از بدنش جدا سازیم خخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
ها ها ها ها .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
هخهخهخهخخخخخخخخخخخخ
با توجه به ایجاد امنیت نسبی در افغانستان و رونق اقتصادی بالا در افغانستان و مشکلات زیاد در ایران مردم و دولت وظیفه دارند همه ی افغانیهارا به کشورشان رهسپار کنند حتی آنهایی که قبل از انقلاب آمدند و فرزندان و نوادگانشان.
پاسخ ها
رضا بلوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
نمی خواد افغان ها رابیرون کنیم دست از نژاد پرستی برداریم ما به افغانستانی ها نیاز داریم 54تا کار گر افغانی دارم


همشون ماشاالله صادق پور کارند
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
وای خدای من چه بیرحم…
باید یه برنامه ریزی درست بشه، نه اینکه کسی که پنجاه ساله اینجاست رو هم برگردونن..این که اوج نامردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
ای کاش این ارزوی ایرانیها براورده میشد و اینها از کشور میرفتند.
فرهنگش به افغانها می خوره . عدم شخصیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
!اما کاملا روشنه که شما شخصیت داری
خداد شاید در افغانستان متولد شده باشه و پدر مادرش افغانی باشن اما خودش افغانی نیس چون در اینصورت در تمام این مدت افغانی بودنش رو از همه مخفی کرده. اگر چنین باشد باید گفت کسی که اصل خودشو پنهون کنه لیاقت یک هویت را ندارد این ها را میشه افراد بی هویت نامید.
افغانها در اصل ایرانی تبار هستند و نمیتوانند ایرانی بودنشان را حاشا کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اتفاقا در تاریخ تا زمان صفویه ایران فقط به شمال افغانستان اتلاق میشده کشور ما از زمان صفویه به بعد یکپارچه شد و ایران نامیده شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
من میتونم و حاشا میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
من هم میتونم و حاشا می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
چرت ترین حرف . از قیافه هاشون معلومه جدا از ایران هستن بخدا رو منظوری نمی‌گم قیافه را بخاطر این میگم که نژاد هامون جداست وهمینطور رفتار و لحجه و غیره
در نواحی شرق و جنوب شرقی ایران هم نام خداداد برای فرزندان استفاده می شود و هم لهجه و پوششان شبیه به قسمتهایی از افغانستان است!
از خودشون که هیچی ندارن شروع کردن مثل عربها سرقت شخصیت های ارزشمند ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
بسیاری از شخصیت های بزرگ تمدن اسلامی و ایران فرهنگی نه ایران محصور به مرزهای سیاسی امروز از افغانستان، تاجیکستان، ازبکسنان، ترکمنستان و حتی قرقیزستانو قزاقستان فعلی و... هستند. آقای خداداد هم چه درون مرزهای ایران امروزی و چه آن سوی مرزها بدنیا آمده باشد، یک فوتبالیست درجه یک و یک شخص رک وراست کم نظیر است و برای همه ما قابل احترام است و همیشه دوستش داریم.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
داریم خوبم داریم ندیم امیری تولورکوزن که ژابی هم نگهش داشت،چندروزپیشترم یه افغان به نام محمدی رفت پایه های رعال وانشاالله بیادبالاتر میتونی سرچ کنی ببینی،خدادادمال خودتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
یکی تون میگید فرهنگ ندارد ویکی میگه شخصیت ارزشمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
منظور معروفیتش بوده ۱۶:۴۵، وگرنه همه میدونن شخصیت خداداد چقدر پرخاشگر و گستاخه
ادعا نیست ،عین واقعیت است،پدرش قبل ازانقلاب امده دریکی از روستاهای فریمان ساکن شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
و تو بهتر از خودش می‌دونی
معلوم است دوستانی که کامنت گذاشتند اطلاع ندارند که خیلی از مردم در شمال شرق ایران چهره ای شبیه به مردم شرق آسیا دارند. در افغانستان از اقوام مختلف ازبک، تاجیک، هزاره، پشتو و حتی قزلباش وجود دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اون موقع افغانی نبود شماهارو راحتی جام
...
..جهانی کرد حالاش.....
بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند / چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
به نظر من ملیت مهم نیست مهم انسانیت هست خیلی از ما ایرانیها هم مهاجرت کردن و در کشورهای دیگه دارن زندگی میکنند و وقتی انسانهای موفقی میشن ما سعی داریم بگیم که ایرانی هستن ولی در کل ما همه انسان هستیم و دسته ما نبوده که در کدوم کشور متولد بشیم و این خواست خدا بوده شاید الان ما در افغانستان به دنیا آمده بودیم باید نژاد پرستی را کنار گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
از منبر بیا پایین بسیاری از ایرانیان شغل هاشونو از دست داده ان انواع اقسام جنایات و خلافها به افغانی ها ختم می شن بمب گذاریهای اخیر و قبلی کار افغانی ها بود اکثرا مردمی با فرهنگ بسیار پایین هستن ضررشان بسیار بسیار بیشتر از منفعت شان است
یک فوتبالیست افغانی در تاریخ افغانستان معرفی کنید که در سطح خداداد عزیزی بوده باشد، خداوکیلی ما قبول میکنیم که خداداد افغانی الاصل است .
پاسخ ها
سعید رحیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
ندیم امیری که لورکوزنه
رضا بلوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
بیرو عمو شیر تو بخور به همون خونه که هم نشسته دست

رنج افغانستانی بد بخت مهاجر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
افغانستان قبل از ایران تیمملیداشت
نام خداداد و فامیل خدادادی را بسیار دیده و شنیده ام، به ویژه در میان لرها. چه دروغ بزرگی گفته که این اسم در ایران نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
مگه به اسمه رنگ رخسار رو ببین
افغانی‌که غریبه نیست مال خودمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
ارو مال خودت میدونی ایرانیا نظرشون این نیست.تو خودت حتما افغانی هستی که افغانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
ما ل‌تو باشه. برای ما غریبه است مثل تمام کشورهای دیگه
تازه بيدا رشدن اينه افغان يها؟؟
خب معلومه كه خداد اصالتا افغان هست....................
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
عجب معلومه پس وقتی گل استرالیا روزد غزال تیز پای ایرانی بود الان که بحران افغانی تو کشورمون ، دیگه شد معلومه افغانیه چقدر چهره پرست و پست تشریف دارین چند هزار شهید دادن همین چشم بادامی های مشهد که همشون هم اصالت ایرانی دارن قدر نشناسین قدر نشناس
مگر افعانستان چند ساله که یک کشور مستقل شده . عمر استقلال افغانستان و جدایی ان با توطئه انگلیس از عمر پدر بزرگ خداداد عزیزی کمتره. تازه مگه افعانستان هنوز شکل یک ملت واحد را گرفته. از خودشان که بپرسی می گویند هزاره یا ازبک یا پشتون یا .. هستند.
از لیبی تا شرق چین همواره بخشی از ایران بزرگ بوده است
که چی؟
این مهمه که اهل هرکجا باشه برای این مملکت تلاش کرده
خب فرضا که باشه که چی؟برا ایران بازی کرده مایه هم گذاشته جایگاهش رو با زحمت بدست آورده حالا افغانیه!!!ول کنید این چرت و پرتارو
این نشون میده از اول افغانستان جزیی از ایالات ایران بوده و هست
تمام
دوستان هرکسی حق این داره که به یه پرچم یاکشوری عشق و تعصب داشته باشه اصلا گیریم خداداافغان هست ولی دوست نداره خودشوافغان خطاب کنه و دوست هم نداره چون خودم افغانستانی هستم واصلانبایدناراحت بشیم استعدادداشته زحمت هم کشیده و ایران ایرانی هم بهش افتخارمیکنه بمنوتوچه هرکسی ازماوشماجای خدادادبودمنکرمی اومدیم که افغانستانی هستیم پس انقدرسرکنکشیدتوزندگی مردم وحاشیه درست نکنین براش
ادیسون هم افغانی بود همینطور اینیشتن
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
آره رونالدو هم در مزارشریف بدنیا اومده و بزرگ شده ی هراته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
هه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
من هم مزار شریف را خیلی دوست دارم و هم شهر هرات را!
افغانستانی نه افغانی
هر چی هست برای ایران کلی افتخار افرینی کرد و ایران سربلند کرد و باعث شادی بزرگی در کشور شد
هر باشگاههای آلمانی هم خوب کار می کرد البته نه به خوبی مهدوی کیا
یاد ایام خوش گذشته بخیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
سلام ، بازی تاریخی ایران و کره جنوبی جام ملتهای آسیا ایران ۶ بر ۲ برد کره ای ها ادعا کردند خداداد عزیزی ذاتا کره ای است در واقع ایشان نه کره ای است نه افغانی ، بلکه زاده روستای فریمان ایران است.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
درود به شرفت پیشینه ی خداداد عزیزی رو اهالی شهر فریمان و روستاهای اطراف فریمان ميدونند زاده روستای چارتکاب فریمان است وپعد از مدتی به محله ایی در منطقه ی کوی طلاب اومدن ولهجه ی اهالی فریمان و تربت جام اکثرا همینطوره بعدش کی گفته خداداد اسمش فقط در افغان ستان هست خیلی از مردم ترک و لرها و حتی کردها خداداد اسم اصیل شون هست چرا تفرقه میندازین هیچ وقت ایرانی ها به شما افغانها باج نمیدن
هر وقت ترکهای تبریز و اردبیل ترکیه ای شدن . بلوچهای سیستان پاکستانی شدن . آبادانی ها عراقی شدن . ترکمن‌ها ترکمنستانی شدن .جنوبی ها اماراتی شدن و ... خداداد هم افغانستانی است .
پاسخ ها
فربد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
استدلال شما جالب است
اون خواننده راغب هم افغانیه من مدارکشودیدم البته افغانی هام انسانن مثل ما همه مخلوقات خداییم البته نباید اینهمه مهاجرت کنن ایران تواین اوضاع بی ابی
دعوا نکنید ،خداداد را خدا داد??
او یک ایرانی است کم چرت وپرت ببافین برا خودتون، پس تمام ترکمن‌ها هم افغانی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دكتر
فك كردي به خاطرچشم بادامي بودنش ميگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خير طرف اصالتا افغان است
الكي هم شلوغ اش نكنيد............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
ترکمن ها ترک هستن ترکمنستان بخشی از اذربایجان بوده که کشور مستقل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اتقاقادرهمه اقوام ایرانی ودرهمه جای ایران اسم خدادادهست چراپرت وپلامیگی
ادعا نیست ! با دقت در رفتار و شخصیت ایشان کاملا منطبق بر فرهنگ غنی افغانستان است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
ایشان افغانی نیست اما در محله ای بزرگ شده است که این سبک گفت وگو و اخلاق را بد نمیدانند
افغانستان وقتی ایرانیه که دولتش یکی باشد هرزمان دولت افغانستان تحت امر ایران رود افغانی ها هم جزو مردم ایرانند و لاغیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
هههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
هر وقت تمام دارایی ها مثل رودخانه وغیره را به ایران داد ن بله درسته ولی الان فقط از تمام منابع و غیره ایرانی استفاده می کنند وطلب کار هستن
قیافه خداداد و پدرش معلومه که شبیه اقوام هزاره است. اما اسم خداداد در مناطق غرب کشور ایران هم زیاد است.
این افغان های عزیز ما ایرانی هارا نژاد پرس میدانم ولی خدا شاهد خودشون از ما ها بد تر هستن چرا بیاد شبانه بریم افغانستان مزاحم کار کاسبی وزندگیشون بشیم اگر تحمل کردن ..آقایان افغان که برای گزشتن از مرز ترکی رفتید لطفا تعریف کنید چطور با شما برخورد می کنند بعد به آنهایی که میگویند ایرانی ها نژاد پرست هستن نشون بدید چطور با شما برخورد کردن
خداداد عزیزی افغانی هست اوکی افغانستان مگر جزئی ایران نبودکه بوسیله محمود افغان بدلیل بی کفایتی قاجارها ازایران جداشد...خوده خداداد هیچ وقت نگفته من افغان هستم وبه ایرانی بودنش هم افتخارمیکنه
قدیمها از این جور اسمها مشهد زیا بوده خداداد عشق بچه‌های پایین خیابان مشهده
بعضی از این دوستان عزیز واقعا نژاد پرست و احمق هستن خداداد عزیزی از اقوام بزرگ خاوری هست که در ایران هستن و بیشتر سمت خراسان رضوی تربت فریمان و ... سکونت دارن لطفا با نشر اکاذیب و حرف های بی ربط و سند اقوام و قومیت خاصی را منزوی و ناراحت نکنید سپاس از تمام هموطنان عزیزم
واقعا باورم نمیشه آفرین به اونایی که فرق بین ایرانیا و افغانیا نمی زارن خودم ایرانیم فرق بین شون نمی زارم
ایران از اقوام مختلفی تشکیل شده و همین تنوع قومی و فرهنگی دلیل قوام هزاران ساله این سرزمین گردیده، در خراسان بزرگ هم این تنوع قومیتی وجود دارد، فارس، ترک، کرد، ترکمن، بلوچ، سیستانی و قوم خاوری که خداداد و صدها هزار نفر دیگر امثال خداداد از این قوم هستند پس بی شخصیتی خودتون رو با توهین به اقوام فریاد نزنید
چندتا صهیونیست که فارسی یاد گرفته اند زیر تمام متن ها و خبر ها فقط و فقط لجن پراکنی می کنند
اینجا هم فقط دنبال اختلاف افکنی هستند
حالا خودش انکار میکنه خجالت میکشه بگه
اگر نمیدانید بدانین یک ایل خاوری در استان خراسان ساکن هستن که جد در جد در خراسان بزرگ زندگی میکردن و هیچ ربطی هم به افغانستان ندارن ودر جنگ ایران و حزب بعث هزاران شهید تقدیم انقلاب کردن و سردارانی چون علیمردانی شریفی ابراهیمی بابا نظر تقدیم این انقلاب کردن وبیشترینشون در محله طلاب ساکن هستن .نمیدونم چرا این خبر کذب رو پخش کردین حتما دلیلش تفرقه ست
واقعا فرهنگ آداب و رسوم زیان شیوه حرف زدن و حتی رعایت بهداشت شخصی
در این موارد چگونه افغانی ها رو در حد ایرانی میدونید
ملت بزرگ ایران هیچ تشابهی با افغانی ندارن
تمام افغانی ها باید از ایران اخراج بشن. این خواست و اراده اکثریت مردم ایران هستش.
بنی آدم اعضای یکدیگرند. چوعضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار توکز درد دیگران بی غمی نباید که نامد نهاد آدمی. آدم باشیم چه فرقی دارد ایرانی یا هرجای دیگر من ایرانی ام نامم خداداد انسانیت رو دوست دارم
اینکه پدر خداداد گفته خدا رو شوکور دلیل بر لحجه افغانی نیست هموطنان ما در شرق کشور به لحاظ قدمت تاریخی و مشارکت فرهنگی با کشور افغانستان که جزیی از یک سرزمین به حساب می ایند تشابه لحجه دارند ضمنا من با بچه های افغانی در ولایت های مختلف ارتباط داشتم اکثریت بجای شکر گفتن میگویند شوکور نه فقط هزاره ها
در نهایت هر چی هست خداداد غزال تیز پای این سرزمین است
افغانستان این رو قبول نمیکنه پس نیاز به این ندارد
با سلام.من یک کارگر ساده هستم با همه نوع آدم کار میکنم...خدایش هیچکس به اندازه افغانینامرد نیست.از بحث کار..از کینه توزی...واسه پول هر کاری می‌کنند...تا که از مرز رد میشن چه حرفها و توهینهایی که می‌کنند به ما ایرانی‌ها همون افغانی خوبش اینها رو میگن وای به کینه توزانش
اولا اسم این سرزمین خراسان هست نه افغانستان،
دوماً جزیی از سرزمین مادری ایران هست و خواهد بود
سوما همه اقوام با هم برابر و برادرند
چهارم اینکه اگه سنگ نگاره های تخت جمشید رو ببینید متوجه میشیم که حکومت هخامنشی بر پایه سی قومیت تشکیل شده که از غرب ایران تا مرز چین وسعت داشته
از نظر من همه ما بندی خدا هستیم?
داداش خداداد ترکمن هست چه ربطی به افغانستان داره آخه .
این افغانستان یا امارت اسلامی نمیخواهد دست از چرا گفتن بردارد یه بار میگه اصفهان را میگیریم یه بار میگه تهران را فتح میکنیم ...........
حالا که چی افغان بودن یا ایرانی بودنش بخودش مربوطه اگر افتخاری داره بری همه اس من که اصلا نمیشناسمش ولی خوب باید از خودش پرسید
حالا که چی افغان بودن یا ایرانی بودنش بخودش مربوطه اگر افتخاری داره بری همه اس من که اصلا نمیشناسمش ولی خوب باید از خودش پرسید
اینکه نام خداداددرایران استفاده نمیشه که زر مفته !!! باجناق من خدادادهستش?ومن وایشون جفتمون ایرانی اصل واصفهانی هستیم ، امابه فرض که افغانی باشه همین که زیربارفدراسیونچی ها هرگزنرفت ونخواهدرفت ، خیلیییییی خوبه
خوب شماهم میدونید ماهم می‌دونیم که خداداد یک افغان هست
کلا افغانستانی ها بااستعدادهستن
نه فقط خدادا عزیزی بلکه بسیاری از عزیزان افغان در زمان شاه و قبل از شاه به ایران امدند و در جنگ ایران عراق شرکت کردند و اینها اصلیت هزاره دادند. ولی اینها مسل خدادا عزیزی خیلی قبل تر آمده اند به ایران و آن زمان شناسنامه ایرانی به آنها داده شد مانند بربری های مشهد که بعدا شناسنامه ایرانی گرفتند.
اگه خدادادایرانی بود تاحالا مربی میشدمگه ازعلی دایی کمتره
مهم ایرانی بودن وافغانی بودن نیست مهم انسانیت وشرافت است من دوستان افغانستانی زیادی دارم همه شون آدم های خیلی خوب وزحمت کشی هستند دست از نژاد پرستی برداریم انسانیت داشته باشیم
خب نظر خدادا عزیزی چیه ؟
هههه



ههههه
ادعانیست بایدیک دوره بهترین فوتبالیست اسیا به اسم افغاستان عزیزثبت بشه
سلام برادر عزیز ما وشما نداریم تیم ملی مال شما برو گل بزن ??
ولله چهره اش همه چیز رو میگه حاجت به بیان دیگر نیست
با سلام و ادب خدمت بینندگان این آقا ئی که گفت توی ایران نام خداداد وجود نداره ما خودمان ایرانیها اصیل هستیم برادرم اسمش خداداده چرا یه حرفی میزنی که دروغه.
ایران در طی سالیان دراز مورد حمله خیلی از اقوام بوده منجمله مغولها وافغانها ودر جریان ازدواج‌هایی صورت گرفته وخیلی ها از نژاد عربها مغوله ویونانی وانگلیس ها وروسها هستند
این سایت خبری همش کذب میگه، چیزی دیگه نداشته بگه، توفامیل من باخودم سه تااسم خداداد هست، گیرم افغان باشه بالاخره آدم بزرگیه، افغان هااکثرشون آدم های خوبی هستند
خداداد یک خراسانی است و خراسان بزرگ در زمانهای دور و قدیم به سرزمینی که شامل منطقه وسیع شمال شرق کشور و افغانستان تاجیکستان ترکمنستان ازبکستان قرقیزستان جنوب قزاقستان تا مرز مغول و چین و هند وسعت داشت که زمانی قلمرو ایران بزرگ بود
خداداد هزاره ایرانی هست مثل همه ی هزاره های خراسان که بهشون میگن بربری.
خود افغانستان جز ایران بوده
سلام داداش تو شهرستان جوین هم اسم خداد هست اتفاقا هم سن عزیز
بهترین فوتبالیست اسیا یعنی خدادادافغانستانی هست شک نکنیدفقط افغانستان
اگر کارت ندارن بفرستین کشورش این چه چیزیه فرق بزارین با بقیه خداداد خخخخخخخ
آن موقع که جام جهانی براتون برد‌.نگفتی ببرید مال خودتون
چقدر شما خوبین یعنی نمیدونین اونا منظورشون مشهده مال اوناست
ایران در حال اشغال توسط افغانهاست، آمارشون در مدارس ببینید فقط.. ۷۵۰هزار نفر
چرا یک خبر میخوای پخش کنید لطفا از صحت خبر مطمئن شوید نام خداداد مختص افغان ها نیست بلکه ترکها و لرها و کردها و حتی بلوچ ها ترکمن ها این اسم رو دارن ودر مورد لهجه ی بابای خداداد اولا باید بگم تمام اهالی فریمان وتربیت جام وروستاهای لهجه شون همینطوریه مردم افغانها میخوان تفرقه بندازن تا از آب گل آلود ماهی که نه نهنگ خودشون و بگیرن
فردا هم میگن رونالدو افاغنه بوده افغانیا بدبخت دلشون ب چ چیزایی خوشه هههه
ما افغان ها با ايرانيى ها برادريم
خداداد ایرانی اصیل هست.کی گفته در ایران نام خداداد وجود ندارد. مگه خداداد افشاریان داور یاسوجی نامش خداداد نیست.ما در یک طایفه از لرها بیش از صد اسم خداداد وجود دارد.درود بر خداداد عزیزی
تو آبادی ما زندگی می‌کنیم ایرانی افغانستانی منای نداره فقط یه چند تا دله دوله موتاد داره که همش میگه افغانستانیا برن الونم هستن مثلی این چند تا آدم های بی خاصیت که این چیزا رد میگه خیلی موحیم
چرا چرت و پرت میگی؟؟؟؟نام خداداد تو ایران نیست ؟؟؟؟؟؟؟ بیا ایران تا هزاران نام خداداد و نام خانوادگی خدادادی رو با چشم و گوش ببینی و بشنوی. پسوند داد یک پسوند نام هاي ایرانیست. مهرداد. بهزاد. فرداد. شهداد. بغداد و ..............
مال‌بدبیخ‌ریش‌صاحبش
هرکشوری دیگه هم نگاه کنی از همه جا برای هم بازی میکنند مهم پرچم بره بالا.نمونه فرانسه نمیکن مال کجاست میگن فرانسه بره بالا
باید به این افغانها بگویم آیا شهرها و روستاهای خراسان را دیده اید روستاهای خراسان خیلی ها چشم بادامی اند تازه قد بلند هم هستن
خب اگه خداداد ایرانی ه از کدام قوم هستش
آخه مگر مهمه که مال کجاست بوده
مهم اینه که الان کجاست
خداداد خاطره ای که تو ساختی همیشه در دل ماست
فردا افغانی ها میگن اهالی بندر ترکمن هم افغانی هستند
فکر کردین ایرانی بودن خیلی افتخار بزرگیه یکم فکر کنین تو دنیا ایران رو ب چه اسمی میشناسند بعد اینقدر فخر فروشی کنین
اگر دلیل لهجه باشه پس کل خراسان رضوی شمالی و جنوبی افغانی هستن این پست چرتی بیش نیست ...
خوب حالا گیریم که افغانی اگه تو ایران نبود که خداد عزیزی جایی پیدا نبود
خوبه کره ای ها هم بیان بگن داداش جکی جانه کلآ کره ای
ایران کلی لججه و گویش داره شما دنبال چی میگردین؟؟؟
به امید اون روز که هیچ بشری محتاج یک ایرانی نباشد و نشود .
ما افغان ها وایرانی ها برادریم در هر جامع آدم خوب وبد هست ولی انسانیت رافراموش نکنیم اگر فردی یک کار ناپسند انجام دهد نباید به رخ یک جامه کشید
آی کاش نادر شاهی پیدا بشه و این افاغنه را از این جا اخراج میکرد
پس وحدت اسلامی کجا رفت ،مگر ملیت افتخار یا شکست دارد ،تقوای اللهی مهم است
والا همون سال ۷۷ تو جام جهانی ۹۸ که غزال تیزپا نام گرفت هم همه افغانستانی ها میدونستن که عزیزی افغانه ولی مهم نبود ! چرا ؟؟؟؟؟ چون خودش هویت و اصالت خودشو به هر دلیلی انکار میکرد و الان هم انکار میکنه پس اصلا مهم نیست کجاییه و ارزش فکر کردن و سلبریتی شدن و نداره .جدا از اسمش دیگه فکر کنم رنگ رخساره خبر میدهد از سرّ درون.
من سه تا خداداد ایرانی میشناسم
آخه شما افغانی ها چقدر سم هستید عه....
شما برید اول مردم خودتون رو از کشورهای دیگه جمع کنید بعد به افغان ها بگید برن خودتون ده میلیون مهاجر دارید ههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
ما در کشورهای مختلف هستیم. مثل شما هجوم نیاوردیم به یک کشور.
ضمنا اکثر ایر انیهایی که می‌روندنخبه و تحصیلکرده هستند نه مثل نود درصد شما خلافکار و خطرناک
درود دلیل اینکه مردم ایران از افغانی ها هراس دارن برمیگرده به گذشته که محمود افغان چه بلایی به سر مردم ما آورد بعدش افغانی ها خوب هستن اما با ما ایرانی ها تفاوت فرهنگی آداب و رسوم فیزیکی و منظورم تیپ و قیافه خیلی خیلی فاصله دارن به نظر من برن به کشورشون بهتره چون ما دیگه ازشون خسته شدیم نمیگم بد هستم ما بدیم اونا خوبن اما برن کشورشون دیگه هم برنگردند
بقول آلمانی ها که میگن پیروزی پدر مادر زیاد داره ولی شکست نه وقتی که خدا داد عزیزی گل به استرالیا رو زد براتون مهم نبود ایرانی یا افغان ولی حالا یادتون افتاد که اهل افغانستان است..بله اهل افغانستان است پدرش هم میلان هفدهم سی متری طلاب سکونت سال هفتاد یک و دو هم گل کوچک شب‌های ماه رمضان با هم بازی میکردیم پارک امت خودش یادش میاد
کاش یک کم خجالت می‌کشیدید از این فرهنگ کوته بین و نژادپرستانه تان. خداداد عزیزی افغانی یا ایرانی. چه فرقی میکند؟! اصلا افغانستانی بوده تابعیت گرفته، مشکل چیست؟! آیا آمار این را دارید که چند میلیون ایرانی در کشورهای دیگر مهاجر و پناهنده اند و مثل همه شهروندان آن کشورها زندگی میکنندو ده ها ایرانی زیر بیرق کشورهای دیگر مسابقه میدهند؟؟
باسلام خدمت شما اگر جناب خداداد عزیزی افغانی هستند انشاالله هر زمان خواستند همشهریان غیر مجاز ایشان از کشور خارج شوند. با این افراد بروند خدا پشت وپناهشان . یک تیم فوتبال هم تشکیل دهند.
سلام من خدا داد عزیز را دوست دارم او هم ادمی راست گو است هم برای این سر زمین افتخار افریده من چرا یک بازی کن که بزرگ شده ایران است خود ایرانی می نامد مگر چه کار کرده اینقدر اورا زیر سول می کشد من جلال فلاحتی ترک اذربایجان اردبیل اما دلیل ندارد بگویم تیم ملی جام جهانی رفت پاس قول اسطوره علی دایی بود خدا داد عزیزی زد به دروازه قول شد رفتم جام جهانی تازه خدا بهترین بازی کن راستگو است انسان قدر شناس است جلال فلاحتی
اونایی که میگن خداداد افغانیه به شرق خراسان آشنایی ندارن که از قومی خداداد زیادن پس بلوچ و ترکمن و کرد و....که کشورهای دیگه هستن ایرانی هستن
اونایی که میگن خداداد افغانیه به شرق خراسان آشنایی ندارن که از قومی خداداد زیادن پس بلوچ و ترکمن و کرد و....که کشورهای دیگه هستن ایرانی هستن
در تمام سختیها همین افغانها دوش به دوش ایرانیها بودن و افتخارات که افغانها به ایران آوردن آخرشم منت گذاشتن و توهین کردن یگ اقامت ناچیز نمیدن که مثل آدم زندگی کنیم لع
آن موقع که خداداد به تیم استرالیا گل زد و تیم ایران را به جام جهانی برد افغانی نبود حالا شد افغانی ؟ شما ها دیگه که هستین. یک نگاهی به جهان و کشور های پیشرفته بندازین دارند افراد نخبه، هنرمند ورزشکار و... به کشورهای شان جذب می کنند آن وقت شما با فکر عقب مونده نژاد پرستی که هیچ جای در جهان امروز ندارد، افراد را از خود می رانید.
کی گفته توی ایران اسم خداداد وجود ندارد بیا سیستان و بلوچستان هزارتا اسم خداداد میبینی جاهای دیگه هم هست
اتفاقاً خداداد عزیزی اگر افغانستانی هم باشد مایه افتخار ما ایرانیان.
همچنانکه ما ایرانیان در فوتسال وقتی تیم افغانستان صعود کرد من خودم بیشتر از افغانستانی‌ها خوشحال شدم،
همچنین در تکواندو که چندسال است افغانستانی ها طلا می گیرند خوشحال می شوم.
چون افغانستان جزء ایران بزرگ هست و همه شأن برادر ما هستند،
به کوری چشم انگل استان و غرب پرستان!
افغانستان کشور دوم ماست!
خداداد بچه توابع فریمان خراسان رضوی هست چرا بحث میکنید از قومیت ایشان خیلی زیاده شرق کشور پس ترکمن و بلوچ و کرد و‌...چون جای دیگه داره ایرانی نیستن
این چه مطالبی بیخودی و بی محتوایی هست
واقعا بعید هست
یه کم فکر کنید ببین این روزا به چی میپردازید
افشاریان یک داور ایرانیست اسمش هم خداداد است . مجید خدایی هم کشتی گیر ایرانیست
ول کن حاجی ،فوتبالیست کجا بود یه مشت معتاد قلیونی رو آوردن اسمشونم گذاشتن بازیکن ،دلتون خوشه ها ،80درصد بازیکنان ایران معتادو قلیونی هستن ،خودشون اعتراف کردن شما برای اینا غصه میخورید ،به فکره پیشرفت خودتون باشید از فوتبال مهم تر عمر گرانبهاتونه که بخوای صرف کنید فوتبال معتادارو ببینید که چطور برای پول دنبال توپ میدون ?
چه افغانی چه ایرانی باهم برادرن باید درروزهای بد حامی همدیگر باشد
خداداد بیش از صدسال است که درمشهد اقامت دارند ودرفریمان مشهد الان هستند کسانی که بیش از صد سال اقامت دارند وبه همین لهجه صحبت می‌کنند.برای تحقیق بیشتر ایشان اهل روستای چشمه ایلچی می‌باشند.وتازه اسم خداداد درایران بسیار میباشد.البته اینکه فرهنگ خراسان وجه اشتراکات زیادی دارد جای شکی نیست ووبامیان وبلخ هم ستاره خراسان میباشد.
سالها پیش ایران و افغانستان به مدت هزاران سال یک کشور بودند
فرقی نمی کند اهل کجای این کره ی خاکی هستی!
چه دینی و چه مذهبی اصلا داری یا نداری!!؟
ببین چقدر روشنفکر و انسان هستی؟!!!
اگر انسان بودن را بدرستی بجا آوردی .مطمئن باش تمام دنیا مال توست و هرجا باشی و بری موفقی و از تو به بهترین شکل استقبال خواهند کرد.
قبل از تصمیم و اقدامی انسان واقعی باشیم
این نهایت تاسف هست که ما توسروکله هم میزنیم وهم دیگرو به خاطر ملیت متهم میکنیم چه فرقی میکنه ایرانی باشه یا افغانستانی همین که برای فارسی زبانها افتخار افرینه کافیه
سلام آقا خداداد عزیزی از روستای چهارتکاپ فریمان هست
خدالعنت کنه انگلیس که مرزهارودرست کردبراتضعیف ملتها
فرهنگ و عادات افغان ها همان فرهنگ و عادات ایرانی های اصیل است و خراسان بزرگ سرزمین فردوسی بزرگ است و موثرترین بخش فرهنگی قلمرو فرهنگی ایران بزرگ، حالا بعضی خوش دارن جزء را با اهمیت تر وبزرگتر از کل قلمداد کنن ،اون حرف دیگری ست، بهترین سند حرف فردوسی بزرگ است که " چو ایران نباشد تن من مباد" اون جان و تنش خراسان بزرگ و زادگاهش بوده که بود و نبودش بسته به گستره ی مهم تری بنام ایران بوده!!!
چقدر خداداد شبیه فرهاد قائمی است
نه بابا ایرانیه افغانی نباشه بهتره
بیست سال پیش خودشم گفته بود چون پدرش فاش کرده بود که از افغانستان امده اند و خانواده نداری بوده و کفش نداشته وعلاقه زیادی به فوتبال داشته حتی بدون کفش بازی میکرده
میگه تو ایران خداداد نداریم تو استان فارس که اسم خداداد خیلی زیاد هست کجای ایرانو میگه خداداد ندارن من نمیدونم
برا خودش یه چی میگه
سلام اگه افغانی هستش بیاین ببرینش آدرس مشهد طلاب به هرکی بگی بهت نشون میدن
توی مملکت ما افغانی ها راحت دارن کار میکنن مردم خودمون هم گرفتار... دولت کی میخواد افغانی ها رو بندازه بیرون؟؟؟
سلام بر تمام دوستانی که نظر دادن چه خوب چه بد یه چیز میگم دوستان چرا از نظر بعضی دوستان افغانا آدم نیستن شکل قیافه افغانا عین همون دوستای که نظر بد دادن است افغانی هم انسان تو ایرانی تو اروپای تو آسیایی هم انسان پس تو هیچیت از افغانیا بهترو بالاتر نیست همه جا خوبو بد دارن پس همه رو به یه چش نبین دوستان
انشاالله به حق چهارده معصوم سریعا افغانی ها از کشور ما بروند به افغانستان تا مردم ایران یک نفس راحت بکشند ...
درشرق ایران خراسان رضوی یک طایفه خیلی بزرک در شهرهای تربت جام وفریمان وقلعه ساختمان مشهد وشهرستان چناران زندگی میکنند بنام طایفه بربری همشان قیافه خداداد عزیزی وچشم بادمی هستند وایرانی اصیل میباشند جمعیتشان بالای یک میلیون میباشند
مال بد بیخ ریش صاحبش
قبلا یکی ادعا کرده بود خداداد تاجکستانیه
تابلو افغانیه،ولی چه اشکال داره
افغان ها خودشون نژاد پرست هستن اگر ایرانی ها نژادپرست بودن چندمیلیون افغانی درایران نبود وراحت کارشناسی مردم رابگیرن
ترکیه هم میگه مولانا مال ماست!!!!
قوم خاوری درخراسان حداقل صد سال یعنی یک قرنه که دارن در ایران زندگی میکنن،افغانستان هم کلا یک قرن هست که از ایران جداش کردن،تو اروپا هر کس چهار یا هشت سال زندگی کنه میشه اتباع همون کشور چه برسه به یک قرن!!!
کلا انسان مال جایی هست که دلش بگه!ایرانی باش ولی ایرانو دوست نداشته باش پس ایرانی نیستی ولی عاشق امریکا باش پس امریکایی هستی ولو زاییده ایران باشی!!!
حالا چراگیردادید به افغانیها بنده خداها بجزاینکه زحمتکش هستند چیزدیگه ای هم هست توهمه ی ملت ها خوب وبدهست توکشورما که زحمتکش هستند
آقای عزیزی پدرشون از تقی آباد فریمان ومادران از روستای کولاب باخرز در استان خراسان رضوی هستند
افغانها. اذربایجان. ارمنستان .تاجیکستان.همه اقوام ایرانی هستند مثل ترک ولر بلوچ وگیلکی فقط دولت مرکزی ایران توانایی برگرداندن آنها به ایران بزرگ را نداره
جامعه که ۹۰ درصد شون نژادپرست و
اولا اسم خداداد ایران هم وجود داره و دوما در شهرستان فریمان در خراسان رضوی تعداد زیادی از مردم چهره خاوری دارند ولی با ملیت ایرانی و خرداد عزیزی هم اهل فریمان هست
دآداشی های افغان !
(ایران افغانستان.) یا ( افغانستان ایران ) !
بنظرشما کدوم. یکی از این دو جمله. بآلا. درست و منطقی ست !
اگر این فوتبالیست خداداد عزیزی باید تذکره افغانستان را داشته باشد آنوقت بگو افغانستانی است وگرنه چه کار دارید به مردم اهل کجا هستی
اگر بگی افغانستان جز ایران بوده یک حرف کامل غلت وپوچ وبی معنا است کسی که این حرف را میزند برود تاریخ افغانستان را از زمان قاضی صاحب امان الله شروع تا زمان امیر صاحب ملا هیبت الله آخنددزاده یک مرور کند بعد از افغانستان حرف بزند
اگر هم چیزی شده چون تو ایران بوده شده فوتبالیست اگه تو ایران نبود الان سر ساختمون کار میکرد .
آقا یون دعوا نکنید نصف دنیا مال ایران نصف هم مال افغانستان برین هالشوببرین
آقا اینم مال شما علی دایی هم روش تو رو خدا اینا رم پردازیم برین از اینجا یه نوشابه سیاه با یه کاسه و نون هم روش فقط برین .برین مملکت گل و بلبل خودتون
اگه این طوریه کل مشهد افغانی هستند درضمن خدمت دوستان بگم که افغانی ها درکشور ما کم ارزش به شمار میروند وگرنه چه مشکلی دارند مثله ما انسانند ولی ای کاش برن تو کشورخودشون با دل وجون اونجا کار کنند وحمایت کنند کشورون رو اکثریت مشهدی ها شبیح افغانی هستند دال براین نیست که افغانی باشند زنده باد ایران انقدری هستیم که ابر قدرتها با ما مشکل دارند
موضوع افغانی بودن نژاد پرستی بودن نیاید مطرح باشد فقط خداداد عزیزی هنوز بلد نیست چگونه درحد شخصيت فرهنگ یه ورزشگار صبحبت کن
مهم نیست اصالتاً کجایی باشد
الان شناسنامه ابران را دارد و ایرانی محسوب میشود هیچ بحث و جدل اضافی در کار نیست
البته میدانم که بخاطر سابقه اش در ایران شهروند درجه چند حساب میشود
این مشکل کشور های جهان سوم است که انوز به رشد فکری نرسیده
خداد عزیزی مبارکتان باشه ،گمش نکنین همش صد درصد برای خودتان........
کسی که اصل و نسب خودشو فراموش کنه به درد هیچ کس نمیخوره حالا مال هر کجا باشه اینکه هیچ حتی اگه رستم هم باشه
اتفاقا‌هم‌بخودش‌میخوره‌‌هم‌به‌پدرش‌که‌افاغنه‌باشند
موضوع مهمی نیست
خیلی توفهه هست،
خداداد هم مال شما افغانها ?
خب که چی؟! حالا انگار ابن سیناست
کی میگه خداداد نیست خراسان شمالی از قدیم اسم خداد داره فراوان هم است ا کرمانجهای خراسا
بله واقعاافغانی ها ازخودشون چیزی ندارن، مولانا بلخی ازماس ، ابو علی سینا بلخی ازماس ،ناصر خسرو ازماس، ابوریحان ازماس ، خاقانی ازماس ،فارابی از ماس، سنایی غزنوی از ماس ، مطهری ازماس ،جلاالدین فارسی ازماس وغزال تیزپا ازمابودکه برای اواین بار ،(به نظرم)مارا برد جام جهانی.هههههههههههههههههههههه اینا همش شون ازما هستن اما افغانی‌ها چیزی از خودشون ندارن.
کی گفته خداداد عزیزی افغان هستش اون برادر دو قلوه جکی جانه.دیگه چیزی بلد نیستید
اونایی که ازافغانی ها حمایت میکنن یادشون رفته ازایران پاکت سیمان خریدن بردن ریختن دهنه سد تاجلواب بگیرن
خیلی خوب بابا، گل زدنش مال شما ،قیافه اش مال افغانیها ،علی کریمی ، مزدک میرزایی هم مال شما. رونالدو هم مال شما ،مسی علی نژاد هم افغانی.خوبه؟
ب جای این حرفها ملت ایران باهم باشیم افغانی ها رو از کشورعزیزمان بیرون کنیم هم وطن ب افغانی کار وجا نده باهاشون معامله نکنین هزارتا جنایت تو ایران می کنن تجاوز می کنن مال مردم رو می خورن چرا تو کار هاتون تو خونتون راهشون می دین باید همشون رو از کشور بیرون کنیم
خیلی ها نمی‌دونن خداداد اصالتش از روستا پدر خانومم هست که روستایی از فریمان هست به نام چهار تکاب یا کله منار این مرد شریف از خاوری های فریمان هست که اصلاحا مردم میگن بربری های فریمان
لب هرمرزی اگه رفته باشید شبیه کشورهمسایه ی خودش می مونه لهجه چهره ...مهم شعوروفهم وانسانیته خیلی افغانی هست ازرو چهره نمیشه فهمید مافقط چشم بادامی میبینیم میگیم حتماافغانیه درصورتیکه خیلیا افغانیا شبیه ما ایرانیاست ازلحاظ چهره چشم وبینی ...واوناخطرناکترند!اونا داعش بودن یا وهابی ممکنه باشند اما اون افغانیایی که چشم بادومی اند اوناشیعه هستن و مردمی مظلومندواقعا اوناروچون توافغانستان شیعه کشی میکردندازاجبارفرارکردن مابقی که شبیه طالبان وداعشن اوناخطرناکن وسمی... متاسفانه تو کشورمون اکثرا نمیشناسن و نمیدونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
کاملا حق با شماست
بله
این ویدئو ربطی به خداداد نداره، لااقل اب و اجدادش ایران زندگی میکردن خاوری های مشهد افغانی نیستن
وطنم افغانستان زادگاهم ایران جانم فدای هر دو ی شان❤️????
ارزش پول افغانستان مقابل ارزها بیش پول ملی ماست و مصرف سرانه گوشت در افغانستان ۲۴ کیلو و ۲۰۰ گرم و در ایران ۲ کیلو و استانهای فقیر زیر نهصد گرم است بهتر است به توصیه طالبان برگردند و به کشورشون خدمت کنند
خدا داد بسیار بی تربیت و بی ادب و از خود راضی است با یه گلی که به استرالیا زده برای خودش اسم و رسم دست و پا کرد ولی بسیار بی تربیت و انگل است خدا هدایتش کنه
ی در مشهد یقومی داداریم به اسم بربری خداداد بر بری هست
الان تو بعضی روستاهای سبزوار هم به شُکر میگن شُکُر، یعنی هزاره هستن؟ بابا تو خراسان خیلی از لهجه های خراسانی قدیم به جای شکر میگن شُکُر،
هرچند که مگه مهمه؟ مهم اینه که الان خداداد عزیزی هست
والا من تا حالا فکر میکردم داداش جکی جان خب شد فهمیدم پس افغانی
جناب آقای خداداد عزیزی یکی از اهالی روستای چهارتکاب از توابع شهرستان فریمان در خراسان رضوی هستن این ها شایعه بیش نیست باور نکنید ممنون
وااای
این حرفا چیه بابا
مهم اینه که کشور مسلمان همیشه پشت هم باشن
همه بنده خدا هستیم پاک زیستن وپاک زندگی کردن مهمه
ما ایرانیها مهمان نواز هستیم فقط اونایی که دردسردرست می کنن از ایران برن
دو رگه مغول ایرانی است
افعلا فغانها برگزدند کشور خودشون ......
اگه اسم خداداد یک اسم افغانی هست پس بین مردم خون گرم سیستان وبلوچستان خدادادزیاد هست پس همه هزاره افغانی هستند توی ایران سیستان وبلوچستان اسم خداداد زیادهست
بیا هزار تا اسم خداداد و الله داد توی ایران بهت نشون بدم
امیدوارم دادستان و خداداد علیه شما شکایت کنند و سایت شما رو گل بگیرند
با سلام این چه خبریه ایرانی افغانی چیه خداداد خودش هیچ نگفته شما میخای از آب کره بگیری خبر بدرد بخور انتشار بده خاله زنک بازیا چیه
آقای خداداد عزیزی، خودت اینجا یک پاسخی بنویس.
این جماعت به خودشون رحم نمیکنن چه برسه به غریب پرستی عمو
ازاین به بعد ترکها اصالتا ترکیه ای بلوچها پاکستانی وترکمنها ترکمنستان وعربهای ایران هم عراقی هستند
یکی بیاد این ایرانیا ن دربدر تو اروپا و جمع کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
یکی بیاد افغانیهای مهاجم رو از ایران جمع کنه. ثواب دنیا و آخرت رو میبره
مال افغانها مبارکشون باشه
کی گفته اسم خداداد توی ایران نیست. اسم پسر عموی من خداداده چون عمو و زن عموم بعد دوازده سال به خواست خدا بچه دار شدن اسمش رو گذاشتن خداداد. کرمانی هم هستیم یعنی هیچ ربطی به افغانستان نداریم.
اولا خود کلمه افغانستان این اواخر درست شده و تا حدود صد صدور پنجاه سال پیش جزو قلمرو ایران بزرگ بوده که با توطئه انگلیس خبیث از ایران جدا شده..مثل ارمنستان و آذربایجان و بحرین و...پوما گیریم مطلب شما درست باشه، کشور فرانسه که 98 درصد بازیکنانش آفریقایی الاصل هستند نمونه بارزش امباپه
خراسان چون با افغانها هم مرز هستند خیلی دورگه داره، یکیش هم خداداد عزیزی هست!!
البته خدا براش خواست سالهاست داره نون همون گل صعود تیم ملی به استرالیا رو میخوره!! ??در کل پسر خوب و بی ریایی هست
افغانیای عزیز ، اصلاً خدادادمال خود خودتون بیاین ورش دارین ببرین.
درود بر اين هم وطن هزاره اي
بخدا قسم مملکت ما میشه فلسطین صبر داشته باشین کم کم این افغانیا مارو بیرون میکنن ینی مسوولین خواب عمیقی فرو رفتن یا خودشون و بخواب زدن
نمی‌دونیم چرا مسوولین ما اینقد ب این افغانیا بها میدن ازشون می‌ترسین آخه تا کی ما باید قیافه نحس اینا رو تحمل کنیم بخدا هیچ مملکتی مثل مملکت ما اینقد بی در و پیکر نیس
این بحس های الکی را ول کنید کی مال کجاست مهم اینه که افغانی های ادعای الکی دارن مثل شرکت در جنگ اینا اگه غیرت داشتن کشور خود شون را نجات می دادن
قلب شما برای آیران می تپه که کشور ایران و زودتر صاحب بشین براشما که بد نمیشه اما ما ایرانیا هیچوقت قلبمون برا افغان نمی تپه نخواهد تپید
افغانی باشه سه یا آنگولایی باشه یا ایرانی باشد ،مهم نیست کجایی باشه
انسان موفق هست ،راحت داره زندگی می‌کنه ،نامش هم در تاریخ فوتبال ایران ،تا روز رستاخیز ماندگار شد ،شماها زیاد حرص نخورید ،فکرزندگی خودتون باشید
خداداد از قوم هزاره افغانستان هست که هم اکنون شناسنامه ایرانی گرفته است. این خلاصه کلام است. کسی که شناسنامه ایرانی دارد، ایرانی هست. کاری به اصل او نداریم.
اشما افغانیا تقصیر ندارین این مسوولین ما خیلی بشما رو دادن پررو شدین دیگه خیلی بلبل زبونی میکنید خدا یا لااقل تو بداد ما برسه این مسوولین ک بفکر نیستن ایران مارو کردن افغانستان نان یارانه ای ما ب اینا تعلق میگیره ما دوتا بچه داریم با اینایی ک ۲۰,بچه دارن یکی هستیم ب کی شکایت کنیم نمی‌دونیم خدا خودش کمک کنه
مایه افتخار ایران بنام کشور دیگر مصادره نشود
خدادا هزاره افغانستانی من کل پسر عموهاشو میشناسم بخاطر که خوب بازی میکرده اون خریدم هر سال چند بار میاد افغانستان الکی خوده تون سر درد نکنید.....!
مولوی وخواحه نصیرطوسی وخیلی ازبزرگان ایران درافغانستانوخراسان قبل ازحمله مغول زیسته اندوکاملل ایرانی وازنژادآریایی می باشندولی ساکنان شمال افِغانستان وخراسان راکه می بینیدمتاسفانه دراثرحمله مغولهای اشغال وتاتارها تغییرنژادداده وبصورت دورگهایی بوجودآمدند
غلط کردن
به عنوان یک ایرانی میگم:
افغانستانی ها خوباشون خوبند ، بدها شونم بدند
ما ایرانی ها هم همینطور
وقتی میدانیم افغانستان جزو ایران بوده پس چرا قبول نداریم که خدا عریزی ایرانی هست؟؟؟
خداداد عزيزي دوستدار مردم ایران هست و ممنون از لطف شان و ايران رو به آلمان وآمریکا ترجیح داد بخاطر مردم خوب ايران فقط تجزیه طلبان با ایشان مشکل دارند که‌ عده کمی هستند ومهم نیست
خداداد صددرصدافعانه دورغ میگه که من ایرانی هستم
شما ایران ها مردم سرزمین خودرا قبول ندارید شناسنامه برایش نمیدهید بیگانه خطاب میکنین با او دولت که بعد تر از دولت طالیب است منظوریم بلوچ ها و کرد ها را می‌گویم. چه رسد به افعانستانیاها.
کجاش عجیب هست اتفاقا درست میگن ازچهره اش مشخص هست حالاچه فرقی میکنه افغانی باشه یاایرانی اصلا افغانهابیان ببرنش براخودشون ماتمام نابعها ی خودمون دارن فرارمیکنن میرن اینوهم نخواستیم
سلام خدمت دوستان هم میهنان تمام شهرهای مرزی کشور ایران نگاه کنید هم انور مرز وهم این ور مرز یک قوم قبله هستند مثلا سیستان بلوچ پاکستان بلوچ کرمانشاه کرد عراق کرد کلات ترک ترکمنستان ترک و کرد وووووووووو.......این دلیل بر ایرانی یا خارجی بودن نیست
همه از آدم و آدم از خاك
کجای کارید که این نمک نشناس ها میگن تختی هم افغانی بوده.ایرانی واقعی هم اونها هستند و تخت جمشید واقعی تو افغانستانه.
یه عده آدم بی سواد ولی فرهنگ افتادن به هم.امان از بی سوادی.خدایا عاقبت همه رو ختم بخیر کن
روستای ما چندین خداداد دارد خراسان رضوی سبزوار
افغان یا ایرانی چه فرقی می‌کنه همه انسانیم حالا کجا دنیا اومدیم اهمیتی نداره ملیت که حق انتخابی درش نیست ، انسانیت هست که دست خود ماست
خداداد عزیری متولد مشهد تربت حیدریه است مردم تربت تماماً قیافه هاشون شبیه به افغانیها چشم بادومیه الکی حرف مفت تلاوت نکنید
والله ما توی استان گیلان هستیم اسم همسایه ما خداداد هست افغانی هم نیست تا امروز کلی اسم خداداد شنیدم این همه حاشیه نداره از خودش بپرسید از قوم هزاره هست یانه
اگه بخوای به تاریخ برگردی کل افغانستان در زمان قدیم مال ایران بوده حالا برا خودشون پز میدم خداداد مال ماست شما خودتونو مال ما هستید
اونم بگیرید برید از ایران
چه فرقی داره ؟تابلو هست که افغانی بوده.هر ملیتی داره به خودش مربوطه کاش یه کم از پر رو بودن دست برداره.خدا براش خواست یه گل زد زندگی صد پشتش عوض شد
نه ملیت نه قومیت زنده باد.انسانیت.
خداداد از قوم هزاره افغانستانه و از شکل و قیافه ا و اخلاق و رفتارش هم کاملا مشخصه که افغانیه و همیشه دنبال دیده شدنه و از کمبود توجه رنج می بره و هیچ افتخاری هم برای ایران نداره و سالهاست که نون گل شانسی استرالیا را میخوره و کاش برمی گشت افغانستان
خداداد جان میخواد ایرانی باشه یا افغانی یاروسی یا هراقلیت دیگه مهم برای مااینه روزی روزگاری دل ماایرانیاروشادکرده خدا پشت وپناهت پهلوان
البته خداداد شماسنامه داره قابل توجه افغانی های عزیز !
حالا چرا تابناک چنین خبری را بدون انتشار نظر خداداد منتشر میکنه ..... پیدا کن پرتقال فروش را!
ادعاهای سراسر مزخرف ، افغانها مگه تو ایران شناسنامه دارن !!!! بعدش اگه افغان بود که آدم حسابی ازش در نمیومد !!!!!!! خداداد افشاریانم لابد افغانه
دیشب ثابت شد افغانی هست چون تعصبی به تیم ملی نداشت وگفت ما به ژاپن میبازیم خداداد به خانه ات برگرد
آقایان و خانمهای عزیز سه کشور فارسی زبان هست باید پشت هم باشیم مثل کشورهای ترک و عرب
افغانستان که مال خودمونه. جزو ایران بزرگه
کاملآ درست گفته
ما همه انسانها را دوست داریم بجز اون هایی که اعتقادات طالبانی دارن
هیچ کدومتان مالکره زمین نیست همه مال اون دنیاییم
افغان ها غلط کردن این حرف زدن بیجا کردن ...این که افغان ها مال ایران بوده درسته ..نه اینکه خداداد مال افغان ها