بازدید 2639

قمه کش مست!

کد خبر: ۱۲۱۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 21 January 2024

پای بساط مشروب خوری نشسته بودیم که دوستم ماجرای ایجاد مزاحمت برای خواهرش را مطرح کرد و من هم که به رگ غیرتم برخورده بود،قمه را برداشتم و به همراه دیگر دوستانم وارد خیابان شدیم اما ...

به گزارش خراسان، جوان19 ساله ای که در عملیات پلیس مشهد به اتهام تخریب خودروها و نزاع دسته جمعی دستگیر شده است با بیان این مطلب درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری معراج مشهد گفت:آخرین فرزند خانواده هستم و خواهران و برادران بزرگ تر از خودم ازدواج کرده اند. پدرم که در یکی از رستوران های مشهد به شغل آشپزی اشتغال دارد تا 9 سال قبل به مواد مخدر اعتیاد داشت، اما از 9 سال قبل مصرف مواد را کنارگذاشت و به زندگی عادی بازگشت، اما من از سن14سالگی به استعمال سیگار روی آوردم و به همراه برخی از دوستانم پای بساط مواد مخدر نشستم تا جایی که دیگر به درس و مدرسه اهمیت نمی دادم و همواره در پی خرید و مصرف حشیش و گل بودم، به همین دلیل بالاخره مدرسه را رها کردم و به خوشگذرانی و تفریح پرداختم. حالا دیگر به منزل مجردی دوستانم می رفتم ودرآن جا نه تنها مواد مخدر مصرف می کردیم، بلکه مشروبات الکلی هم می نوشیدیم به طوری که گاهی از حالت طبیعی خارج می شدم و با دوستانم به مشاجره و درگیری می پرداختم.

خلاصه چندشب قبل دریکی از همین دورهم نشینی های شبانه ،زمانی که بیش از اندازه به همراه دوستانم مشروبات الکلی مصرف کرده بودم، ناگهان یکی از آن ها از ماجرای ایجاد مزاحمت برای خواهرش سخن گفت. او مدعی بود فردی در همان نزدیکی محل سکونت شان در توس 85 برای خواهرش ایجاد مزاحمت می کند و او قصد دارد امشب حق آن فرد مزاحم را کف دستش بگذارد وسپس از ما خواست تا برای زهر چشم از آن جوان با او همراه شویم!

من هم که در همان حالت مستی رگ غیرتم باد کرده بود،قمه را برداشتم و به همراه آن ها از خانه بیرون زدم، در حالی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی توجهی به رفتارهایم نداشتم و نمی دانستم چه می کنم! وقتی وارد خیابان شدیم به عربده کشی پرداختیم و من هم با قمه به تخریب خودروها وشکستن شیشه منازل و مغازه های مردم ادامه دادم تا افرادی را بترسانیم که برای خواهر دوستم ایجاد مزاحمت کرده بودند، ولی طولی نکشید که نیروهای کلانتری معراج از راه رسیدند و همه ما را دستگیر کردند. حالا هم احتمال دارد صاحبکارم به دلیل همین رفتارهای هنجارشکنانه مرا اخراج کند اما ای کاش ...

با توجه به اهمیت پرونده های اخلال در نظم و امنیت عمومی و با صدور دستوری از سوی سرگرد امیر رضا فعال (رئیس کلانتری معراج مشهد)همه متهمان این پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند وتحقیقات درباره جرایم آنان ادامه یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست