بازدید 3135

قتل جوان پراید سوار در نزاع هولناک!

کد خبر: ۱۲۱۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 16 January 2024

جوان ۲۶ ساله پراید سوار هدف ضربه کارد قرار گرفت و در حالی به قتل رسید که ضاربان این نزاع هولناک از صحنه جنایت گریختند.

به گزارش خراسان، این حادثه وحشتناک در اولین ساعات بامداد بیست و دوم دی (جمعه گذشته) هنگامی رخ داد که 3 جوان به دلیل نامعلومی با یک جوان پراید سوار به نام «حسین جاذب» درگیر شدند و حتی خودروی وی را در اختیار گرفتند .در حالی که پراید سوار ۲۶ ساله پیاده در نزدیکی پارک محلی واقع در بولوار هدایت مشهد در حرکت بود ،ناگهان عاملان این نزاع وحشتناک به سمت او هجوم بردند که در این میان یکی از افرادی که سابقه کیفری نزاع نیز دارد ضربه‌ای با کارد به پیکر جوان پراید سوار وارد کرد و به همراه همدستانش از صحنه حادثه گریخت.

طولی نکشید که با تماس شهروندان و شاهدان این حادثه دلخراش، نیروهای امدادی اورژانس از راه رسیدند و پیکر خون آلود وی را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال دادند، اما تلاش‌ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و این جوان ۲۶ ساله بر اثر عوارض ناشی از اصابت تیغه کارد به ناحیه سفید ران جان خود را از دست داد. به دنبال وقوع این نزاع مرگبار، گروهی از نیروهای انتظامی با هدایت مستقیم سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفای مشهد) عازم محل وقوع نزاع شدند و با حفظ صحنه جنایت ،مراتب را به قاضی «محمود عارفی راد»( قاضی ویژه قتل عمد مشهد) اطلاع دادند.

با توجه به اهمیت موضوع، بی درنگ مقام قضایی در همان ساعات اولیه بامداد عازم مرکز درمانی شد و بدین ترتیب گروهی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی نیز به سرپرستی سروان اسماعیل عظیمی مقدم به وی پیوستند و تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند .بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که ضاربان خودروی پراید، مقتول را در محل حادثه رها کرده‌اند که با انتقال پراید به پارکینگ، تحقیقات درباره این ماجرای هولناک وارد مرحله جدیدی شد. پس از چند ساعت فعالیت‌های اطلاعاتی در اداره جنایی پلیس آگاهی، بالاخره سرنخ‌هایی از عاملان این نزاع مرگبار به دست آمد و عامل اصلی جنایت شناسایی شد .

اگرچه‌ با راهنمایی‌های قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، اطلاعات مهمی در این باره به دست آمده است، اما هنوز ردیابی‌های تخصصی برای دستگیری ضارب و عاملان این نزاع خونبار، در دایره قتل عمد آگاهی ادامه دارد و انگیزه وقوع این جنایت هم مشخص نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی