بازدید 2263

دستگیری عاملان قتل عابر پیاده

کد خبر: ۱۲۱۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 15 January 2024

دو متهمی که با تصادف عمدی باعث قتل یک عابر پیاده در بندرعباس شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو سمند با عابر پیاده بین بوستان‌های دولت و ولایت در بندرعباس، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴ نخل ناخدا به محل اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در محل، راننده خودرو سمند گفت: من در حال حرکت بودم که ناگهان مردی خود را جلوی خودرو من انداخت و مصدوم شد؛ بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

پس از این حادثه خودرو به پارکینگ انتقال داده شد اما چند ساعت پس از این حادثه شخصی با مراجعه حضوری به کلانتری اظهار کرد: فرد مصدوم برادر من بوده که بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید محمدی فوت شده است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خانواده متوفی با طرح شکایت مدعی ارتکاب قتل عمد بودند، در بررسی تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و بنا به دستور بازپرس ویژه دایره قتل، پرونده به موضوع قتل عمد در اثر تصادف عمدی تغییر پیدا کرد.

در این رابطه با تلاش مأموران و همچنین هماهنگی قضایی ۲ نفر از متهمان تصادف و قتل دستگیر شدند که در تحقیقات فنی و پلیسی، متهم ردیف اول به قتل عمد اعتراف کرد. متهم دیگر نیز به اتهام مشارکت در قتل و همکاری با قاتل دستگیر و با تشکیل پرونده، روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی